کد خبر 838706
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
شبکه ضد انقلاب

رویدادهایی چون «حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن» نشان می دهد، ایرانی‌ها با گذشت حدود چهل سال همچنان پای آرمان‌های انقلاب‌شان ایستاده اند و لیدرهای ضدانقلاب، برای هیچ به جان هم افتاده اند.

به گزارش مشرق، حاشیه‌های یک نظرسنجی توییتری که از شبکه "من و تو" نیز تبلیغ شد، به جنجال جدیدی در میان ضدانقلاب خارج نشین دامن زده است.

بیشتر بخوانید:

مجری «یهودی» من و تو، وزیر تبلیغات پهلوی+ تصاویر و فیلم

اما موضوع این نظرسنجی بحث‌برانگیز چیست؟ مجری من و تو در این باره می گوید: «...دومین هشتگی که [در توییتر] داغ شده، هشتگ #دولت_موقت است. مدتی است افرادی که مخالف حکومتند با استفاده از هشتگ "براندازم" سعی در بیان اعتراضاتشان دارند. حالا این افراد که باورهای سیاسی متفاوتی دارند، تصمیم گرفته‌اند تا با هشتگ #دولت_موقت اختلافاتشان را کنار بگذارند و روی نقطه اشتراکشان که براندازی جمهوری اسلامی است، تمرکز کنند...»

رپرتاژآگهی برای نظرسنجی توییتری ضدانقلاب در شبکه من و تو

طبق گزارش این تلویزیون لندنی که پیوند مستحکمی با خاندان ستم‌شاهی دارد، اکثر مشارکت‌کنندگان در نظرسنجی مورد اشاره، رضا پهلوی را شایسته ریاست دولت موقت [با فرض پایان جمهوری اسلامی!] دانسته‌اند.

ابوالحسن بنی‌صدر، مریم رجوی و روح‌ا...زم دیگر گزینه‌های موجود در نظرسنجی می‌باشند.

اما اتفاقات بعدی نشان داد که این هشتگ و نظرسنجی کذایی، نه‌تنها موجب "کنار گذاشتن اختلافات و تکیه بر نقاط مشترک" در میان گروه‌های ضدانقلاب نشده، بلکه سرآغازی بوده برای اختلافات بیشتر.

نظرسنجی منتشر شده در توییتر برای تعیین ریاست دولت موقت!

ابتدا جمعی از حامیان "محمد حسینی" [لیدر گروهک موسوم به ری‌استارت] واکنشی همراه با عصبانیت به نظرسنجی و بی‌اعتنایی طراحان آن نسبت به نامبرده نشان دادند.

یکی از این افراد می‌نویسد: «تف به این نظرسنجی، اگه شعور سیاسی ندارید خواهش می کنم تز صادر نکنید... آخه روح‌الله زم یه خبرنگار هست. چطوری [نام او را] تو این نظرسنجی گذاشتی؟ مریم رجوی؟؟ هیچی دیگه فقط من موندم چرا حسینی رو نذاشتید.»

این افراد همچنین، نظرسنجی منتشرشده را ساختگی و کار سلطنت‌طلبان دانسته‌اند، چراکه ربع پهلوی با همه منفوریتی که در بین مردم ایران دارد، بیشترین رأی را به خود اختصاص داده است.

در یکی از این توییت‌ها به سلطنت‌طلب بودن شبکه من و تو اشاره شده و آمده است: «ویدیوی من و تو رو ببینید. تصویری که از این نظرسنجی نشون می‌ده، تیک پهلوی خورده. بازم شک دارید این شبکه سلطنت‌طلب‌هاست؟...»

ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود، بلکه حسینی شخصا وارد گود شده و به فحاشی علیه پهلوی می‎پردازد.

بیشتر بخوانید:

قلک پول شبکه «من و تو» کیست؟

لیدر ری‌استارتی‌ها به بهانه نپرداختن صفحه رضا پهلوی به موضوع دراویش گنابادی، وی را "شاسکول" و "احمق" خطاب می‌کند.

فحاشی حسینی به پهلوی

در مقابل، رضا پهلوی "ری استارت" را حرکتی خشونت‌طلبانه خوانده و می‌گوید: «من صددرصد با چنین اقداماتی مخالفم ... ما می‌خواهیم پایه‌های مملکت را روی خونریزی، انتقام‌گیری و کشت و کشتار پایه‌ریزی کنیم؟!»

ربع پهلوی: ری استارت، حرکتی خشونت‌طلبانه و غیرقابل قبول است

اظهارات رضا پهلوی، عصبانیت حسینی را به اوج رساند. وی ربع پهلوی را "کثافتی که با سپاه روی هم ریخته" قلمداد کرد و با لحنی تهدیدآمیز گفت: «داره کاری می‌کنه که من راز کشته شدن برادرش رو بگم.»

حسینی، رضا پهلوی را تهدید می‌کند

لیدر ری‌استارت در برنامه‌ای دیگر، بنی صدر و رجوی و پهلوی را به مناظره طلبید و اظهار داشت: «اینها چیزی تو مشتشون ندارن...»

به مناظره طلبیدن اپوزیسیون توسط حسینی

از سوی دیگر، سلطنت طلبان به سراغ "روح الله زم" رفته و او را فردی "بی‌شعور و فاقد سواد سیاسی" خواندند.

حمله سلطنت‌طلبان به «روح‌الله زم»

بعد از حملات طرفداران ربع پهلوی، آمدنیوز هم با انتشار یک نظرسنجی پرسید: «آیا با حمله لفظی افرادی که تحت عنوان اپوزیسیون فعالیت می‌کنند به آمدنیوز موافقید و آن را برای «آزادی کشور از حکومت فعلی» مفید می‌دانید؟»

نظرسنجی آمدنیوز

همه این درگیری‌ها و ناسزاگویی‌ها در شرایطی اتفاق می‌افتد که واقعیت جامعه ایران و رویدادهایی چون "حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشارکت حداکثری در انتخابات‌های مختلف و ..." ثابت می‌کند که ایرانی‌ها با گذشت حدود چهل سال همچنان پای آرمان‌های انقلاب‌شان ایستاده‌اند و سرکردگان گروه‌های پراکنده ضدانقلاب، برای ریاست یک «دولت خیالی» دندان تیز کرده و به جان هم افتاده‌اند.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • SE ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    24 6
    این عوضیهای کثیف پا تو ایران بگذارند خشتک و هشتک رو جر میدیم
  • SE ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    19 3
    این عوضیهای کثیف پا تو ایران بگذارند خشتک و هشتک رو جر میدیم
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    19 3
    مرگ بر آمریکا واسراییل وعوامل هردو
  • امیر IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    14 3
    خخخخ. روح الله زم که میگفت من هیچکاره امد نیوزم. حالا فحاشی به امد نیوز و مدیرانش؟؟یعنی خودش گفته من مدیر امد نیوزم... واقعاً که او منافق و دروغگوست و دروغگو هم کم حافظه می شه
  • امیر پارسی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
    18 3
    این حسینی دلقک هم رفته اونور واسه ما سیاست دان شده مرتیکه 2کلاس سواد نداره ها .... بیچاره اونهایی که همچین ابله ای اونارو به مناظره دعوت میکنه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس