کد خبر 838699
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
الدحیل

تیم فوتبال الدحیل در فاصله 2 ماه مانده به پایان لیگ ستارگان قطر به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیستم لیگ ستارگان قطر، شب گذشته تیم فوتبال الدحیل در خانه الخریطیات به میدان رفت و با نتیجه پرگل 5 بر صفر حریف را شکست داد. گل های الدحیل را یوسف مساکنی (2 بار)، یوسف العربی، اسماعیل محمد و موسی محمد به ثمر رساندند. این برد الدحیل را در جدول به امتیاز 54 رساند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال السد، نزدیک ترین تعقیب کننده الدحیل و تنها تیم دیگری که شانس قهرمانی لیگ را داشت، 2-1 مغلوب ام صلال شد، اختلاف الدحیل با این تیم به 8 امتیاز رسید و در فاصله 2 هفته مانده به پایان فصل، شاگردان جمال بلماضی امسال هم توانستند مثل سال گذشته (با نام لخویا) مقام قهرمانی لیگ ستارگان را به دست آورند.

این در حالی است که هفته پیش دیدار رودرروی السد و الدحیل برگزار شد و یاران ژاوی و پورعلی گنجی این فرصت را داشتند تا با برتری در آن بازی صدرنشین لیگ شوند؛ اما پیروزی هفته قبل جایگاه الدحیل را در صدر جدول مستحکم کرد و در نهایت شب گذشته این تیم موفق شد قهرمانی زودهنگام خود را جشن بگیرد.

گفتنی است تیم الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با ذوب آهن ایران همگروه است و باید در فروردین ماه سال 97 برای انجام بازی برگشت با این تیم به اصفهان سفر کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس