کد خبر 929557
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
رژیم صهیونیستی منزل اسیر فلسطینی را منفجر کرد

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه منزل یک اسیر سابق فلسطینی را در جنوب کرانه باختری منفجر کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک یطا در استان الخلیل منزل اسیر سابق فلسطینی به نام خلیل جبارین را منفجر کردند.

شاهدان عنوان کردند که منزل این اسیر سابق فلسطینی یک ساختمان دو طبقه بود که خانواده وی در آن سکونت داشتند.

بیشتر بخوانید:

11 زخمی در چهل و سومین راهپیمایی بازگشت غزه

پس از اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به منفجر کردن منزل این اسیر سابق فلسطینی کردند، ده ها نفر از جوانان ساکن محله وی با نظامیان این رژیم درگیر شدند که نظامیان صهیونیست با گلوله جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور آنان را متفرق کردند.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که خلیل جبارین در ورودی یک مرکز تجاری در شهرک‌ های صهیونیست نشین در بیت لحم اقدام به انجام عملیات حمله با چاقو به یک شهرک نشین کرد که به کشته شدن این شهرک نشین انجامید.

رژیم صهیونیستی با مصادره اراضی فلسطینی ها و احداث شهرک‌های صهیونیست‌ نشین، درصدد تغییر ساختار جغرافیایی مناطق فلسطینی و چهره‌ای صهیونیستی دادن به این مناطق است تا سلطه‌ جویی‌هایش را در مناطق فلسطینی تثبیت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
    0 0
    اسرائیل منزل اسیر فلسطینی را منفجر کرد/چند سال دیگه که مجبور شدند مناطق اشغالی را تخلیه و با پرچم از بِتُن تا بِتُنِ خود فرار کنند در عقب نشینی ٫ خودشان خانه های خودشان را منفجر کرده و فرار خواهند کرد.
  • محمـّ؁د IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
    0 0
    بعد از اینکه اعلام شد گروه های مقاومت فلسطینی با پول ایران این منازل رو برای اسرای فلسطینی می سازن صهیونیست ها رو این منازل حساس شدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس