کد خبر 861016
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
فغانی

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت:در هر کاری نیرو و انگیزه کافی باید وجود داشته باشد، اگر جام جهانی برای من خوب تمام شود و احساس کنم که اشباع شده‌ام خداحافظی می‌کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی در مراسم بدرقه داوران ایرانی در جام ‌جهانی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از مسئولان شهری شهر ری تشکر کنم که برای ما برنامه‌ریزی کردند. امیدوارم همانطور که قول دادند برای ورزشکاران  بعدی هم چنین مراسمی برگزار و از آنها تقدیر به عمل بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق استفاده از ویدئو چک در مسابقات است یا خیر گفت: این برنامه قطعا به فوتبال و قضاوت داوران کمک می‌کند، البته یکسری هم اعتراض کرده‌اند که ممکن است ویدئو چک زمان بازی را بکشد ولی فیفا در نظر دارد با برنامه ریزی مناسب کاری کند که زمان بازی هم کشته نشود.

فغانی در پاسخ به این سوال که تا چه حد می‌تواند در جام جهانی قضاوت داشته باشد گفت: با تجربه‌ای که در دوره قبل کسب کردم می‌دانم که هر بازی و قضاوت در جام جهانی حکم فینال را دارد و ممکن است هر دیدار قضاوت آخر ما باشد، ما هم تلاش می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام دهیم.

نماینده داوری ایران در جام جهانی در خصوص تجربه‌هایش از قضاوت در جام جهانی 2014 گفت: در آن دوره این سعادت نصیب ما نشد که به عنوان تیم اصلی داوری باشیم ولی خوشبختانه توانستیم خیلی از فینال‌های بزرگ دنیا را سوت بزنیم.

وی در خصوص اینکه آیا واقعا تصمیم گرفته بعد از جام جهانی از داوری خداحافظی کند گفت: در هر کاری نیرو و انگیزه کافی باید وجود داشته باشد، اگر جام جهانی برای من خوب تمام شود و احساس کنم که اشباع شده‌ام خداحافظی می‌کنم.

فغانی در پایان در خصوص اینکه اگر به فینال نرسید آیا باز هم چنین تصمیمی می‌گیرد گفت: در هر صورت باید برای ادامه کار انگیزه‌ داشته باشم، اگر احساس کنم که کارم خوب تمام شده بدون شک انگیزه‌ای باقی نمی‌ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس