خبر ویژه

فریبکاری افراطیون مدعی اصلاحات با مردم درباره علت استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران، حتی در میان افراد درون این طیف نیز خریدار ندارد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

برخی افراطیون پس از اعلام استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری، مدعی شدند این امر ریشه در دلایل و فشارهای سیاسی دارد و این در حالی بود که بیماری نجفی و اختلاف وی با برخی اصلاح‌طلبان، علت استعفای وی بوده است.

بیشتر بخوانید:

تکذیب مطالب منتشره از دیدار عضو شورای شهر تهران با رهبری

رمزگشایی از استعفای تحمیلی نجفی


در این زمینه الهه کولایی در توییتر نوشت: اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران، با پشتیبانی از دکتر نجفی و نپذیرفتن استعفای او، پایبندی‌شان را به دفاع همه‌جانبه از  حقوق  مردم تهران به نمایش بگذارند. مبارزه با فساد و رانت و ویژه‌خواری، استواری و یکپارچگی می‌خواهد.


اما هنگامه شهیدی از فعالان اصلاح‌طلب در پاسخ کولایی تصریح کرده است: استعفای نجفی ربطی به مبارزه با فساد و رانت‌خواری نداشت؛ تحت فشار بوده اون هم از طرف دوستان! اصلاح‌طلبان اگر واقعاً  فسادستیز هستند خودشان از دستگاه قضایی درخواست محاکمه بابت فساد مالی حسین  فریدون را کنند تا به صداقتشان ایمان آوریم!


یادآور می‌شود استعفای نجفی امروز در جلسه شورای شهر بررسی می‌شود.


گفتنی است غلامحسین کرباسچی در مصاحبه با آخرین شماره روزنامه شرق در سال ۹۶ تصریح کرده بود: هر کس بخواهد در تهران کار کند هم به سلامت جسمی نیاز دارد و هم موافقت ارکان مختلف نظام. یعنی اینکه بتواند با دولت، مجلس؛ قوه قضائیه و نهادهای مختلف کار کند. اینکه کسی فکر کند بدون موافقت ارگان‌های مختلف می‌تواند شهر تهران را اداره کند، نادرست و ناممکن است. البته در شرایط حاضر به گفته خود ایشان مسئله اصلی آقای نجفی مشکل جسمی است.


وی می‌گوید: ما موضع‌مان را گفته‌ایم. مواضع ما چیزی غیر از موضع آقای محسن هاشمی نیست. آقای نجفی اعلام کسالت کردند و شورا باید درباره این موضوع تصمیم بگیرد.


وی افزود: زمانی که خودشان تصمیم به استعفا می‌گیرند، دیگر نمی‌توان ایشان را مجبور به ادامه کرد. آقای نجفی رسماً در متن استعفایشان نوشته‌اند که به دلیل بیماری استعفا می‌دهند.


آقای نجفی زنده و حاضر هستند؛ وقتی رسماً نوشته‌اند من بیماری دارم و به دلیل بیماری کنار می‌روم درست نیست که ایشان را متهم به دروغ‌گویی کنیم. آقای نعیمی‌پور به خاطر اختلاف‌های حزبی آقای نجفی را متهم به دروغ‌گویی کرده که ما این کار را درست نمی‌دانیم.


وی درباره احتمال شهرداری محسن هاشمی که با میثاق‌نامه شورا در تضاد است گفت: اگر اعضای شورا یک روز میثاق‌نامه امضا کنند اختیار دارند یک روز هم آن را اصلاح کنند و نفس میثاق‌نامه، مبنای قانونی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    1 0
    یکی از علما نوکری داشت که مدعی بود کفشهای آقا جلوی پاش جفت میشه. از خود عالم پرسیدند، گفت: نه، دروغه. به نوکر گفتن آقا تکذیب کرده. گفت: آقا غلط کرده، خودش نمیفهمه! ▪️حالا شهردار تهران میگه: من بیمارم و استعفا دادم. اصلاح طلبا میگن: نه،خودت نمیفهمی. خیلی هم سرحالی، استعفا هم ندادی!
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    0 0
    هر دو دارند دروغ میگویند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس