من و تو

بی‌جهت نیست که علاوه بر کیوان عباسی و رها اعتمادی، گردانندگان اصلی من و تو، شمار زیادی از مجریان و برنامه‌سازان این برنامه هم از بین بهاییان انتخاب می‌شوند و وابستگی به فرقه یک امتیاز ویژه است.

سرویس سیاست مشرق - در جریان اغتشاشات دی ماه ۹۶ در تهران و چند شهر دیگر کشور، از منظر تحولات رسانه‌ای-تبلیغاتی در عقبه آشوب‌های خیابانی، شاهد تغییراتی به لحاظ تقسیم کار در رسانه‌های ضدانقلاب وابسته به بیگانگان بودیم.

اگر در فتنه سال ۸۸، شبکه تلویزیونی وابسته به سلطنت بریتانیا، شبکه بی بی سی فارسی، درست چند ماه قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری با هدف تاثیرگذاری و هدایت فکری با میلیون‌ها پاوند بودجه مصوب پارلمان این کشور شروع به کار کرد و در جریان آشوب‌ها محور کمپین رسانه‌ای هدایت آشوب شد، در اغشتشاشات دی ماه (که از لحاظ ابعاد بسیار کوچک‌تر و کم دامنه‌تر از ۸۸ بود)، شاهد شیفت محوریت ماجرا از شبکه بی‌بی‌سی به شبکه بریتانیایی «من و تو» بودیم. این تغییر محور، کاملا هم‌جهت با تغییر سناریوی کلان جنگ نرم و براندازی از «فتنه سیاسی» به «فتنه اقتصادی» هم هست.

درباره شبکه «من و تو» بیشتر بخوانید:

 فیلم/ رسوایی جدید شبکه من ‌و تو روی آنتن زنده

فیلم/ کارشناس من و تو: به جای بچه، سگ بیاورید!

چرا روند تأسیس شبکه‌های جدید تلویزیون متوقف شد؟

اگر در سال ۸۸، برنامه «نوبت شما» بی بی سی سرخط هماهنگی و دمیدن بر آشوب بود، در اغتشاشات چند روزه دی ماه امسال، برنامه «اتاق خبر» شبکه من و تو این ماموریت را در کنار چند کانال تلگرامی به عهده گرفت.

«کیوان عباسی»، مدیر بهایی شبکه «من و تو»، زمانی که در اوایل سال ۸۹ در جلسه اقناع اسپانسرها برای تبدیل شبکه تلویزیون اینترنتی «ببین تی وی» به یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای از نوع سیاسی-انترتینمنت شرکت کرد، خطاب به هم‌کیشان ثروتمند و متنفذ خود در آن جلسه چنین گفته بود:

کیوان عباسی، مدیر من و تو

"شبکه بی‌بی‌سی فارسی شبکه دوران بحران است؛ شبکه‌ای که مخاطبان آن در زمان وضعیت سفید و حالت عادی به حداقل می‌رسد.

این مطلوب ما نیست، اگر حمایت‌هایی که از شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌شود، از من و دوستانم بشود شبکه‌ای راه‌اندازی خواهیم کرد که در زمان عادی با پخش برنامه‌های فرهنگی و جذاب، جوانان و مخاطبان خود را جذب کند تا در زمان بحران و آشوب و به قولی وضعیت قرمز بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد؛ برنامه‌های فرهنگی برای جذب در روزهای عادی و برنامه‌های سیاسی برای تخریب در زمان بحران و آشوب."

اما این حرف کیوان عباسی که به همراه یار غار و رفیق شفیقش، «رها اعتمادی»، در این جلسه شرکت کرده بود، بسیار به مذاق شرکت کنندگان در آن جلسه خوش آمد و بنا بر این شد که اسپانسرها از طریق کانال های خود با حکومت بریتانیا، مجوزهای لازم را برای راه‌اندازی یک شبکه مجهز ماهواره‌ای با هدف تاثیرگذاری فرهنگی بر جامعه جوان ایران بگیرند.

عکس یادگاری کیوان عباسی و رها اعتمادی در محوطه اردوگاه آشوویتز لهستان

از همین نقطه بود که جریان یافتن سیل پول به سمت کیوان عباسی کلید خورد و کار به جایی رسید که آوازه‌خوان معروف قبل از انقلاب، برای چند بار حضور در برنامه موسوم به «آکادمی گوگوش» حدود یک میلیون دلار دریافت کند.

کیوان عباسی که به خاطر تعلق خودش به فرقه بهایی و تعلق همسرش (با نام اصلی مرجان اسکندری فرزند فرهاد اسکندری، یهودی ایرانی ساکن سرزمین‌های اشغالی) به جامعه یهودی، کانال‌های ارتباطی با اعضای متنفذ این دو جامعه ثروتمند در لندن پیدا کرده بود، از طریق یکی از اقوام همسرش به نام «رهام هارونی» (یهودی) و اقوام بهایی خودش (بهروز عباسی، کارمند سابق شبکه صدای آمریکا و پسرعموی پدر کیوان و همچنین حسن اعتمادی، از کارکنان شبکه سلطنت‌طلب آزادی در آمریکا و خویشاوند همسر رضا پهلوی و البته پدر رها اعتمادی) توانست ترکیبی از پول یهودی-بهایی را برای پروژه به اصطلاح «انترتینمنت-سیاسی» خود سرخط کند.

وبسایت سازمان غیردولتی «خبرنگاران بدون مرز» به قلم یکی از گزارشگران خود در لندن در ۲۸ آگوست ۲۰۱۷، شرحی روشنگرانه درباره کیوان عباسی و چگونگی تاسیس «من و تو» ارایه داد. در بخشی از این مقاله می‌خوانیم:

"کیوان به پیشنهاد همسرش برای دیدار با رهام هارونی از اعضای تشکیلات یهودیان ایرانی در لندن که با مرجان نسبت خویشاوندی داشت به آنجا رفت تا برای حمایت از بیزینسش با آنان مذاکره کند. از طرفی آشنایی کیوان با بهروز عباسی (پسر عموی پدرش) که در بخش فارسی صدای آمریکا کار می‌کرد و حسن اعتمادی، پسر دایی یاسمین اعتماد امینی و عضویتش در انجمن بهائیان ایرانی ایالات متحده، امید کیوان را به آینده دو چندان می‌کرد. ایده و شعارهایی که کیوان عباسی در زمینه تلویزیون‌داری ارائه می‌کرد بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفت. این مذاکرات به تشکیل جلساتی با حضور فریبرز و بهروز عباسی، حسن اعتمادی انجامید که نتیجه این جلسات پیشنهاد راه‌اندازی شبکه تلویزیونی جدیدی به کیوان شد."

بهروز عباسی (وسط) پسرعموی پدر کیوان عباسی
حسن اعتمادی: پدر رها اعتمادی و پسردایی همسر رضا پهلوی

گرچه این گزارش ادعا می کند که من و تو با سرمایه خصوصی تجاری در لندن راه اندازی شد و به حیات خود ادامه می دهد، ولی تردیدی نیست که این تجار تنها حلقه‌های واسط تیم مدیریتی من و تو (کیوان و همسرش مرجان عباسی) با حلقه‌های اطلاعاتی-امنیتی بریتانیا، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی هستند. اما قسمتی از گزارش «گزارشگران بدون مرز» نام فردی را به میان می آورد که بررسی سوابق او، به تنهایی خط و ربط اصلی شبکه من و تو را مشخص می‌کند:

" روند موفقیت آمیز عملکرد برنامه‌سازان و ایده پردازهای تلویزیون من و تو و جذب مخاطبین بسیار، نظر سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی بسیاری را در لندن به خود جلب کرد؛ اما از آنجایی که کیوان و هیئت مدیره من و تو خصوصا پدرش نمی‌خواستند تلویزیونی را که با یک گروه جوان راه اندازی شده بود، دولتی شود پیشنهاد سرمایه گذاران دولتی را رد کردند و با پذیرفتن پیشنهاد ۵۵ میلیون دلاری رابرت موقر بالیوزی (پسر حسن موقر بالیوزی) که یک سرمایه گذار خصوصی به حساب می‌آمد، شرکت تلویزیونی مرجان را وارد مرحله جدیدی کرد تا این شرکت بیش از پیش حرفه‌ای‌تر به جلو رود."

از چپ: سالومه- کیوان عباسی - رها اعتمادی

اما «رابرت بالیوزی» کیست؟

برای شناختن رابرت، باید ابتدا پدر او را بشناسیم که همان طور که در متن بالا گفته شد، فردی به نام «حسن موقر بالیوزی» بود. حسن موقر بالیوزی، زاده ۱۶ شهریور ۱۲۸۷ شیراز، درگذشته ۲۳ بهمن ۱۳۵۹ لندن، پسر «علی محمد خان موقرالدوله»، از اعضای خاندان «اَفنان» (نواده علی محمد باب، موسس فرقه بابیه) بنیانگذار، مدیر و اولین گوینده بخش فارسی بی‌بی‌سی بود. پدرش موقرالدوله و مادرش منورخانم بودند. در سال ۱۳۰۰ و پس از مرگ پدرش، لقب موقرالدوله به او رسید. حسن بالیوزی در بیروت و انگلستان تحصیل کرد و ساکن لندن شد. از سال ۱۹۳۷- ۱۹۶۰ رئیس محفل روحانی بهائیان بریتانیا گردید. وی اندکی پیش از مرگ شوقی افندی (وصی و جانشین بهاء‌الله) در سال ۱۹۵۷، یکی از اعضای حلقه رهبری فرقه بهایی موسوم به «ایادی امرالله» گردید.

حسن موقر بالیوزی(راست): اولین گوینده بخش فارسی بی‌بی‌سی و رهبر بهاییان انگلستان

«عبدالله شهبازی»، پژوهشگر برجسته تاریخ، شرح حالی قابل توجه از زندگی و احوالات خاندان افنان و آباء حسن موقر بالیوزی نوشته است که حاوی اطلاعات مهمی درباره نقش این خاندان در ساختار فرقه استعمار-ساخته بهاییت است. طبق اطلاعات شهبازی، اجداد حسن بالیوزی از عوامل اصلی انگلستان در ایران و هند بودند و نقش بزرگی در تجارت تریاک به چین و پیشبرد برنامه استعماری بریتانیا برای سلطه بر چین از طریق معتاد کردن مردم این کشور در قرن نوزدهم داشتند.

حسن بالیوزی (نفر دوم چپ)

علی‌محمد خان موقرالدوله (۱۲۸۲-۱۳۳۹ ق./ ۱۸۶۵-۱۹۲۱ م.)، پدربزرگ رابرت بالیوزی، از نامدارترین چهره‌های تاریخ بهائیت و از عناصر مؤثر بر تحولات سیاسی ایران در سال‌های جنگ اوّل جهانی و پس از آن است. او، که هم‌نام باب بود و به این دلیل فقط «علی آقا» خطابش می‌کردند، از کارمندان سفارت بریتانیا در تهران بود. مدتی در وزارت خارجه ایران کار می‌کرد و در سال ۱۸۹۸ سرکنسول ایران در بمبئی شد، در سال ۱۹۰۰ بالیوز (کنسول) بریتانیا در بوشهر بود و در سال‌های ۱۹۱۱-۱۹۱۵ حاکم بوشهر و بنادر. با وقوع کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹، موقرالدوله در دولت سیدضیاءالدین طباطبایی وزیر فوائد عامه و تجارت و فلاحت شد ولی اندکی بعد در اوائل سال ۱۳۰۰ ش. درگذشت. جسدش «در یکی از حجرات شاه عبدالعظیم در جنب حجره مجدالدوله مدفون گردید.» عباس افندی (عبدالبهاء) دربارهاش چنین نوشته:

"حضرتش از فروغ سدره منتهی و منتسب آستانه حضرت اعلی روحی له الفداه بود. از بدو طفولیت آثار نباهت و ذکاء و دلایل درایت و نهی در روی مبارکش ظاهر و هویدا، در مهد شیرخوار بود که آیات علویت از جبینش نمودار تا آن‌که به سن مراهق رسید… "

به نوشته شهبازی، بالیوزی سازمان‌دهنده اوّلین کنگره جهانی بهائیان بود که در ۸ اردیبهشت ۱۳۴۲، با شرکت پانزده هزار نفر، در لندن برگزار شد. از ایران هزاران زن و مرد بهائی، با تسهیلات ویژه‌ای که دولت امیر اسدالله علم فراهم آورد، به این کنگره اعزام شدند. این امر اعتراض شدید امام خمینی (ره) را برانگیخت. ایشان در نامه‌های خود (اردیبهشت ۱۳۴۲) به علمای یزد و همدان و کرمان و اردکان و سایر بلاد نوشتند:

"از چیزهایی که سوء نیت دولت حاضر را اثبات می‌کند، تسهیلاتی است که برای مسافرت دو هزار نفر یا بیش‌تر از فرق ضاله قائل شده است و به هر یک پانصد دلار ارز داده‌اند و قریب ۱۲۰۰ تومان تخفیف در بلیت هواپیما داده‌اند، به مقصد آن‌که این عده در محفلی که در لندن از آن‌ها تشکیل می‌شود و صددرصد ضداسلامی است شرکت کنند."

پسر او رابرت (متولد ۱۹۴۴) در انگلستان، یکی از تاجران معروف در حوزه ساخت و ساز و املاک در لندن است که شرکتی به نام «Yorkter Limited» را اداره می کند. او که بعد از مرگ پدرش، از رهبران ارشد جامعه بهایی بریتانیا شد، از ارتباطات گسترده‌ای با دولت بریتانیا و خانواده سلطنتی برخوردار است.

رابرت بالیوزی
بالیوزی(با شال گردن قرمز) و سایر رهبران فرقه بهایی در بریتانیا

او در ۱۲ فوریه ۲۰۱۵، مجموعه‌ای کتب و اسناد مربوط به فرقه بهایی و مکتوبات و مکاتبات و اسناد و کتب پدرش را در ساختمان مجللی در منطقه کمبریج لندن(که قبلا یک کلیسا بود و با هزینه سنگین بازسازی و تجهیز شده) تحت عنوان «کتابخانه بهایی اَفنان» بازگشایی کرد که در مراسم افتتاح آن علاوه بر شماری از رهبران فرقه، مسوولان دولتی بریتانیا هم حضور داشتند.

رابرت بالیوزی(دست به سینه در چپ) در مراسم افتتاح کتابخانه بهایی افنان
رابرت بالیوزی(نفر اول از چپ) در افتتاحیه کتابخانه بهایی افنان

نمای بیرونی کتابخانه بهایی افنان

پدر رابرت در اواخر عمر کتابی در شرح حال «خدیجه بیگم»، زن علی محمد باب در دست نگارش داشت که با مرگ او نیمه تمام بود و رابرت نگارش این کتاب را شخصا به پایان رساند و با نام «خدیجه بیگم، حرم حضرت اعلی» منتشر کرد.

کتابخانه افنان به نام موقرالدوله و منور خانم (پدربزرگ و مادربزرگ رابرت بالیوزی)تاسیس و به «خدیجه بیگم» (زن علی محمد باب و جده بزرگ رابرت)تقدیم شده است.

بی جهت نیست که علاوه بر کیوان عباسی و رها اعتمادی، گردانندگان اصلی من و تو، که بهایی هستند، شمار زیادی از مجریان و برنامه‌سازان این برنامه هم از بین بهاییان انتخاب می شوند و اصولا وابستگی به این فرقه استعماری، یک برگ برنده و امتیاز ویژه برای استخدام در این شبکه است.

اطلاعیه استخدام مجری که در سال ۲۰۱۲ توسط رها اعتمادی در وبلاگ شخصی‌اش قرار گرفت

ادامه دارد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    خداوند وعده داده که حق جاودان و باطل نابود شدنی است. لعنت خدا بر دشمنان اسلام و آل الله که مهمترین شون اسرائیله... بهائیت دشمن اصلی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریفه...
    • علی حقجو IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      آفرین بر شرافتت هموطن
    • حسین PL ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      1- جوان امروز هیچ اطلاعاتی بهش رسانده نشده که بهاییت ذات و محتواش چه هست و مهمترین رسانه که باید این کار را میکرد تلوزیون هست. وقتی نشناسه این گروه خطرناک را و مدام کلمه فرقه ضاله را بشنوه اونوقت مظلوم نمایی این گروه جنایتکار را با وجود عدم آگاهی خود باور میکنه.
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      50 9
      ولی رسانه داخل ایران هم بسیار فرسوده و کهنه به نظر میاد... و یکی از دلایل کشیده شدن مخاطب به سمت این شبکه هاست که از جذابیت بیشتر بهره میبرن... نمیشه که فقط بگیم کیا بدن... ما چه کار کردیم؟!!!!!
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      49 30
      شما کیفیت برنامه ای مثل استیج را مقایسه کنید با برنامه ای که در شبکه نسیم ساخته شد (با اون دکور مسجدیش) کیفیت صدا و تصویر و دکور و نورپردازی پایینی داریم
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    شمااز بهاییان میگید ...من از خودم میگم میدانم تایید نمیشم ولی بخوان که درد کجاست وقتی میگم 25درصدهم شده مشکل زنان را حل کنید ........بعداز14سال سکوت به مسئولین دانشگاه مراجعه کردم که جلوی مدیر استانی دخترباز را بگیرن !!!! بدترکرد پنهانی شبانه میزندودرمیرفت ...چطور به یکنفر که این همه خودخواه و حراااام و دوروست میدان دادن و مدیرش کردن که غرورش بیشتر شودآیاارزیابی های جمهوری اسلامی این شکلی ست !!!بعدانتظاردارید من خودمو قربون جمهوری اسلامی کنم نخیر ...
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    هر چی هست برنامه هاش کیفیت و تنوع خوبی دارند.... بهتر صدا و سیماست
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      57 42
      کلاً برنامه های صدا و سیما تکراری و بی محتوا ست ، هدف صدا و سیما باید در جهت سرگرمی و پخش فیلم و سینما و کمتر بحث میزگرد و صحبت و .... باشد.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      من صدا و سیما با فیلمهای تکراریش رو دوست دارم . بهتر از شبکه هایی است که اجنبی برای من بذاره
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      63 76
      چرا باید بشینیم و فیلم ها و برنامه های این مفسدین را ببینم
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      40 28
      والا صدا و سیما در خواب ابدیست...
  • AE ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    42 35
    فقط اعدام
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      28 38
      کیو؟ خوندی متنو؟ خوبی؟ چه خبر؟! قرصات رو بشور و بخور!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    53 74
    اصلاح طلبان برای این که حمایت رسانه ای این رسانه ها را در انتخابات ها از دست ندهند ، رسما در داخل از هنجارشکنی این ها حمایت می کنند...
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    شبکه ای که توسط یکمشت فاحشه اداره بشه معلومه چیه
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      42 58
      به فاحشه های کانادا اهانت نکن
  • فش نیوز IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    15 48
    این که کاملا معلومه ... دنبال زیر بغل مار نباش
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    52 41
    چطور میشه این شبکه الکی با برنامه های چرت با 20 نفر آدم برنامه هاش برای مخاطب ایرانی جذاب تر میشه برای مردم بعد صدا و سیمای عزیز ما بعضی از برنامه ها رو از روی اینا تقلید می کنه
    • US ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      76 76
      تجربه روباه پیر از قدیم الایام در رسانه داری در دنیا رو دست کم نگیر
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      48 0
      و بی لیاقتی ..های صدا و سیما را دست کم بگیرید!
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    53 33
    کارشناسان و میهمانان سیاسی این شبکه اکثرا از تجزیه طلب ها هستند نمونه اش یک خانمی بود که کارشناس این شبکه درباره عرب زبان ها بود این خانم جزو گروهک الاحوازیه بود
  • مهدی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    8 4
    خدایی عکس پیج اصلی تون نگاه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    73 74
    یکی از نکات جالب در شبکه های سیاسی این است که فقط به مذهب اسلام هجوم می اورند و مذهب و دین را کهنه پرستی می دانند و فقط به مذهب شیعه حمله می کنند و ان را نقد می کنند و به باقی مذاهب از جمله یهودیت و مسیحیت و بهایی اصلا کاری ندارند و حتی به این مذاهب احترام هم می گذارند مخصوصا یهودیت و بهاییت را اصلا نقد نمی کنند و دور ان را خط قرمز می کشند !!! کسی که مقداری فکر کند می فهمد چرا در شبکه های سیاسی نقد یهودیت و بهاییت ممنوع و خط قرمز است
  • US ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    55 30
    اینم اظهار نظرشون درباره همجنسگرایی که در وبلاگش منتشر کرده: " با درود به شما دوستان عزیزم سپاس فراوان که با ارسال ایمیل های پر مهرتون منو مورد الطاف خودتون قرار دادید تیم پزشکی من، منو از رفتن به آمریکا منع کرده و به نتایج خوبی رسیدن که در همین جا مورد مداوا قرار می گیرم. لازم دونستم درباره مطلبی که بارها دراین خصوص به من ایمیل زده بودید توضیحی بدم روزانه ایمیلهای مختلفی مبنی بر اینکه آیا ما به گروههای همجنس گرا احترام قائل هستیم یانه؟ به ما می رسه باید به عرضتون برسونم با افتخار عرض می کنم نه تنها به گروه های همجنس گرا احترام قائل هستیم بلکه من و امید و تیام عضو انجمن همجنس بازان لندن هستیم. تا درودی دیگر بدرود "
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      24 32
      خدا لعنتشون کنه؛کثافتای لجن.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    67 51
    یادمه زمانی که ترامپ بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلان کرده بود این شبکه من و تو چه دست و پایی می زد تا ثابت کنه بیت المقدس متعلق به یهودیان است حتی کارشناس این شبکه می گفت ایه مستضعفین که در قران هست معنی ان یهودیان هستند !!! یعنی یهودیان مستضعفین هستند در حالی که یهودیان پولدارترین و نیرومندترین مردم جهان هستند و هر فتنه و جنگی که در جهان اتفاق می افته پشت ان یهودیت است کتاب های زیادی توسط نویسندگان امریکایی و اروپایی نوشته شده و در ان به نقش یهودیت در شعله ورکردن جنگ جهانی اول و دوم و انقلاب بلشویک و جنگ های عراق و ... اشاره کردند
  • رحمانیان تقی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    24 17
    بالا برین پایین بیایین همین یه شبکه چون جلوه ای از زیر ناف دارد مردم خواهند دید چون ذات آدمی همین است
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    62 60
    در بهاییت ازدواج با محارم مجاز است یعنی پدر می تواند با دختر خود رابطه جنسی داشته باشد از کسانی که چنین ایین و مذهبی دارند چه انتظاری می توان داشت . در زمان شاه هم سینمای ایران در دست بهاییت بود و اگر به فیلم های زمان شاه دقت کنید می بینید اکثرا روی موضوع جنسی است در صورتی که به سینمای غرب نگاه بیندازید اکثر فیلم های موفق و پرفروش کشورهای غربی روی موضوعات جنگی و تخیلی است
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    49 33
    قتل عام فقط. دشمن ایران را به خاک می افکنیم.
  • AU ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    79 63
    آفرین مشرق, شما احساس مسئولیت درستی در این زمینه دارید و امیدوارم که جمعیتی تخصصی در کشور ایجاد بشه که رسانه های مسئول خصوصا شبکه های بروزن مرزی روی آگاه سازی مردم کارهای متنوع و جذاب انجام بدهند. گاهی اوقات برای اینکه یک بخش ناآگاه جامعه را آگاه کنید از خطرات جدی بر علیه اعتقادات, امنیت و منافع ملی, بسیار لازم است که شمای بچه معتقد به ارزشهای اسلامی گاهی اوقات با نسل جوان هم صحبت و قاطی بشید. یک مثال را بنده برای شما می زنم, شاید بنده مثل استاد حاتمی کیا در بحث تکنیک و هنر سینما با آقای ده نمکی اختلاف عقیده داشته باشم ولی در اخراجی ها ایشان یک رفتار واقعی از فروتنی نیروهای ارزشی زمان جنگ را به تصویر کشید در همراهی و درک افکاری که از بسیاری از مسائل و ارزشها دور بودند و نتیجه آن شد که آن افکار دور از ارزشها در همین همراهی به مسیر مقاومت و ایثار پیوستند. بنابراین امروز هم ما به فروتنی بسیجی با شرایط امروز تهدیدات نیاز مبرم داریم.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    39 60
    جمهوری اسلامی باید همه این پفیوزهای صهیونیست را سلاخی کند
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      38 26
      عددی نیستن. اونایی که تحت تاثیر این جونورا قرار میگیرن یعنی از اول هم نبودن دنبال بهانه میگشتن
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    16 12
    مردم فقط سریال ها و مستندهای این شبکه را نگاه می کنند بخش سیاسی ان طرفدار نداره . اکثر مردم ایران از سیاست بدشون می یاد دنبال برنامه های سرگرمی هستند . مردم ماهواره را به خاطر فیلم و موزیک و... نگاه می کنند شبکه های سیاسی بیننده زیاد نداره چون مردم حال و حوصله سیاست را ندارند در ضمن این شبکه بیننده داره ولی نمی تواند در دیدگاه سیاسی مردم تاثیر بزاره نمونه ان هم اغتشاشات بود که کلا 40 هزار نفر توی خیابان امده بودند در حالی که این شبکه دست و پا می زد تا مردم را دعوت به شورش کند ولی کلا 40 هزار نفر بیشتر در اغتشاشات شرکت نکردند پس نتیجه می گیریم بخش سیاسی این شبکه مورد اقبال مردم واقع نشد و روی مردم تاثیری نداشته !!!!!! فقط بخش سرگرمی این شبکه مورد اقبال مردم واقع می شه .
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    24 28
    الان اگر یک زن در خیابان با لباس انچنانی و ارایش در خیابان راه برود بیشتر جلب توجه میکنه یا یک خانم چادری ؟ شبکه من و تو هم همینطور است بوسیله زنان ارایش کرده و عریان بیننده جذب می کنه این قانون طبیعت است . اگر مجریان این شبکه کلا باشند کسی زیاد این شبکه را نگاه هم نمی کنه . البته مردم بیشتر بخش سرگرمی های ان را نگاه می کنند تا قسمت سیاسی ان را .هرکسی هر شبکه ای را نگاه کنه دلیل بر این نیست که موافق این شبکه است مردم فقط بخش سرگرمی ان را نگاه می کنند . چند وقت دیگه این شبکه از رونق می افته چون برای مردم عادی میشه و شبکه های جدید جای ان را می گیرند این خط - و این نشون
  • آرین IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    13 28
    من به به دو دلیل از شبکه من و تو بیزارمن 1- دشمنی با شیعه و اسلام این شبکه با کارهایی که انجام داده نشون داده که نوکر در بست انگلیس و آمریکا و یهودیاس و به وضوع نشون داده که دشمن اسلام و به خصوص شیعس 2- دسمنی با حزب نازییسم و هیتلر چون من یه نازی هستم و نمیتونم بپذیرم که یه مشت آدم بی سواد که هیچی از تاریخ نمیدونن درباره هیتلر حرف بزنن و الکی بهش تهمت بزنن
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    41 44
    ... به سرتاپای فاحشه خونه «من و تو» و رها و کیوان و رابرت و حسن بالیوزی و آباء و اجداد ملعون همجنس بازشون و ... به سرتاپای باب و بهاء و عبدالبهاء و افندی و انگلیسیهای حرومزاده مؤسس بهائیت خونخوار و پهلویهای بهایی صهیونیست فراماسون!
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
      13 12
      درود بر شرفت
  • ایرانی DE ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    50 48
    من و تو، بهایی، صحیونیست، غربزده، اجنبی پرست، خائن،بی بی سی، آمریکایی و انگلیسی همه شون هم آخور هستن.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    34 43
    شبکه فحشا و منکرات است
  • ناشناس IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    23 29
    شبکه نجاست جهان معرف است
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    7 5
    عکس را پردار
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    41 36
    من وتو که هیچ کل دنیا هم جمع بشه تا وقتی ما عاشورا و امام حسین رو داریم هیچی نمیشه
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    36 39
    احسنت مشرق عالی بود
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    24 36
    مشرق میخوای از رقبات بزنی جلو و برگ برنده داشت باشی یه گزارش کامل از فعالیت های بهایی ها تو ایران که الانم دارن انجام میدن منتشر کن
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    11 11
    اشباه رجال اشباه نسابطور کل دیوانه ها هرزه ها فاسد ها دور هم جمع اند کلا فرزندان شیطان . و دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
  • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    4 4
    دست كم بايد كاري كرد كه ازكساني از بهاييان كه در ايران هستند كسي به جرگه اين افراد اضافه نشود.
    • SE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      3 2
      يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ‌ لاَ يَحْزُنْکَ‌ الَّذِينَ‌ يُسَارِعُونَ‌ فِي‌ الْکُفْرِ مِنَ‌ الَّذِينَ‌ قَالُوا آمَنَّا بِأَفْوَاهِهِمْ‌ وَ لَمْ‌ تُؤْمِنْ‌ قُلُوبُهُمْ‌.. ای فرستاده (خدا)! آنها که در مسیر کفر شتاب می‌کنند و با زبان می‌گویند: «ایمان آوردیم» و قلب آنها ایمان نیاورده، تو را اندوهگین نسازند! سوره مائده آیه 41
  • شایسته IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
    0 1
    بهایی که شاخ و دم نداره توی این مملکت ما راحت دارند می چرند و از امکانات جمهوری اسلامی بهره می برند و چون هم اسم خودمون هستند خودشونو یک فرد حتی مذهبی هم جا می زنند و شایعه و دروغ و تهمت به نظام و مسئولین نظام می زنند و مردم غافل و خوش باور
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    3 1
    خدا ریشه فرقه بهائیت را خشک کند
  • محدثه IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    برنامه های صدا و سیما هر چی هست حداقل یه چیزآموزنده مفید داره لاقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس