جام جهانی

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که انصراف نمایندگان از این سفر به دلیل احترام به شرایط اقتصادی و همچنین افکار عمومی بوده است.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجلس یک بخش حمایتی و یک بخش نظارتی دارد. انصافا نمایندگان در رابطه با ورزش نقش حمایتی خود را بسیار خوب انجام دادند.
وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی، کمیسیون تخصصی مربوط به مسائل حوزه ورزش است، گفت: مجلس در تصویب قانون اختصاص ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش که باعث تزریق سالیانه ۱۴۰۰ میلیارد تومان به این بخش می‌شود یا جداسازی المپیک و پارالمپیک اقدام بی‌بدیل و بی‌نظیری کرد.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی نقش نظارتی خود را در داخل و خارج از کشور ایفا می‌کنند و سفرهای خارجی مرتبط با وظایف خود را دارند،‌ گفت: طبق روال همیشگی وزارت ورزش تقاضا کرده بود چند نماینده از کمیسیون فرهنگی و یکی دو نماینده از فراکسیون ورزش به جام جهانی اعزام شوند و بحث‌های مقدماتی انجام شده بود اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

رییس فراکسیون ورزش یادآور شد: نمایندگان موقعیت‌سنجی کردند و دو عامل باعث انصراف آنها از انجام این سفر شد؛ یکی لحاظ شرایط اقتصادی و معیشتی مردم و تنگناها و دیگری احترام به افکار عمومی که خیلی موافق اعزام نمایندگان نبود. همین دو ملاحظه باعث شد این سه چهار نفری که با آنها صحبت شده بود انصراف خود را اعلام کنند اما برخی آمار و اسامی منتشره در این زمینه درست نبود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس