کد خبر 861948
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
لوپتگی

لوپتگی علی رغم علاقه بیشتر به کاستا، هنوز در خصوص مهاجمان تیمش تصمیم قطعی نگرفته است.

به گزارش مشرق، تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه به تساوی 1-1 برابر سوئیس رسید. لوپتگی در این مسابقه از ابتدا دیگو کاستا و یاگو آسپاس را در خط حمله قرار داد و البته داوید سیلوا نیز نزدیک به این دو بازی می کرد. در دقایقی از مسابقه آن ها با سیستم 4.3.3 بازی می کردند و سپس به 4.4.2 تغییر روش می دادند.

ابتدای نیمه دوم، واسکز به جای یاگو آسپاس وارد زمین شد و به نظر می رسید او در سمت راست خط حمله حضور داشت، سیلوا وینگر چپ و دیگو کاستا مهاجم نوک بود. البته ماتادورها خیلی برای کاستا موقعیت سازی نکردند اما عملکرد مهاجم اتلتیکو نیز قابل قبول نبود و تردیدهایی را برای لوپتگی ایجاد کرد.

رودریگو 30 دقیقه فرصت پیدا کرد تا جای کاستا وارد زمین شود و ارزش هایش را نمایان کند اما او نیز حداقل در گلزنی ناکام عمل کرد و به نظر نمی رسید لوپتگی از عملکرد این بازیکن رضایت کامل داشته باشد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا در روزهای آینده عملکرد این سه بازیکن (رودریگو، آسپاس و کاستا) را باید مورد ارزیابی قرار دهد. هر سه مهاجم بازیکنانی شایسته برای حضور در ترکیب اصلی لاروخا هستند چرا که با نمایش هایشان، باعث خط خوردن بسیاری از مهاجمان نظیر آلوارو موراتا شده اند.

آسپاس کاملا هشیار و قاطع نبود؛ برعکس بازی های قبلی ملی که خوب عمل کرد. درحالی که کاستا سخت کار کرد و موقعیت هایی ساخت اگرچه نتوانست گلزنی کند. رودریگو هم نتوانست اسمش را در بین گلزنان مسابقه ثبت کند تا اسپانیا این مسابقه را بدون گلزنی مهاجمانش به پایان برساند.

این اتفاقات در شرایطی رقم خوردند که سوئیس بازی تاخیری را در پیش گرفت و مشخصا در زمان حضور رودریگو، مهاجم تیم والنسیا در زمین، رو به وقت تلف کردن و بازی دفاعی بیشتر آورد.

بعد از مسابقه، لوپتگی درباره تعدد مهاجمان نوک و شماره 9 ها گفت: من مشکل و بحران ندارم، بلکه چند انتخاب مختلف و چندین راه حل خوب دارم.

او 10 روز فرصت و یک بازی دوستانه برابر تونس پیش رو دارد، دیداری که برای اسپانیا شبیه سازی مسابقه با مراکش و ایران است. لوپتگی باید در این مدت به نتیجه نهایی برسد که در اولین بازی، کدام مهاجمان را به زمین بفرستد. پس از پرتغال، آن ها یک مسابقه مهم در مقابل ایران دارند و برای صدرنشینی، باید تعداد گل بیشتری بزنند. این در حالی است که تیم کارلوس کی روش از خط دفاعی بسیار خوبی بهره می برد و به این سادگی ها تسلیم نمی شود.

به نظر می رسد، کاستا بیشتر مورد تائید و علاقه سرمربی و کادرفنی تیم اسپانیا است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس