نفت تهران

مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران معتقد است شرکت نفت می‌خواهد این باشگاه را منحل کند.

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران درباره وضعیت مالکیتی تیم فوتبال نفت تهران بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته اول اظهار داشت: نفت تهران در بلاتکلیفی مطلق قرار دارد. این وضعیت حتی برای نفت مسجد سلیمان هم که تازه لیگ برتری شده وجود دارد و آنها هم مشکلاتی دارند. نفت تهران مانند خیلی از تیم‌ها به لیگ دسته اول سقوط کرده اما الان دیگر نماینده تهران صاحب ندارد و هیچ‌کس به داد این تیم نمی‌رسد.

وی افزود: در شرکت نفت هیچ‌کس پاسخگو نیست. دو سال پیش تیم را به سه نفر واگذار کردند اما این باشگاه در نهایت به هیچ‌کدام از آنها داده نشد. قبل از عید اعضای هیئت مؤسس و اعضای مجمع به شرکت نفت نامه زدند که باشگاه به کارگزار وقت (شرکت تهران کار رسا) واگذار شود اما این نامه را هنوز کاردو (مدیرعامل شرکت ملی نفت) به دلایل مختلف امضا نکرده است. با توجه به اینکه مجلس طرح دوفوریتی عدم اشتغال افراد بازنشسته را تصوب کرده و به دلیل اینکه آقای کاردو بازنشسته است و ثبات کاری ندارد این نامه را امضا نمی‌کند.

مربی پیشین نفت تهران با اشاره به وضعیت نفت مسجد سلیمان, عنوان کرد: بهاروند رئیس سازمان لیگ یک نامه به باشگاه نفت مسجد سلیمان نوشته و از آنها خواسته که اعضای هیئت مدیره باشگاه را معرفی کنند اما این نامه را هم کاردو امضا نکرده است. همانطور که وزیر نفت اعلام کرده بود که نمی‌خواهند تیم‌داری کنند و گفته بود که اسم نفت را از روی باشگاه بردارید و نام این باشگاه را «آب» یا «نان» بگذارید, الان هم شرکت ملی نفت از باشگاه‌های تحت پوشش خودش حمایت مالی نمی‌کند.

فریادشیران با بیان اینکه «مالیکت باشگاه نفت تهران با همه بدهی‌هایش بر عهده شرکت نفت است», گفت: این باشگاه 200 نفر طلبکار دارد. از منصوریان, دایی, کریمی و درخشان به همراه کادر‌های‌شان گرفته تا حجازی و افاضلی همه از نفت طلب دارند. الان باشگاه نفت 40 میلیارد بدهی دارد و به لیگ دسته اول هم سقوط کرده است. امتیاز نفت در دسته یک بین 3 تا 4 میلیارد تومان است که فردوسی (مدیرعامل شرکت تهران کار رسا) حاضر است تیم را بدون بدهی‌ها‌یش خریداری کند اما شرکت نفت تیم را نه به بخش خصوصی واگذار کرده و نه خودش تیمداری می‌کند. فکر می‌کنم کاردو و شرکت نفت به دنبال انحلال نفت تهران هستند.

وی در پایان گفت: از سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان), گل‌محمدی (مدیرکل ورزش استان تهران) و حتی شهردار تهران درخواست دارم از این تیم چه در بخش خصوصی و چه در شرکت نفت حمایت کنند تا دوباره احیا شود, هرچند امیدوارم این تیم زیر مجموعه شرکت نفت باقی بماند.

در تصویر زیر نامه آخرین مالک باشگاه نفت تهران ( شرکت تهران کار رسا) که برای پیگیری وضعیت این باشگاه به مجمع باشگاه نفت ارسال شده را مشاهده می‌کنید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    اقای شیران شما باید از طریق ملکه اقدام کنید تا وزیر محترم نفتی با در خواست شما موافقت نماید
  • محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    برق یا گاز هم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس