کد خبر 844961
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
خادم

نشست فوق العاده مجمع فدراسیون کشتی در حالی روز دوشنبه برگزار خواهد شد که علاوه بر تلاش برای بازگشت رسول خادم، نگاه ویژه‌ای هم به انتخاب سرپرست وجود دارد.

به گزارش مشرق، ریاست فدراسیون کشتی از اواخر سال گذشته با استعفای غیرمنتظره رسول خادم با بلاتکلیفی و ابهام مدیریتی مواجه شد که طبیعتا ادامه این روند به هیچ عنوان به صلاح این رشته مدال آور و المپیکی نیست. در همین راستا روسای هیات های کشتی استان های کشور و همچنین اعضای مجمع فدراسیون از اسفند ماه سال گذشته وارد گود شدند و با برگزاری نخستین نشست فوق العاده مجمع به رفع این معضل مدیریتی پرداختند.

هر چند نخستین نشست مجمع هم در بازگرداندن رسول خادم به نتیجه ای نرسید و با سرپرستی موقت حمید بنی تمیم در امور فدراسیون کشتی پایان یافت، اما فرصت یکماه های تعیین و قرار شد این مساله تا نشست بعدی مورد بررسی بیشتر اعضای مجمع قرار گیرد. سرانجام مهلت مقرر نیز به پایان رسید و قرار است دومین نشست مجمع فدراسیون کشتی فردا دوشنبه برای اتخاذ تصمیمی نهایی و خروج فدراسیون کشتی از بلاتکلیفی برگزار شود.

نشست فردا در حالی با حضور نماینده وزارت ورزش و تمامی اعضای مجمع برگزار خواهد شد که گمانه زنی های مختلفی در خصوص مصوبات نهایی این نشست مطرح می شود. در وهله اول، تمام تلاش اعضای مجمع بر آن است تا رسول خادم استعفای خود را پس گرفته و دوباره سکان هدایت فدراسیون کشتی را در دست گیرد که این احتمال با توجه به اتفاقات چند ماه اخیر، تقریبا غیرممکن است.

بدین ترتیب دو احتمال دیگر وجود دارد. اول اینکه اعضای مجمع دوباره به حمید بنی تمیم نایب رئیس کنونی فدراسیون کشتی، اعتماد کرده و او را تا زمان انتخابات رئیس بعدی به عنوان سرپرست منصوب کنند. تصمیمی که بسیاری از اهالی کشتی خواهان آن هستند و امیدوارند بنی تمیم به عنوان فردی نزدیک به خادم و سیاست های او به عنوان سرپرست انتخاب شود.

اما وزارت ورزش هم چندان بی علاقه به حضور مدیر و سرپرست مورد نظر خود در فدراسیون کشتی نیست و حتی گفته می شود طی روزهای اخیر با برخی از روسای هیات های کشتی به عنوان اعضای مجمع، صحبت‌ و هماهنگی شده است. این احتمال در حالی قوت گرفته که حتی از حضور دوباره امیررضا خادم در عرصه مدیریت کشتی یاد شده و هیچ بعید نیست، صندلی ریاست فدراسیون کشتی بین این دو برادر جابجا شود. هر چند که وزارت ورزش نیز همواره گزینه های شناخته شده و متعددی در عرصه سرپرستی فدراسیون های ورزشی در آستین دارد!

رئیس یکی از هیات‌های کشتی کشور که مدیریت اداره امور استان کشتی‌خیز و قهرمان پروری را بر عهده دارد با تایید این موضوع گفت: به نظر من هیچ بعید نیست امیررضا خادم به جای رسول، سکان دار فدراسیون کشتی شود. چرا که او هم سابقه حضور در این عرصه را دارد و هم یکی از گزینه های نزدیک و مورد نظر وزارت ورزش محسوب میشود. در نتیجه انتخاب امیر به جای رسول، چندان عجیب و دور از ذهن نیست و او می تواند تا زمان برگزاری انتخابات مجمع به عنوان سرپرست در فدراسیون کشتی فعالیت کند.

آنچه مسلم است برای مشخص شدن وضعیت فدراسیون کشتی باید تا نشست فردای مجمع و اتفاق نظر اعضا با نماینده وزارت ورزش منتظر ماند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس