کد خبر 838695
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
هواپیمای ماهان

معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت:با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و در پی پیگیریها صورت گرفته این سازمان، شرکتهای هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، با فرار رسیدن ایام تعطیلات نوروز حجم مسافرت‌ها افزایش می‌یابد و اکثر مردم نگران قیمت بلیط ها هستند در همین زمینه وحید منایی معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت : با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و همگام با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها ، شرکتهای هواپیمایی هیچ گونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

ظهور قیمت‌های نجومی تورهای مسافرتی

بلیت اتوبوس گران نمی‌شود

منایی اظهار داشت : با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و در پی پیگیریها و تمهیدات صورت گرفته این سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی ، شرکتهای هواپیمایی در ایام نوروز هیچگونه افزایش نرخی در پروازهای داخلی نخواهندداشت.

وی تأکید کرد: مقرر شده کلیه شرکتهای هواپیمایی بمنظور رعایت حقوق مصرف کنندگان ؛ نسبت به درج حداکثر نرخ مصوب بلیط در این ایام در مسیرهای مختلف بویژه مسیرهایی که متقاضی بیشتری دارند در سایت مربوط اقدام نمایند.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت متذکر شد ؛ دفاتر هواپیمایی موظفند ضمن اعمال قیمتهای مصوب ، از هرگونه گرانفروشی خودداری نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس