کد خبر 861897
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
تیم ملی ایران

سایت فاکس اسپورت گزارشی را درباره تیم ملی ایران برای حضور در مستابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت.

به گزارش مشرق، سایت فاکس اسپورت گزارشی را درباره تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ارائه کرد که درباره تیم ملی ایران به شکل زیر نوشت:

رده بندی فیفا: ۳۶

حضور در جام جهانی: ۴

بهترین نتیجه در جام جهانی: حضور در مراحل گروهی جام های جهانی ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴.

بهترین ترکیب: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، منتظری، رامین رضاییان، محمدی، مسعود شجاعی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی(کاپیتان)، سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش.

سرمربی: کارلوس کی روش که زمام تیم ملی پرتغال را در جام جهانی ۲۰۱۰ برعهده داشت. او از سال ۲۰۱۱ زمام هدایت ایران را برعهده گرفته است.

ستاره تیم ملی ایران: سردار آزمون،مهاجم روبین کازان روسیه  است که اکنون در سن ۲۳ سالگی ۲۳ گل برای ایران به ثمر رسانده است.

چرا ایران به جام جهانی آمده: تیم ملی ایران  ایجاد شده تا رقبایش را ناکام کند. همچنان که در جام جهانی ۲۰۱۴ مشاهده کردید که آرژانتین به سختی ایران را برد. این بار نیز آنها تلاش خواهند کرد تا رقبایشان را در گروهشان به سختی بیندازند. آنها با تمام قدرت این کار را خواهند کرد و امیدوار هستند تا برای اولین بار در تاریخ از مرحله گروهی صعود کنند.

چرا آنها نمی توانند صعود کنند: گروه دوم یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی است. اسپانیا، پرتغال و مراکش همه قدرتمند هستند. 

پیش بینی از گروه: اسپانیا و پرتغال صعود می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس