کد خبر 862144
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
فلسطین

رسانه‌های فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی از فاصله چند متری خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست امروز از فاصله چند متری به "عزالدین عبدالحفیظ التمیمی" جوان فلسطینی در روستای "النبی صالح" در رام الله واقع در کرانه باختری شلیک کرده و او را به شهادت رساندند.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان رژیم صهیونیستی این جوان مجروح را که از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفته بود، دستگیر کرده و مانع از امدادرسانی به او شدند تا اینکه بعد از نیم ساعت خونریزی به شهادت رسید.

منابع محلی گفتند که این جوان فلسطینی از 14 سالگی تاکنون بارها توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد که آخرین مورد آن سال گذشته بود. وی همچنین چند سال قبل در درگیری با نظامیان صهیونیست از ناحیه صورت به شدت زخمی شد.

دو روز قبل نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل خانواده این جوان فلسطینی یورش برده و به مادرش گفتند که او را ترور خواهند کرد.

یورش ده‌ها شهرک‌نشین به مسجدالاقصی

در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نامگزاری شده، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست امروز چهارشنبه در حالی که از حمایت شدید نظامیان صهیونیست برخوردار بودند از سمت باب‌المغاربه، به مسجدالاقصی یورش بردند.

فراس الدبس مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اوقاف فلسطین گفت که 120 شهرک‌نشین در قالب چندین گروه و همراه با افسران اطلاعات و نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی یورش برده و به انجام اقدامات تحریک‌آمیز در این مسجد پرداختند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    4 0
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    4 0
    قتل اليهود عبادة نتقرب بها إلى الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس