کد خبر 843074
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
سایپا

تیم فوتبال سایپا به دلیل شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم هفته و امیر قلعه‌نویی بابت پیروزی پر گل تیمش مقابل تراکتورسازی بهترین مربی هفته شد.

به گزارش مشرق،  دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۸ مسابقه به پایان رسید. در مهم‌ترین بازی هفته سایپا موفق شد پرسپولیس را از پیش رو بردارد. همچنین سپیدرود مقابل پارس جم و استقلال خوزستان مقابل مشکی‌پوشان به پیروزی رسیدند تا شرایط آنها در پایین جدول بهبود پیدا کند.

نتایج هفته بیست و ششم در یک نگاه:

نفت تهران 1 - 2 استقلال  

گسترش فولاد 0 - 0 صنعت نفت آبادان  

پرسپولیس 1 - 2 سایپا  

سیاه جامگان 0 - 1 استقلال خوزستان  

سپیدرود 1 - 0 پارس جنوبی جم  

ذوب آهن 3 - 0 تراکتورسازی  

پیکان 1 - 0 سپاهان

فولاد 1 - 0 پدیده

* تیم هفته: سایپا

سایپا موفق شد در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سومین شکست پرسپولیس در فصل جاری را رقم بزند و به رقابت خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با سایر حریفان ادامه دهد. شاگردان دایی در این مسابقه موفق شدند با نتایج ۲ بر ۱ پرسپولیس را شکست دهند و مانع از قهرمانی زود هنگام شاگردان برانکو ایوانکوویچ شوند.

همچنین عملکرد استقلال خوزستان بابت کسب دومین پیروزی متوالی و شکست مشکی‌پوشان در خارج از خانه قابل تقدیر بود.


*‌ مربی هفته:‌ امیر قلعه‌نویی

ذوب‌آهن در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و ششم در خانه به پیروزی پرگلی دست یافت. شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند تراکتورسازی را با پیروزی پرگل بدرقه کنند و جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کنند. قلعه‌نویی با توجه به پیروزی پرگلی که مقابل تیم سابقش به‌دست آورد مربی هفته لقب گرفت.

* بازیکن هفته: مرتضی تبریزی

مرتضی تبریزی در پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی نقش مؤثری داشت. این بازیکن توانست دو گل از سه گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند تا به‌عنوان یکی از موثرترین بازیکنان هفته لقب بگیرد. تبریزی در شرایطی توانست دو گل بزند که در نیمه دوم وارد زمین شد.

*‌ بازی هفته: پرسپولیس ـ سایپا

بازی پرسپولیس و سایپا به دلیل در بر داشتن ۳ گل و موقعیت‌های زیادی که به وجود آمد به‌عنوان دیدار هفته لقب گرفت. در این بازی سایپا با کسب پیروزی مانع از قهرمانی زودهنگام پرسپولیس شد و از سوی دیگر این دیدار پرهواداراترین مسابقه هفته بود.

* ناکام هفته: ارطغرل ساغلام

تراکتورسازی در ادامه روند نامناسب خود در هفته بیست و ششم متحمل شکستی سنگین شد تا این تیم با وجود شرایط بهتری که نسبت به حریفانش دارد در منطقه خطر قرار بگیرد. تراکتورسازی تنها ۲۹ امتیاز کسب کرده و با تیم پانزدهم جدول ۵ امتیاز اختلاف دارد. این تیم تفاضل گل منفی ۵ دارد و در یکی از بدترین فصل‌های خود به‌سر می‌برد. ساغلام نتوانسته تأثیر زیادی در عملکرد تراکتورسازی بگذارد و این تیم همچنان در شرایط نابسامانی به‌سر می‌برد.

*گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته بیست و ششم:

18 گل:علی علیپور (پرسپولیس)

13 گل: مرتضی تبریزی (ذوب آهن)

10 گل: محمد قاضی (پدیده)‌ و لوسیانو پریرا (صنعت نفت آبادان)

9 گل: ساسان انصاری (سپاهان)

8 گل: مهدی ترابی (سایپا) و  عیسی آل کثیر (نفت تهران)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس