کد خبر 851948
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
ترامپ

پزشک سابق رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفته است که «ترامپ»، گواهی تأیید سلامت خود را دیکته کرده است که در آن خود را بعنوان سالم‌ترین فردی که تاکنون برای ریاست‌جمهوری برگزیده شده، توصیف کرده است.

به گزارش مشرق، دکتر «هارولد بورنستین» پزشک سابق «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «سی ان ان» تصریح کرد که وی گزارش پزشکی مربوط به سلامت رئیس‌جمهور آمریکا را ننوشته است و ترامپ شخصاً گواهی تأیید سلامت خود را دیکته کرده است.

طبق این گزارش، در دسامبر 2015، کمپین ترامپ یک گزارش واحد درباره سلامت دونالد ترامپ که در آن زمان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بود، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

جیمز کومی: ترامپ فاقد صلاحیت اخلاقی است

همه اخراجی‌های ترامپ +عکس

در این گزارش چهار پاراگرافی اغراق‌آمیز نوشته شده بود که ترامپ قدرت جسمانی و بنیه «خارق‌العاده‌ای» دارد و «سالم‌ترین فرد که تاکنون برای ریاست‌جمهوری برگزیده شده است، می‌باشد».

این نامه چهارپاراگرافی ظاهراً توسط بورنستین نوشته شده است که حالا مشخص شده است که وی نویسنده این گواهی نبوده است.

بورنستین در گفت‌وگو با سی ان ان گفت: «وی (ترامپ) کل آن نامه را دیکته کرد. من آن نامه را ننوشتم. . من فقط در نوشتن او را همراهی کردم».

پیشتر بورینستین تصریح کرد که اعضای تیم ترامپ در فوریه 2017 به دفتر وی حمله ور شدند و تمامی سوابق پزشکی رئیس‌جمهور آمریکا را به سرقت بردند ».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس