اگر چه اهمال کاری و تسامح عجیب آقای خواجه سروی در دفاع از این موضوع جای شک و شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این مسامحه کاری بازخواست کرد اما از آن عجیب تر استدلال مجری برنامه بود که می گفت این قانون مربوط به سال 66 است و الان شرایط جامعه تغییر کرده است و به صراحت بیان می کند باید اجازه دهیم تا برخی اعمال و رفتار که در خیابان وجود دارد (روابط نا مشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!

مشرق - آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد.
نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.
 
برنامه اخیر نامداری (جمع ما) که مدتي است بطور زنده از شبکه دو سیما پخش می شود هر از چندگاهي با حاشيه همراه بوده است و مورد رضایت چندان مسئولان قرار نگرفته است. حتی يكي از مديران رسانه ملي در واکنش به دعوت از مرد سه زنه در اين برنامه اظهار داشت: نظر شخصي من از جهت آوردن اين فرد و بيان اين مطالب، منفي است. به همين دليل در برنامه صرفا جهت اطلاع هم نقد خود را نسبت به آن نشان داديم كه كار خوبي نبود و نقد شد. سازنده آن نيز خودش بعد از پخش متوجه شد. آن برنامه (جمع ما) به نظر من يك برنامه فانتزي بود و خيلي نمي‌تواند دستاوردي داشته باشد، بعد از اينكه پخش شد تذكر هم داده شد.

هم چنین در برنامه هایی که درباره موضوع طلاق، ازدواج، علم بهتر است یا ثروت و... تهیه شده بود نیز موضوعاتی مطرح شد که صدای انتقاد کارشناسان دینی و علمی را در آورد.
به نوشته بولتن نیوز، در همین حال برنامه شب گذشته «در جمع ما» نیز همراه با حاشیه هایی بود. در این برنامه که به موضوع طرح تفکیک جنسیتی می پرداخت مجری برنامه که تحصیلات او در رشته مدیریت صنعتی است و فهم درستی از مباحث مربوط به دین و فرهنگ ندارد در قامت یک کارشناس مسائل دینی و فرهنگی وارد شده و با جسارت تمام طرح عفاف و حجاب و پوشش وزارت علوم را که بر اساس مصوبه 121 جلسه مورخ 6/5/66 شورای عالی انقلاب فرهنگی بر حدود اخلاق اسلامی در برخوردها و معاشرت ها در دانشگاه تاکید کرده را مورد تمسخر قرار داد و حتی اجازه صحبت و دفاع کردن به میهمان برنامه که آقای خواجه سروی (معاونت فرهنگی وزرات علوم) بود را هم نداد.


 
اگر چه اهمال کاری و تسامح عجیب آقای خواجه سروی در دفاع از این موضوع جای شک و شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این مسامحه کاری بازخواست کرد اما از آن عجیب تر استدلال مجری برنامه بود که می گفت این قانون مربوط به سال 66 است و الان شرایط جامعه تغییر کرده است و به صراحت بیان می کند باید اجازه دهیم تا برخی اعمال و رفتار که در خیابان وجود دارد (روابط نا مشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!
  
مجري اين برنامه که تصور می کند با گذاشتن چادری نیم بند بر سر خود، بدون آنکه بخواهد پایبند به فرهنگ حیا و حجاب که به مراتب مهم تر است باشد، خود را دختری چادري معرفي کرده که در محیطی مردانه کار می کند و مشکی هم ندارد.
 
نظر مجری برنامه این است که دختران و پسران جوان بايد در دانشگاه با هم باشند تا شيوه تعامل با جنس مخالف (یعنی نامحرم) را بياموزند! در این برنامه اشاره ای نشد که چه بسیارند دختران و پسران پاک و محجوبی که بعد از ورود به دانشگاه دچار فساد می شوند و قرار گرفتن دختر و سر در کنار هم راه حل مناسبی جهت ایجاد رابطه صحیح با جنس مخالف نیست.
 
خانم مجری حتی به صورت ذهنی پذیرفته است که در دانشگاه وضعیت مناسبی در روابط دخترها و پسرها وجود ندارد، او این مشکل را به کل جامعه تعمیم داده و می پرسد چرا باید از دانشگاه شروع کنیم؟ پس جوانان ما چگونه نحوه ارتباط با جنس مخالف را یاد بگیرند. اگر در دانشگاه محدودشان کنیم در جای دیگر کار خودشان را می کنند. ظاهرا مجری این را فرض گرفته در هر صورت جوانان ما باید با جنس مخالف ارتباط برقرار کنند حتی اگر این ارتباط نامشروع با شد و یا به فساد کشیده شود. و دانشگاه را زمینه مساعدی برای این ارتباط می داند.
 
در گزارشی که در این برنامه نیز پخش شد تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نقد این طرح صحبت کردند. نکته قابل تامل اینکه چهره این دانشجویان شطرنجی شده بود به طوری که به مخاطب اینگونه القا می شد که اگر این دانشجویان شناسایی شوند مجازات سنگینی در انتظار آنهاست، و در ایران آزادی اظهار نظر و انتقاد وجود ندارد. در حالی که مجری برنامه خود به صراحت و آزادانه علیه این طرح و قانون صحبت می کرد.
 
 معلوم نیست مسئولین صدا و سیما از ساخت چنین برنامه هایی دنبال چه هستند؟ آیا قرار است صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبادرت به ساخت برنامه هایی با متد و شیوه مستندهای بی بی سی کند؟ آیا قرار است صدا و سیما از مبانی جمهوی اسلامی دفاع کند یا از مخالفان؟ آیا مسئولین مثلا رسانه ملی تصور می کنند با آوردن مجری مثلا چادری که از چادر تنها به عنوان یک زینت استفاده کرده و شلوار لی پاره و چکمه فشن بر پای دارد می توانند از انقلاب اسلامی حمایت کند؟ تا کی قرار است رسانه ملی جولانگاه چنین تهیه کنندگانی باشد که هیچ گونه اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند؟ تا کی قرار است چنین برنامه هایی با چنین مختصاتی بر روی آنت رود و مسئولین رسانه ملی نیز چشم خود را بر روی آن ببندند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 130
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    2 0
    عجب بی شعور عوضی این متنو نوشته
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    خیلی هم راست گفته دستش درد نکنه اگه راست میگین مجلس و تمام ادارات و سازمانها که حقوقهای کلان میدن اول این طرح رو اجرا کنن بعد بیان سراغ دانشجوهای بدبخت که با مدرک لیسانس و بالاتر مسافرکشی میکنن هرچی سحت گرفتنه مال مردمه هرچی فسق و فجوره مال قشر مایه دار و دولتی, یه سوزن به خودشون بزنن بعد یه جوالدوز به مردم
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    آقای ضرغامی هم چشماشو بسته! اصلا نظارتی بر برنامه های زنده نیست
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    درشبکه جام جم نیز یک خانم شبیه همین ازاده خانم مدیرکل شده است.بایدقضایای اینچنینی پی گیری شود .
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 1
    این خانم فکر میکنه با این چادر مسخره ایی که گذاشته می تونه همه رو گول بزنه و بعد هر چی دلش می خواد بگه جون خودت خیلی با حجابی بپا چشمت نزنن بعدش تو فقط یک مجری هستی و حق اظهار نظر شخصی نداری آنتن زنده که حیاط خلوت خونت نیست که ok
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    دیدید که آقای خواجه سروری در مقابل همین خانم به قول شما بی اطلاع از حوزه فرهنگ هم هیچ استدلالی نداشت و کاملا منفعل شده بود. وقتی طرحی عقبه کارشناسی ندارد و مبانی نظری آن کاملاً تئوریزه نشده و حتی مسئولین طرح سه جمله نمی توانند در دفاع از آن صحبت کنند، قابلیت اجرا ندارد. بزرگترین دشمن حجاب و عفاف همین مسئولین و بی تدبیریهایشان است.
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    آقای ناشناس با ادب باش!
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    بد سوزوندتتا!!!
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    حالا چرا به خودت گرفتی نکنه اون مجریه هستی
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    منظورتون چیه...یعنی تو ایران ازادی هست...بیخیال بابا ماکه معنی ازادی عقیده دانشجوها رو تو این چهار ساله دانشجویی به وطوره کامل درک کردیم...جمع کنید بابا
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    عزیزم چرا توهین میکنی فکر کنم بتونی با استدلال حرفتو بزنی نیاز به بی ادبی نداره
  • محمدرضا جدّی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    تنها راه کار تهییه و تصویب قانون نظارت بر صدا و سیما است.
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    وقتی یه نفر به خاطر قیافه و نه سواد بیاد بشه مجریه یه رسانه عمومی اینم میشه آخرو عاقبتش. تاسف میخورم بسیار که یه قانون اسلامی باید به وسیله یه آدم ...... مورد تمسخر واقع بشه
  • منفک ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    خوب شاید هم بد نگه مثلا تفکیک جنسیتی از کابینه دولت یا مجلس شورا شروع بشه مگه بده؟ اصلا چرا تفکیک چرا جوانی که به دانشگاه میره هنوز نفهمیده باشه زن یعنی چی مرد یعنی چی؟ اینها که از دانشگاه رفتن واجب تره
  • رامتین ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    کاش خانم نامداری اول از خودش شروع کنه و ...
  • رامین ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    به نظر شما منظور خانم نامداری از اینکه میگه من با مردهای محل کارم مشکلی ندارم چیه ؟؟؟!!!
  • کویری ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اقای سروی که امده بود ازطرح دفاع کنه که نتوانست به خوبی از این کاربر بیاد مجری برحرف نیز انگار نقطه ضعف مهمان رامدانست واجازه دفاع را نمیداد اگر چه رسانه محلی نیست که بتوان نکات منفی عدم تفکیک را به صراحت بیان کرد ولی خانم مجری.. خدا وکیلی خودت نمیدونی مشکل چیه؟عاقبت به خیر باشی ..
  • shahab ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    الان نوبت دانشگاه هاست و فردا میگن مرد و زن نباید تو خیابون همدیگه رو ببینند و احتمالا یه دیوار وسط خیابون و شهر و ...چرا که جوونای مومن باید به زور هم که شده برن بهشت ...؟
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    عجب شعوری داری تو
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    تو ندیدی چون نخواستی ببینی با ادب
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    یعنی نا محرم نگاهم کنه خوشم میات
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    کسی کاری به خیابان نداره اما دانشگاه فرق می کنه
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    این خانم با این حجابش داره داد می زنه اگه اجباری نبود بدون روسری هم میومدم واقلا جای تاسف داره تو رسانه جمهوری اسلامی به لباس حضرت زهرا(س) توهین میشه
  • علی کوشا ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 1
    نقل قول از فوق: مجري اين برنامه که تصور می کند با گذاشتن چادری نیم بند بر سر خود، بدون آنکه بخواهد پایبند به فرهنگ حیا و حجاب که به مراتب مهم تر است باشد، خود را دختری چادري معرفي کرده که در محیطی مردانه کار می کند و مشکی هم ندارد. احسنت. کاملا موافقم. این خانم اصلا یک طوریش میشه.
  • امین ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    باید فیلم وقتی همه خوابیم رو برای صداسیما میساختند
  • ناشناس ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    قست پاره شلوار لی خانم نامداری رو چه طوری دیدید؟ من که هر چند بار می بینم چیزی نمی بینم، ضمنا این که به یک خانم خیلی راحت توهمت بی حجابی می زنید، در حالی که همه دارن می بینن چه توجیهی دارید؟راستی هر کی تو این نظام حرف مخالف بزنه به همین صورت ازش پذیرایی می کنن.
  • ali ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    موافقم
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    این لوگو هم شبیه تک چشم است!!!
  • زهرا ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    این نامداری هم با اون رنگ چادرش بوی رفتن میده ها؟؟ نه؟؟؟؟
  • رهگذر شب ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    خانم نامداری خودتون هستین؟؟؟ مراقب باشید شاید فردا اومدید برید سر کار یهو نگهبانی جلوتون رو گرفت ها از من گفتن بود..............
  • reza ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    1 0
    به روز دو تا راهب داشتند از یه رودی رد می شدن دیدن یه دختری ازشون کمک می خواد تا هب اون طرف رود بره یکیشون دختره رو می گیره و می بره اون طرف رود بعد به راهشون ادامه می دن تا اینکه بعد از چند ساعت راهب دومی به اولی می گه این کاری که تو کردی یعنی بغل کردن اون دختر درست نبوده اولی با خونسردی می گه من اون رو همون جا ول کردم ولی تو هنوز ولش نکردی جکایت شما هم مثل اونه
  • ميثم ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    وقتي يك برنامه اين چنيني را به يك بچه اي كه دست راست وچپ خود را نمي شناسد مي سپارند .چيزي غير از آن حاصلش نجواهد بود .
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 0
    اینجوری فایده نداره جوانان عزیزم. به نظرم باید برای آزادی جنگید. یا اینکه همه چیز رو فراموش کرد و رفت از این کشور بحران زده
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    0 1
    من کی گفتم ایشون هم مثل سالی تاک در منو تو /قاضی زاده در بی بی سی و خیلی های دیگه اخرش از ایران خواهد رفت و چادر از سر خواهد کندو...
  • رها ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    در اینکه اون خانم کلی گند بالا اورد شکی نیست در این هم که مهمان برنامه هم دلش با مجری بود میشه شک کرد اما عزیزان توجه کنند که مسئله وضعیت حجاب توی جامعه از کجا آب خورده یعنی از کجا شروع شده؟ به نظرتون شروع این مسائل از توی خانواده ها و سفره ها نیست؟ از توی نظام ربوی بانک ها نیست؟ من می گم هست.
  • حمید ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    آقا دمتون گرم ای والله
  • 1 ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    داداش ! ارض الله الواسعه دوست نداری برو همون جایی که از غروب به بعد جون و ناموس و مال واسه اراذل و اوباش عین شکار بیابون حلاله ! سیصد هزار تا جوون ندادیم که امثال این بد اداهای روشنفکرنمای بیسواد در مورد همه چیز و همه کس افاضات صد من یه غاز نشخوار کنن !
  • یوسف ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    برنامه ای که مجریش یک دختر 26 ساله هست که در مورد همه چیز نظر میده و زن و شوهر ها رو توی برنامه به جون هم میندازه دیگه چه توقعی میشه ازش داشت ؟
  • استاد دانشگاه ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    به نظر بنده تفکیک جنسیتی توهین به انسانیت و تیشه ای دیگر به ریشه نظام است.
  • داریوش کیانفر ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    در جواب جناب 1 باید بگم که عزیزم خدا لعنت کنه کسی رو که بخواد خون شهدا رو پایمال کنه ولی نصف بیشتر سران مملکتمون زدن تو خاکی میدونید که چی میگم اسم نمیبرم از هر ارگان نظامی و غیر نظامی دولتی و غیره دولتی این نوع بانکداری که از نزول خوری بدتره اگر این مشرقی ها وجودش رو دارن اگر دین و ایمان دارن اگر میتونن اونها رو نقد کنند وضیعت خانواده های سران مملکتی رو نشون بدند طرف خودش طوری یقه بسته که داره خفه میشه اونوقت خانوادش... لا اله الا الله عزیزم
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    داداش! شما چند تا جون دادی؟
  • حسین ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    این خانم خیلی اشوه میاد من نمیدونم با چه امیدی باید به رسالت تربیتی صدا و سیما نگاه کرد؟چند روز پیش هم یه گزارش نشون داد راجب کار کردن آقایان در منزل!هیچ میدونید اگر خانمها همین کار خانه رو هم انجام ندن چه مشکلی ایجاد میشه؟روزمرگی مفرط و رو آوردن به کارهای باطل و بالا بردن سطح توقعات و نرفتن جوانان سمت ازدواج و.......البته خیلی نرم و با ظرافت رفت جلو ولی کور خونده به قول آقای مجتهدی اگر امام زمان این صدا وسیما رو قبول کنه من اون امام زمان رو قبول ندارم!
  • مهدی منتظر ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    امام خمینی می فرماید : مراقب دو جا از نظام باشید که اگر دچار فساد شوند جامعه به تباهی می رود یکی صدا وسیما و یکی آموزش و پرورش
  • ناشناس ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    شما خانمها و اقایون چرا تصور میکنید همه چیز باید با شما هماهنگ باشه وهر زمان کم میارید مذهب را مطرح میکنید و دور از ادب صحبت ورفتار میکتید کمی تحمل نظرات متفاوت را داشته باشید بزرگان دین که از ان دم میزتید هیچگاه اینطور نبودند واگر نه بزرگ نبودند
  • ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    مشرق شما هم؟؟؟ انصافتون رو تو سانسور شکر!
  • سجاد ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    این تلویزیون ما اسما رسانه جمهوری اسلامی هستش
  • طبا ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دوست داره
  • سارا ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    منم حس خوبی به این خانمه ندارم. از نوع برخوردش خوشم نمیاد. راستش هر وقت اخبار تموم میشه و این برنامه شروع میشه کانالو عوض میکنم تا شوهرم رفتار این خانم تازه به دوران رسیده که فکر میکنه میتونه ابراز وجود کنه رو نیگاه نکنه. واقعا برای صدا و سما متاسفم.
  • طبا ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    شما منظورتون از آزادی توحش هست مثل توهشی که روز عاشورای 88 نشون دادید در ضمن خوشگله اتوپیای شما کجاست آمریکا یا فرانسه برو عکسای خبرگزاریهای خودشون رو در رفتار با مردمشون ببین و یک پیشنهاد برو بمیر
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    وقتي مديريت نباشد تجربه مي ره كنار هركس تند حرف بزنه ميشه سخنگو ومجري
  • طبا ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    نکنه مغربی هستی که با مشرق مشکل داری ؟ یا دوست آزاده خانومی یا شیطون نکنه خودتی بچک !!
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    کاش قیافه ای هم داشت
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    تو اگه واقعا دانشجو بودی نمی نوشتی طوره شاید منظورت همون فوتبالیسته است
  • رضا ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    حالا این نامداری کی هست که این همه براش قلم فرسایی کردین ؟
  • باكي ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    1-ريس جمهور وزير زن معرفي ميكنه.2-حاج عزت از سينما(همون كه سلحشور بيان كرد.)مياد رسانه ملي3-خيابان ها پر از بي حيايي و خالي از ارشاد4-تبديل محل تدريس به...خانه5-حمايت حاج عزت از اين برنامه ها و عدم حمايت رييس جمهور از تفكيك اسلامي.چقدر امام خامنه اي غريب شده بين اين قوم...الهم عجل لوليك الفرج...
  • مهدی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    به نظر شما بیکاری ، افسردگی،جرم ،جنایت،و.... جوانان به این طرح من در آوردی حل میشه ؟! ما داریم به قهقرا می ریم این رو اون کسانی که درک دارند می فهمند
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دیگه از این بحث های سطحی خسته شدم،یکی از روحانیون مجتهد برای آخرین بار بیاد در صحنه و این مشکل رو بسیار دقیق و روشن حل کنه و بزنه تو دهنه خنّاسان
  • ناشناس ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    دانشگاه تفکیک شد درست بیرون دانشگاه را چه باید کرد همدیگر را نمی بینند ارتباط نخواهند داشت ریشه ای باید کارکرد
  • بهنام ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    تو کشورهای خارجی رسانه دربست در خدمت ایدئولوژی همون مملکته ولی تو کشور ما خودمون داریم ایدئولوژی خودمونو مسخره میکنیم. این چه وضعیه آخه. اینطوری پیش بریم از انقلابمون چیزی نمیمونه. مگه این صدا و سیما صاحب نداره هرکی پا میشه میاد نظرات چرت و پرتش رو به خورد مردم میده.
  • م .ا ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    الان جامعه با 1400 سال پیش فرق کرده.حتی با 3 سال پیش هم تفاوت داره.اگر کسی بخواهد در مقابل این تحول بایستد قطعا بازنده خواهد بود.امروزهنمی توان با زور قوانین دینی را اجرا کرد.
  • ما ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    این خانم، هر مشکلی که داشته یاشه، حجابش کامله. در مورد این طرح هم استثنائاً حق با ایشونه
  • ناشناس ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بابا خود صدا و سیما ألان شده بزرگترین مروج فرهنگ رقص و بی حجابی و... یه نگاهی به برنامه های کودک مثل خاله شادونه بندازین یا آرایش مجریان خانم. والا چی بگیم!
  • محمد جمالی ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    واقعا متاسفم ... بسیاری از پروژه ای بزرگ کشور مانند سولو های بنیادی - شبیه سازی رویان و ... با هم کاری و تعامل دختر ها و پسر ها انجام گرفته شده است . واقعا به شجاعت افرادی مانند ازاده نامداری که از حق تمام مردم ایران دفاع میکنند افتخار میکنم همین محدودیت ها باعث میشه که افراد موفق به کشور ایالات متحده برای اقامت دائم سفر کنند.
  • علي ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    سلام ، اين ساده انگاري است اگر فكر كنيم كه اين برنامه كاملا در اختيار اين مجري است . بلكه مديران ارشد شبكه حتما با طرح اين موضوعات تلاش دارند جامعه را به سمت سكولار شدن ببرند و لذا بايد مديران مسئول هم مورد بررسي و مواخذه رسانه ها و مردم قرار گيرند . با تشكر از دقت شما . حرف دل مارا زديد .
  • یوسف ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    حجاب که فقط چادر نیست ... متانت و وقار هم جای خودشون رو دارند ... اینکه حق با ایشون هست یا نه یه مساله است ، اما اینکه ایشون با استفاده از رسانه ملی و تریبون عمومی قوانین مملکت رو به سخره میگیرن یه بحث دیگه اگر قانون مشکل داره راه حل خودش رو میطلبه برای نقد و بررسی ... کسی در این سطح جایگاهی برای انتقاد به قانون نداره
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دیشب ب غلط کردن افتاده بود ....
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    مشرق جان آقای خواجه سروی که نتونست از طرح دفاع کنه لا اقل تو بیا و دفاع کن.البته اگه دفاع داری.راستس آقای خواجه سروی گفتند یکی از دلایل تفکیک، جلوگیری از تماس دانشجویان با هم زمان ورود به دانشگاهه،ودانشگاه هیچ تعهدی در قبال ازدواج دانشجویان با هم نداره.شما بفرمایید پس این جووناای فلک زده کجا میتونن همدیگرو ببینند،بشناسن و ....
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دوستان به نظر ميرسه اخيراً سيما از كساني مثل خانم نامداري از لحاظ سن و مشخصات ظاهري و مخصوصاً لحن صحبت، استقبال كرده كه واقعاً تاسف برانگيزه!!!!!!!! پس كجايند آن الگوهاي متانت و وقار زن مسلمان ايراني؟؟؟؟؟؟
  • یاس ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    چرا یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای این برنامه دعوت نکردند و از یک فرد اجرایی برای پاسخ گویی استفاده کردند! تعمدی بودن این حرکت در زیر سوال بردن قانون بر هیچ کس پوشیده نیست. مدعوین قبلشان هم که برای وحدت حوزه و دانشگاه دعوت شده بودند. کلا مشکلات اتحاد را حل کردند!
  • رامین ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    منظورتون از همکاری یعنی چی؟کسی نگفته تعامل نکنند.اگر تعامل اون چیزیه که شما میگید پس حیوانات جنگل که تعاملشون بیشتره,پس چرا اونا پیشرفت نمیکنن؟ البته باید پرسید منظور شما از سلول بنیادین که با این تعامل بوجود میاد چیه؟!!!
  • الیاس ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    ناشناسه عزیز من خیلی سعی کردم ببینم ولی وقتی میدیدم دوستمو واسه خوندنه نحج البلاغه تعلیقش کردن و چند تا از دوستانو فقط ببرای اینکه با اقایه سلیمی نمین تو بحث شرکت کردن و ایشون هم به شدت کم اوردن و بقیه خندیدن تعلیقشون کردن....خوب فهمیدم منظور از کرسی ازاد اندیشی چی هست...یعنی هر چی ما میگیم بیاین تائید کنین و برین دنباله کارتون
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    من دانشجوی دانشگاه الزهرا هستم واقعا ما راحتیم خدا شاهده من یک سال پیش قبل از این که وارد این دانشگاه بشم در دانشگاه پیام نور تحصیل میکردم خدا وکیلی هر روز از صحنه هایی که توی دانشگاه و ارتباطات و رفتارهای دختران و پسر ها میدیدم واقعا تاسف میخوردم البته بگم من با طرح تفکیک جنسیتی موافق نیستم به نظر من قوانین انظباطی در دانشگاه های ما بسیار ضعیفه به طوری که دانشگاه محل نمایش انواع مدهای لباس و آرایش شده
  • کاظمی ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    باسلام گاهی اوقات این برنامه را مشاهده نموده ام با کمال تأسف باید بگویم که خانم مجری گمان می کند با بر سر کردنِ چادر می تواند تساهل! و دوری از آموزه های دینی خود را ( شما را ارجاع می دهم به برنامه دعوت از مرد سه زنه !!) بپوشاند ...یادِ چند سال پیش به خیر که خانمهای مجری مانند خانم رضائی و خامنه ... با مانتو بودند ولی چقدر با وقار و در شأن یک خانم باحیاء برنامه اجرا می کردند صدا و سیما اگر دنبال الگو سازی است کمی از سفارش کننده ها فاصله بگیرد!!؟
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    قران ما همان قران 1400 سال پیش هست ! و ما هم به همون قران 1400 سال پیش عمل میکنیم!تا قیامت
  • مهدی ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    خواهشاً حسادت زنانه رو قاطی این ماجرا نکنید ایشان بهترین مجری زن هستند
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    واقعا صدا و سیما چند سالی هست بی در و پیکر شده! از نظام حقوق میگیرن ضد ارزش ها صحبت میکنن
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دیگه دوره قیل و قال و ننه من غریبم گذشته...امیدوارم از این جهل و "مغالطه" در بیای ...
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    تا وقتى كه پول صدا و سيما از تبليغ چيپس و پفك و بانك اسلامى!!!!! بدست مياد بهتر از اين برنامه ها نميشه انتظار داشت مديران پول اين تبليغارو دارن جمع ميكنن اونوقت مارو با اين برنامه هاى مزخرف ميخوان سرگرم و گمراه كنند تا نفهميم مثلا بانك يعنى ربا در معنى! اونوقف بپرسيم مال حروم چه شكلى رفته تو شيكممون
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    شما آقای دکتر عباسی نیستی؟
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    به نظر من خانوم نامداری بورو گلدوزی یاد بگیر برنامه آموزش گلدوزی بذار بهتره یه موقع خیال ورت نداره که خیلی خوشگل و نازی و اجرای خوبی داری از تو بهتراش و با استعداد تراش هستن که منتظر کوچکترین فرصت برای ابراز وجودن
  • سمین ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    1 0
    واقعا یعنی تو اینهمه نظر یکی از جنس مخالف نبود!؟! یا فقط نظر موافقانتان را درج می کنید!!؟؟ تا کی می خواهید مثل کبک سر در برف کنید و بگویید در جامعه اسلامی همه چیز امن و امان است!؟!؟ تا کی می خواهید حقیقت انسان و روابطش را انکار کنید!؟ تا به کی!!؟!؟ هیچ اندیشیده اید چرا ابزاری مانند ماهواره تا حدی تاثیرگذار است که باید از آن جلوگیری کرد!؟!؟ به چه نتیجه ای رسیده اید!؟!؟ ماهواره ممنوع!؟!؟ آیا این جواب درست است!؟؟!
  • بنده خدا ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دوست گرامی؛ اولا چیزیکه تغییر می کند و به روز می شود ابزارهای زندگی بشر است که با توجه به پیشرفت شناخت او از سازوکارهای مادی جهان اتفاق می افتد. اما انسانیت انسان هرگز تغییر نمی کند و صفاتی که به این انسانیت مرتبط است -مانند احساسات، تمایلات، نیازها و ... ، - از آدم تا خاتم یکی است. در ضمن دین همیشه بر روی اختیار استوار بوده و هست. که اگر قرار نبود اینطور باشد خداوند آدمی را مختار نمی آفرید. اما وقتی اکثریت مردمی خود را ملتزم به قوانین و حدود الهی می دانند اقلیت هوسران و دنیاپرست نیز باید حداقل هنگامی که در جامعه قرار می گیرند ملتزم به آن قوانین باشند.
  • بنده خدا ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    سلام اگر نظرات رو می خوندین می دیدید که از جنس مخالف هم توش کم نبود! ثانیا کسی انسان و نیازها و تمایلاتش را انکار نمی کند! مثلا من دوست دارم پول دار باشم! پس هنگامی که ماشین گرانقیمت شما را می دزدم شما حق نداری حقیقت من و تمایلاتم را انکار کنی! مگر آزار داری؟ چرا نمی گذاری من به خواسته هایم برسم؟؟!؟!؟!؟!
  • مهدی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    ترویج حیا توی دانشگاه یه راههایی داره و توی خیابون هم راههای خودشو داره. چون توی دانشگاه دانشجوها میدونن محیط بسته و امنه، خیلی از کارهایی رو که توی خیابون جراتش رو ندارن میذارن توی دانشگاه انجام میدن. اون پسری که توی خیابون روش نمیشه با دخترها صحبت کنه میاد توی دانشگاه به یه سری دختری بر میخوره که قراره چهارسال با هم همکلاس باشن. بالاخره به هر بهونه ای سعی میکنه تجربه ی جدیدی در این زمینه داشته باشه. اون پسر و دختری که توی خیابون جرات نمی کنن با هم رابطه ای داشته باشن میان و توی اردوهای دانشگاه یا توی فضای امن دانشگاه خیلی از کارهایی که آدم شرمش میاد رو انجام میدن. این هزینه ای که حکومت داره برای امن نگه داشتن دانشگاه انجام میده نباید خرج ترویج بی حیایی توی دانشگاه بشه. چه بسا خیلی از این بی حیایی هایی که توی خیابونها میبینین اول از محیط امن دانشگاه شروع شده باشه.
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    نه
  • مهدی ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دقیقا موافقم. جا داره آقایون یه استفتا از هر مرجعی دلشون میخواد راجع به حدود لحن صحبت خانومها و حروم بودن آرایش خانومها داشته باشن. منکه ندیدم اینطور لباس پوشیدن ها و آرایشها حلال باشه. یکی از نمونه هاش هم گریم غلیظ توی خیلی از فیلها و برنامه هاست. یه وقت هست گریم برای تاثیر چهره و نورپردازی هست و لازمه، که اون هم جای بحث داره. اما دیگه یه وقت گریم در حد تبدیل کفتر به قناریه!!!!
  • مهدی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بعد چند صد سال که کشورها تحت سلطه و سکولار و لائیک بودن الان خودشون به این نتیجه رسیدن که اسلام بهترین روش برای زندگیه. منظورم کشورهای منطقه مونه. کشورهای دیگه هم علیه این سیستم حاکم و جهان بینی حاکم بر اون قیام کردن. حالا دوستان داخل دریان می گن آب کجاست!! بنده ی خدا تو توی آمریکا یا خیلی از کشورهای اروپایی اگر جرات داری یه شب وقتی مترو خلوته برو اونجا ببینم سر سالم از مترو در میاری یا نه!!!
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    معلوم نیست چه کسی به این مجریان حراف و بیسواد اجازه داده که در مورد همه مسائل به راحتی صحبت کرده و اظهار نظر می کنن.
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    من ناشناس هستم و ایشان هم خانم ازاده نامداری است من تلویزیون می بینم وایشان دران برنامه اجرا می کند من سرکارهستم وایشان پس از برنامه مبلغ قابل ملاحظه ای دریافت می کند .من وقتی میفهمم سرکار هستم میرم کتاب می خوانم ولی این خانم اصلا کتاب نمی خواند.من یک روزی میمیرم وایشان هم یک روز دیگر میمیرد ومن سرپل صراط یقه ی اورا می گیرم.همین .
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    خدا همه را به راه راست هدايت كند
  • سعید ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    تو دیگه چی میگی؟؟
  • سعید ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    نمیتوان به زور کسی رو دیندار و با حجاب کرد و نمیتوان تا ابد با همه کشورها جنگید.خوب بودن انسانها به حجاب و چادر و ساق دست نیست بلکه به باطن و گفتار نیک اون فرد هست.هستند کسانی که زیر چادر هم به زخم زبان وغیبت و بدگویی مشغولند.
  • ایمان ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    دقیقا این جور حرکات باعث رواجش توی جامعه میشه. از اون بدتر که اینا رو برای بچه ها میسازن
  • امضا محفوظ ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    در خانه‌اند!
  • امضا محفوظ ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    این بود آرمان‌های ما؟ که خوشگل‌ترها بیایند در تلویزیون ما؟
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بتو چه!
  • امضا محفوظ ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    توی خیابون! اونجا لابد محیط بهتر و امن تری است
  • امضا محفوظ ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    به نظرت ایدئولوژی کلمه زیادی بزرگی نیست برای قانونی که یه روزی هست و یه روزی نیست؟ مثل موجی که میاد و میره
  • امضا محفوظ ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    وای وای... اگه شوهرم ببینه!!
  • امضا محفوظ ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    مجری معلوم الحال تلویزیون می باشند!
  • امضا محفوظ ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    برو دهنتو آب بکش رفیق
  • امضا محفوظ ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    بابا، بابابزرگ!
  • امضا محفوظ ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    آفریــــــــــــــن؛ اینه کشف بزرگ!
  • امضا محفوظ ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    از کجا به این کشف و شهود رسیدی؟ عزیزم؛ تو یا برنامه رو ندیدی، یا تصوری از نام مبارک مادر نداری! کی با چادر کار داشت؟ بحث کلا درباره تفکیک بود!
  • امضا محفوظ ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    درکش خیلی سخته؟ یعنی مزاحمتی ندارن برای هم. مثل هزار جای دیگه
  • امضا محفوظ ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    نظرت چیه پروفسور اعوانی بشه مجری؟ هان؟
  • رضا ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    این خانم یه برنامه‌ای تو جام جم داره که به لطف گیرنده های دیجیتال الان مردم داخل کشور هم در معرض میکروب‌پراکنی‌شون هستن. بگو بخند نامتعارف و خارج از حدود اخلاق و شرع اسلامی با نامحرم کف کار ایشون تو برنامه هاشه! این خانم در پوشش به اصطلاح چادرسرکردن خودش داره مرزهای حیا و عفت رو می دره. اشکال به مدیران منفعل و ترسو و بی‌فکر است وگرنه امثال این خانم که در حد آلت دست تهاجم فرهنگی بیشتر نیستن.
  • حنانه ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    ازدولتي سرآقاي ضرغامي همه چيز توي صداوسيماديديم حتي چادرآبي به جاي چادرمشكي خانم نامداري كه مخصوصابراي مسخره كردن سرش كرده بود ياميهمان چادري كه صندلي شكسته براش گذاشته بودند . اينهم ميخوادبااين روش خودش رومعروف كنه تامثل فرزادحسني مهم بشه وخوب پول دربياره
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    معلومه ولی وقتی میگی مشرق حذفش میکنه! مافیا که نه ماسونهای خودی!
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    به تو چه که به اون چه؟
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 1
    در فتح مکه اونایی هم که اعتقادی به اسلام نداشتن برای حفظ منافعشون اسما مسلمون شدن و حتی مسجد هم میرفتن ولی در زیر تیشه به ریشه آن میزدند نه نتیجه آن برخی خلفای فاسد چون یزید و... شدن. حال امثال این خانم و اونایی که امثال این خانم رو سر کار میارن با اون پوشش کذایی چادر میخوان مردم رو خر کنن و با با اصطلاح الگو قرار دادن اونا برای مردم زهر پنهان افکار فاسدشون رو به خورد مردم بدن تا از اسلام واقعی دور بشن وتو توهم بقول اونا مدرنیته گم بشن! وقتی این اتفاق افتاد راهزنی این کاروان گم گشته آسونه! مبلغهای مسیحی و بهایی در کمین این گمگشتگان زیادن. وقتی میخوان به یکی زهر بدن بهش نمیگن زهره بخور تا بمیری میرن با بهترین غذای مطلوب طرف قاطیش میکنن تا طرف با اشتهای بیشتری خودش رو نابود کنه! حالا باید دشمنای اسلام رنگ و بوی حجاب و اسلام و... داشته باشن تا مسلمونای بی علم وبی عمل ازشون فراری نشن در عوض اسلام دروغین که مایه نابودی اسلام میشه رو یادشون میدن! این بهایی ها دستورات و آموزش مخصوص دارن در شناسایی مسلمونای ضعیف- زن وشوهرهای اختلاف دار(حمایت از زن) - جونای بدهکار- یتیمها و فقرای بیسواد روستایی وعشایر و... بعد با کمک مالی و وعده وعید و استفاده از نقاط ضعف اونا و بکار گیری الفاظ دلنواز چون وحدت عالم انسانی و برابری زن و مرد ...یه چماق بزرگ تو سر اسلام میزنن و برای خودشون یارگیری میکنن که در سایه غفلت مسولین تا حد زیادی هم موفق شدن. یه نگاهی به لرهای بختیاری اسکان یافته در اصفهان بیندازید تا دریابید. نصفشون با کمتر از پنجم ابتدایی اومدن اینجا!!!
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    اگر هم باشه مایه افتخاره! شما با حقارتتون چشم دیدن بزرگ مردی اینچنین رو نداری!
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    احسنت به استدلال متین و منطقی بنده خدا! پاینده باشید!
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    به تو چه که به اون چه؟
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    0 0
    مشرق خدا وکیلی جوانمرد باش و بذار نظراتم و!
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    یعنی از اون لحاظی که خودت میدونی...................نه!!! مشکلی نداره خدا به زمین گرم بزنتش این نامداری رو....
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    خودتی!
  • یوسف ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    کی می خواید فرق آزادی فردی و آزادی اجتماعی رو درک کنید ؟
  • یوسف ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    دوستانی که عاشق آزادی در ایالات متحده هستند و معتقدن که آزادی در اون جامعه باعث پیشرفت علمی میشه و محدودیت و قید در ایران باعث لجام گسیختگی ، یه نگاهی به گزارش زیر بندازن : http://www.mashreghnews.ir/fa/news/86207 اینم لینک اصلی گزارش: www.cdc.gov/ViolencePrevention/pdf/NISVS_FactSheet-a.pdf
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    شما را به خدا من این برنامه را ندیدم ، و قضاوتی ندارم، اما یک سوال در ذهن من باقی مانده تو این دوره زمونه با یه دختر حرف بزنی همه تو ذهنشون یه تهمتی به آدم می زنند ، شاید اون دختر مثل خواهر من باشه ، همین حساسیت ها و تفکرات گمراه باعث شده صحبت کردن با یک دختر هم اینقدر برای جوانان جذاب باشد ، هر کس در این دنیا می تواند ، همسری داشته باشد ، پس به غیر از همسر خود همه را به چشم خواهر و برادر خود ببینید، پاداش مومنین شفاعت سید الشهدا
  • م .ا ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    الان جامعه با 1400 سال پیش فرق کرده.حتی با 3 سال پیش هم تفاوت داره.اگر کسی بخواهد در مقابل این تحول بایستد قطعا بازنده خواهد بود.امروزهنمی توان با زور قوانین دینی را اجرا کرد.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    واقعا همينه.
  • من ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    من موافق تفكيك جنسيتي نيستم. اتفاقا با آن كلا مخالفم. اما يك سؤال از آن دوستي دارم كه نوشته بسياري از پروژه هاي تحقيقاتي بزرگ كشور از همكاري خانم ها و آقايان به ثمر نشسته. بله شما حق داريد اما تعامل علمي. حتما شما دوست عزيز هم دوران دانشجويي را تجربه كرده ايد. من قريب به 10 سال پيش آن را تجربه كرده ام. زماني كه من وارد دانشگاه شدم يعني ورودي سال 79 بودم، عده كمي از بچه هاي دانشگاه روابط آزاد با هم داشتند و انگشت نما مي شدند ولي روزي كه داشتم از دانشگاه خارج مي شدم و بعد از آن وقتي خواهرم وارد دانشگاه شد، با صحنه هاي بسيار زشتي در دانشگاه ها مواجه شدم كه اصلا با شأن و شئونات دانشگاه و محيط علمي آن سازگار نبود. البته بگويم كه با تفكيك مشكلي حل نمي شود بلكه بايد مملكت در همه عرصه ها درست شود. متأسفانه در هيچ عرصه اي قانون حاكم نيست چه برسد به دانشگاه ها و روابط دختر و پسر.
  • مهدي يزدان پناه ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    بنده برنامه را ديدم و به نظرم آقاي خواجه سروي اهمال يا تسامح نكرد. بلكه اين مجري برنامه بود كه اصلاً وقت صحبت و دفاع به او نداد. ضمن اينكه آقاي خواجه سروي جزء مسئولان دولتي است كه به نظر ميرسد دغدغه اسلام دارند و همواره در چارچوب اصول مورد تأييد مقام عظماي ولايت عمل ميكنند
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    رنگ چادر چه ربطی داره؟؟؟شماهم از بس بیکارین به چه چیزایی گیر میدین!!!
  • yaser ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    ajaaaaaaaab!!!!!!! :D azade ,azade?!?!?!!? :D
  • Matey ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    شما بدجور از سخنرانیای دکتر عباسی تاثیر گرفتیا !!!
  • من ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    من از این خانم خوشم نمی اید تو برنامه چند روز پیشش هم چین در باره دانشجویای ازاد و پیام نور صحبت می کرد که انگار داره درباره اسراییلی ها صحبت می کنه می گفت چرا اینا با این مدر کشون میرن سر کار واقعا خاک بر سر ش کنن انگار نه انگار هفتاد درصد دانشجویان رو تشکیل میدن
  • رضا ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    1 0
    حالا مگه چی گفته که این همه آتیش گرفتی ، برو بصورت عینی و تجربی همه چیز را در میدان عمل ( جامعه ) ببین و تحلیل کن نگارنده محترم
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    0 0
    متاسفانه اکثر مجریان سیما عاری از تربیت دینی هستند طرز صحبت کردن ارایش های تندو ابروهای رنگ کرده انچنانی که گویا اپیدمی است همه یک رنگ .جامعه ما تشنه حجب وحیا است و سیما ما به قول امام باید دانشگاه باشد ومسئول دربرابر تربیت دینی با سر کردن چادر بر سر دخترانی که اعتقا دی به ان ندارند نه تنها اثر سو دارد بلکه بسیار مضحک است وحیا وقار ومتانت را از دختران ما ربوده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس