کد خبر 851757
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
رسول خادم

رییس فدراسیون کشتی روز گذشته در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با رییس شورای المپیک آسیا شرکت نکرد.

به گزارش مشرق، در حالی که یکی از بحث های مهم مطرح شده در جریان شیخ احمد به تهران درباره دغدغه های این روزهای کشتی و رسول خادم بود؛ در جلسه دیروز هیچ نماینده ای از فدراسیون کشتی حضور نداشت.

جلسه مشترک رییس شورای المپیک آسیا با روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ورزش کشور روز گذشته در آکادمی ملی المپیک در شرایطی برگزار شد که اکثر فدراسیون ها در این جلسه نماینده داشتند. حتی برخی از فدراسیون ها که روسا امکان حضور در جلسه را نداشتند، دبیر یا یک نماینده را به آکادمی فرستاده بودند. به عنوان مثال علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در سفر ازبکستان با تیم های ملی نوجوانان و جوانان حضور دارد؛ اما محسن بیرانوند به عنوان دبیر فدراسیون دیروز در جلسه مشترک با شیخ احمد حاضر بود.

با این حال هیچ اثری از رسول خادم و یا دیگر مسئولان فدراسیون کشتی در جلسه دیروز دیده نمی شد. به نظر می رسد این اتفاق در راستای اختلافات اخیر وزارت ورزش و فدراسیون کشتی رخ داده است.
البته وقتی این اتفاق عجیب تر به نظر می رسد که یکی از خواسته های مدیران ورزش از شیخ احمد درباره کشتی و دغدغه هایی بود که خادم در ماههای اخیر مطرح کرده است.

حتی صالحی امیری اعلام کرد درباره خطر تعلیق کشتی با رییس شورای المپیک آسیا مذاکره کرده و در آینده نتایج این مذاکرات را رسانه ای خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس