کد خبر 856944
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
ایران - ازبکستان

رسانه‌های اسپانیا ازی ایران برابر ازبکستان را زیر ذره بین گرفتند. از دید آنها فوتبال ایران ساده نیست و باید جدی گرفته شود.

سرویس ورزش مشرق - پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان در روزنامه ها و وب سایت های خبری اسپانیا بازتاب گسترده ای داشته است. بازی هجومی و البته منطقی، این چیزی است که مانوئل استبان در تحلیل خود از بازی ایران نوشته و معتقد است که تیم ملی فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2018 روسیه خطرناک و زهردار ظاهر شود.

آس اسپانیا از ضربه سر روزبه چشمی نیز نوشته و معتقد است که تیم کی‌روش به تعداد بازیکنان خود، بازیکن گلزن دارد و نمی‌شود فقط نگران مهاجمین این تیم بود.

مارکا، دیگر روزنامه پر فروش پایتخت اسپانیا نیز گزارشی کوتاه از پیروزی ایران برابر ازبکستان نوشته و آورده است: مردان کی‌روش با یک پیروزی خوب، کشور خود را ترک کردند و روحیه خوبی دارند، این تیم هرگز یک حریف ساده نیست و باید مراقب اندیشه های کی‌روش باشیم.

در گزارش اسپورت کاتالونیا نیز آمده است: ایران بار دیگر نشان داد یک تیم منسجم و مستحکم است، خوب دفاع می کند و اگر بخواهد دروازه بسته بماند، این کار را به خوبی یاد گرفته و برایش تمرین کرده است، بازی را ببندد کار بسیار سخت خواهد شد. این تیم برای تفریح به جام جهانی نیامده و می خواهد از گروهش صعود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    4 3
    هندونه گذاشته زیر بغل ما ۳ هیچ به اسپانیا و پرتغال می بازیم و ۲ به ۱ به مراکش بعد متوجه میشوند که هر چه کیروش برای اماده سازی پرسنل گفت درست گفته
  • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    1 2
    ایران به مراکش میبازدوبا پرتغال و اسپانیا مساوی میکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس