عباس عبدی

اتهام عجیب عباس عبدی علیه مرتضوی؛ او نماز نمی‌خواند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

لازم به توضیح است که وبلاگ مشرق، طی ۲ هفته آینده منتشر نخواهد شد و شماره بعدی در سال جدید و از روز شنبه، ۴ فروردین ۹۷، با افتخار، میزبان و میهمان مخاطبان محترم خواهد بود.

*** 

**«جهانگیری»، جهانگیری را به هم‌صحبتی با آمریکا متهم کرد

«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس‌جمهور روحانی، به تازگی طی سخنانی در همایش استانداران و فرمانداران کل کشور اظهار کرده است:

«کارهای بزرگی انجام شده که نباید ‌آنها کوچک جلوه داد. اشتباه می‌کنند که دولت را ناکارآمد جلوه می دهند و با آمریکا که می‌خواهد، بگوید نظام ناکارآمد است هم‌صحبت می‌شوند. شاخص‌های اقدامات دولت که مشخص است.»

به گزارش ایسنا، ‌ وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون زمان کار است و باید با کار بیشتر امید مردم را بالا ببریم، تصریح کرد:

اتفاقات دی ماه ۹۶ هم خسارات و هم منافعی داشت همه شخصیت‌های سیاسی حتی از کسانی که انتظار نمی‌رفت بیان کردند که اعتراض حق مردم است البته در برخی اعتراضات حرفهای بی ربطی زده شد که برای ما قبل قبول نبود، اما همه به این نتیجه رسیدند که باید صحبت مردم را شنید. آنچه ما را بایدنگران می‌کند نفرت، خشم  و کینه مردم نسبت به مسئولان و نظام است، بنابراین نباید اجازه دهیم اعتراض مردم به نفرت و خشم تبدیل شود![۱]

*ما هم صد در صد با معاون اول رئیس‌جمهور موافقیم که ناکارآمدنمایی از دولت محترم و سیاه‌نمایی اساساً از هر دولتی، یک حرکت بی‌مبنا، یک اشتباه بزرگ و البته «همدستی با آمریکا» است.

اما چه کنیم که آقای جهانگیری «وبلاگ مشرق» را نمی‌خواند تا بداند که دست چه کسانی در پرونده سیاه‌نمایی و ناکارآمدنمایی تا مرفق آلوده است؟

و اما پرونده‌ای برای آنها که با ناکارآمدنمایی از دولت و نظام، با آمریکا همصدا شده‌اند!

ما در اینجا مجموعه‌ای از تأکیدات مؤکد کسانی از اصلاح‌طلبان و دولت بر ناکارآمدی نظام و دولت را در اختیار آقای جهانگیری و مخاطبان محترم قرار می‌دهیم تا شاید به این وسیله سدّی در راه نقشه شوم دشمن برای ایجاد «اعتراض ظالمانه» علیه نظام اسلامی ایجاد شود و مرجع ضمیر اظهارات جهانگیری نیز در منظر مخاطبان محترم نامرئی نماند:

۱_ محمدرضا خاتمی: مهم‌ترین چالشی که در جمهوری اسلامی وجود دارد مسئله کارآمدی است. ما متأسفانه دچار این مشکل هستیم که یک ناکارآمدی تقریبا مورد اجماع همگان داریم که این ناکارآمدی درون خودش مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است.[۲]

۲_ محمد نعیمی‌پور: این اعتراضات ناشی از بحران ناکارآمدی بود...رقابت یا خصومت میان قوا و عدم هماهنگی موثر بین آنها، نفوذ جریان‌های مافیایی اقتصادی در تصمیم گیری‌های سیاسی و نفوذ نیروهایی که دارای هر سه رکن زر و زور و تزویر در بخش‌هایی هستند، باعث این ناکارآمدی شدند.[۳]

۳_ اسحاق جهانگیری: می‌گویند شما می‌گویید شاخص‌ها خوب است؛ ولی مردم این را احساس نمی‌کنند. اقتصاد را به ته درّه برده‌اید و ما داریم هنر می‌کنیم که آن را بیرون بیاوریم ولی هنوز ته دره قرار دارد و معلوم است که بهبود را حس نمی‌کنیم.[۴]

۴_ علیرضا بهشتی: نظام ما از دو بحران بزرگ رنج می برد؛ یکی کارآمدی و یکی مشروعیت...فساد ما را زمین گیر کرده است. اما چه طور ناکارآمدی و فساد این کار را با جامعه می‌کند؟ عوامل زیادی وجود دارد اما نظام تصمیم گیری که باید بر اساس خرد ورزی همگانی شکل گرفته باشد وقتی به تصمیم گیری فردی منجر شود دست کم دچار ناکارآمدی می شود! [۵]

۵_ الهه کولایی: تأکید بر ناکارآمدی طی یادداشتی در سالنامه نوروزی شرق

۶_ اسحاق جهانگیری: ایران در شرایط ته درّه است. [۶]

آنچه که اشاره شد تنها بخشی از کدهای صریحی بوده است که اصلاح‌طلبان و متأسفانه آقای جهانگیری، در آنها صراحتا بر ناکارآمدی و اوضاع بحرانی در کشور تأکید مؤکد داشته‌اند.

چه اینکه گزاره دیگر مورد تأکید اصلاح‌طلبان که پس از «فتنه اقتصادی» دیماه بر آن پافشاری می‌شود بحث «ناامیدی» و یأس مردم ایران است.

مقوله‌ای که جهانگیری چندی قبل آنرا «جفای به مردم» دانسته و علی ربیعی از آن با عنوان «خیانت بزرگ» یاد کرده بود. [۷]

برای اطلاع مخاطبان محترم و شخص آقای جهانگیری، این کد نیز اضافه می‌شود که افرادی از جریان سیاسی خاص نه تنها بر ناکارآمدی و یأس مردم ایران تأکید دارند بلکه حتی نوید اعتراضات میلیونی و بزرگتر از اغتشاشات دیماه را نیز به این واسطه داده‌اند. [۸]

مقوله‌ای که به نظر می‌رسد هم‌داستانی مورد اشاره جهانگیری با آمریکا، بوسیله آن بیشتر هویدا می‌شود.

از این هم بگذریم که صدای سیاه‌نمایی در دولت آقای روحانی (که قاعدتا به ناکارآمدنمایی از نظام اسلامی می‌انجامد) به حدی بلند شد که افرادی از درون همین دولت تأکید کردند که این صداها گِرا دادن به دشمن است.

در خاتمه لازم به توضیح است که آقای جهانگیری اگر می‌توانند یک مورد از تأکید یکی از چهره‌های شهیر اصولگرا بیاورند که همچون کدهای بالا بر ناکارآمدی نظام و حتی دولت تأکید داشته و یا حرف‌های اصلاح‌طلبان را در این باره تکرار کرده باشد. اگر هم چنین کدی پیدا شد، آنرا در ترازو بگذارند و با اظهارات خود و دوستانشان در ناکارآمدنمایی از نظام اسلامی قیاس کنند تا معلوم شود کدام کفّه سنگین‌تر است!

به سخن دیگر اینکه آقای جهانگیری باید هم‌صحبتان با آمریکا را در دور و اطراف خود بجوید و با آنها برخورد کند نه اینکه در این قضیه آشکار هم تلویحاً دولت قبل و یا اصولگرایان را متهم کند.

خاصّه اینکه نقد اصولگرایان به دولت آقای روحانی، کم‌کاری بوده نه ناکارآمدی.

گفتنیست، وبلاگ مشرق از ۲ سال قبل کراراً هشدار داد که مسئله سیاه‌نمایی از وضع موجود به «فتنه اقتصادی» می‌انجامد.

پس از اغتشاشات دیماه ۹۶ نیز به نظر می‌رسد یک جریان سیاسی خاص با هم‌داستانی و هم‌صحبتی با آمریکا قصد شکل‌دهی به یک خیزش بزرگ خیابانی را دارد که محتوای آن، چیزی غیر از «اعتراض ظالمانه» نیست و ابعاد بسیار خطرناکی دارد.

***

**اتهام عجیب عباس عبدی علیه مرتضوی؛ او نماز نمی‌خواند!

«عباس عبدی»، فعال اصلاح‌طلب و از کسانی که سابقه معاشرت با آمریکا و دستگیری هم دارد، طی یادداشتی کوتاه در شماره سه‌شنبه گذشته روزنامه اعتماد درباره سعید مرتضوی (که مورد برخورد دستگاه قضایی قرار گرفته است)، به یکی از خاطرات دستگیری خود اشاره کرد و نوشت:

«- مرتضوی در روز اول تفهیم اتهام- از اذان ظهر تا غروب بود و نماز نخواند و بعد رفت سوار ماشین شد و رفت جلسه!...»[۹]

*اساساً در دین مبین اسلام و حتی در اخلاقیاتی که جوامع غربی هم حتی رعایت می‌کنند، تهمت بی‌خدایی و عدم رعایت واجبات شرعی، کاری تقریباً ناممکن و غیر قابل اثبات است. مگر اینکه شخص مورد اتهام در این زمینه اعتراف رسمی داشته باشد.

این کار در دین مبین اسلام نیز به شدّت تقبیح و از آن نهی شده است.

(از باب کنایه اینکه آیا آقایان مرتضوی و عبدی در تمام وقت نماز ظهر و عصر به اندازه چند دقیقه هم از یکدیگر دور نبوده‌اند که عبدی فرض کند در همین چند دقیقه، فریضه مرتضوی ادا شده است!؟)

درباره اظهارات عباس عبدی همچنین باید دو نکته را مورد اشاره قرار داد:

یکم: اصلاح‌طلبان به دنبال مسئله حمایت از «دختران خیابان انقلاب» و لغو حجاب اجباری در اجتماع هستند. این دیدگاه با مذمت نماز نخواندن یک نفر همخوان نیست و بیانگر یک پارادوکس و خشونتی ذاتی است.

دوم: مشخص نیست چرا اصلاح‌طلبان بصورت عمومی تأکید نمی‌کنند که سعید مرتضوی با شکایت و پایمردی دکتر روح‌الامینی از چهره‌های اصولگرا بود که مورد برخورد قضایی قرار گرفت؟ [۱۰]

به سخن دیگر اینکه اگر حرف‌های امثال آقای عبدی و ادعاهایی که چپ‌ها علیه سعید مرتضوی مطرح می‌کنند؛ راست است پس چرا آنها در تمام این سال‌ها عزمی برای اثبات ادعاهای خود نداشته‌اند!؟

جان کلام آنکه اگرچه سعید مرتضوی مورد برخورد قوه قضائیه قرار گرفته است اما این مسئله نباید و نمی‌تواند زمینه‌ای برای عقده‌گشایی اصلاح‌طلبان و طرح تهمت‌هایی نظیر آنچه در بالا دیدیم، شود.

***

**«نجفی و همکاران» در مجلس رقص دختران و آواز زنان+ فیلم مرتبط

شهرداری تهران، روز سه‌شنبه گذشته همایشی را تحت عنوان «همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری تهران» با حضور و سخنرانی محمدعلی نجفی، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کرد.

در این همایش، پیش از سخنرانی نجفی، کنسرتی با حضور زنان خواننده و رقص دختران نوجوان در حضور شهردار تهران و همکاران مرد او اجرا شده است که وبلاگ مشرق با عذرخواهی از متدینین و مخاطبان خوب خود، با حداکثر تحفّظ و به انگیزه اطلاع‌رسانی و رسالت رسانه‌ای، ‌ بخش‌هایی از فیلم این کنسرت و رقص‌های اجرا شده در آن را منتشر می‌کند.

فیلم‌های کامل‌تر این برنامه در اختیار مشرق قرار دارد.

*طبق فیلم‌های موجود، پس از برگزاری آواز و رقص دختران نیز فاطمه راکعی، از نمایندگان مستعفی مجلس ششم و مشاور بانوان نجفی پشت تریبون رفته و طی سخنانی، نجفی را به روی سن دعوت کرده است.

برای رفع بهانه‌های احتمالی نیز لازم به توضیح است که غیر از ناهنجاری خوانندگی زنان در حضور مردان؛ همانطور که در فیلم دیده می‌شود، دختران رقصنده اولاً در سنین کودکی نیستند و ثانیاً حرکات آنها نیز در قالب رقص است نه حرکات موزون نمایشی یا آیینی.

آقای نجفی و مردان حاضر در برنامه، نه در قبال خوانندگی زنان حاضر به ترک مراسم شده‌اند و نه در جریان رقصندگی دختران نوجوان سنگر را رها کرده‌اند!

ما قضاوت درباره این فیلم را بر عهده مخاطبان محترم و افکار عمومی وامی‌گذاریم.

گفتنیست اصلاح‌طلبان در جریان طرح محمدباقر قالیباف برای سالم‌سازی محیط‌های کار شهری برای بانوان و تفکیک جنسیتی، حملات گسترده ای را علیه شهردار سابق تهران شکل داده بودند. درباره محمدباقر قالیباف، خبر دیگر نیز اینکه دادستان تهران به تازگی اعلام کرد پرونده ادعایی «املاک نجومی» تنها به صدور قرار دادرسی برای ۱۲ نفر منجر شده است...

عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید، تصاویر دیگری از حضور نجفی در این همایش است:

***

۱_ https://www.isna.ir/news/۹۶۱۲۱۵۰۸۰۱۵/

۲_ http://fna.ir/a۳y۳o۶

۳_ mshrgh.ir/۸۲۶۸۶۹

۴_ mshrgh.ir/۸۱۸۸۹۴

۵_ https://www.isna.ir/news/۹۶۱۲۱۳۰۷۰۳۴/

۶_ mshrgh.ir/۶۷۱۵۶۷

۷_ mshrgh.ir/۸۳۰۳۴۰

۸_ mshrgh.ir/۸۳۷۰۲۰

۹_ http://www.magiran.com/npview.asp?ID=۳۷۱۶۲۵۶

۱۰_ http://fna.ir/a۴gihg

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 329
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 242
  • محمد IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    لعنت خدا بر دشمنان عفت و حیا انشالله به بدتربن شکل تقاص خیانت به خون شهدا رو بدن مرگی با ذلت داشته باشن شرف و غیرت ندارن
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      خون شهدا خون شهدا نکن بابا ملت آزادی میخوان تا کی باید مزخرفات شمارو تحمل کنن که نکنه شما شهوتی بشید
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      93 88
      رقص که خوبه اما عمه برای عمه و ننه برای بابا. اما اینها خوب نیست
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      لعنت به تو مشرقی پفیوزم
    • یاسر IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      اون دوست به حقیقت دشمنیکه که میگه مردم ازادی می خوان نمیفهمه ازادی با هر غلطی که می خوای بکنی فرق میکنه قانون در کل دنیا به هر نحو سامان دهنده جامعه است تو امریکا قاتون یه جور محدود کننده است تو ایران یه جور تو اسراییل هم یه جور شماییکه دوست داری اونقدر ازاد باشی که هرچه میلت کشید بری سمتش ازین کشوریکه برای حفظ ناموس تو احمق رفتند با جون حمایت کردند برو
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      اینها برای مقابله با دین و رواج فساد از هیچ اقدامی دریغ نمیکنند. دیروز اصرار بر اجرای سند خفت بار 2030 داشتند و امروز علناً دارند بستر سازی رواج فساد و فحشا حاصل 2030 را انجام میدهند.
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      به IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ من درک می کنم که شما آنقدر در هرزگی غرق شده اید که اینها برایتان چیزی نیست. اصلا برای همین اربابان غربی شما کارشان به تجاوز به محارم و حیوانات کشیده . آدمی که کارش مصرف هرویین و کوکائین باشد دیگر سیگار را بد نمی داند.
    • تاسف IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      نداریم / اگر داشتیم با خون شهدا این نمیکردند/ نظام ضربه مهلک را از اینجا دارد میخورد نه از دولت و شهرداری/ العدل اساس الملک
    • NL ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      اصلاح طلبان ازادی رو تو بزن و برقص خلاصه کردن... طرفدار ازادی هستین‌...
    • شهنام ES ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      باطن واقعی برخی از اصلاح طلبان همین عملکردهای مبتی بر خلاف عرف و شئونات جمهوری اسلامیه...
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      این مسائل رسما دشمنی با خدا محسوب میشه و میخوان دین خدا رو بی اهمیت کنند. انشاءالله خدا هم جواب همشون رو میده.
    • سردار ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      این عمل کذایی هیچ توجیهی ندارد
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      حرص نخور شیرت خشک میشه اینا همه بچه هستن...
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      شما تهرانی ها باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشید چقدر به قالیباف به خاطر سیاست بازی انگ زدند وحمایتشان کردید حالا این شد مصیبت شهرداری وشورای شهر که چوبش را هم شما هم اسلام باید بخورد
    • طهوربابا IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      در پاسخ به ""خون شهدا خون شهدا نکن بابا ملت آزادی میخوان تا کی باید مزخرفات شمارو تحمل کنن که نکنه شما شهوتی بشید"" ملت؟ ازادي؟ مزخرفات؟ شهوتي؟ تمام گزاره هاتون غلط و شيطاني است. اصلاح طلبان دشمنان دين و ملت هستن. رواج ولنگاري راهي است كه اصلاحاتچي ها براي تغييرذائقه مردم درراستاي مقاصدسياسي ودسيابي به قدرت دارند. بي دين ها كه به متدينين و حتي اصولگراها رأي نميدن.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      چه مراسم خوبی بود
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      فقط می توانم بگویم متأسفم بابت رأیی که برخی به کسانی دادند که شایستگی این جایگاه را نداشتند
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      اصلاً مابد ، قالیباف بد ، همه نیروهای ارزشی بد ، شماها که الان کار دستتون هست الان دارید چه غلطی می کنید
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      هرجا فساد است نام یک اصلاح طلب می درخشد.
    • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      32 59
      ۹:۱۲ کود بخور یابو
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      ناشناس۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ،توووو از خدا بیشتر می دونی!!!!،کجا خدا گفته رقص آزادی در ثانی اینا ناکارامدیشونو می خوان پشت این کارای سخیف پنهان کنند، اگر شهدا نبودن الان اینا تو قفسای داعشی یا .... داعشیا داشتن زجر می کشیدن. این آدما حتی زمان جنگ تحمیلی هم برا دفاع از وطن و ناموسشون حاظر نبودن جنگ بکنن.
    • علی عبدالله IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      شماها چقدر حیوانید که با این چیزها تحریک میشید و بعدشم اگه خیلی فشار اومده، میتونید بچه‌های خودتون رو طوری متقاعد کنید که بعدا به اصلاح‌طلب‌ها (استمرارطلب‌ها) رای ندن
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      88 44
      08:56 وقتی خواهر مادر تو و هم پالگیهای اصلاح طلبت خودشو عین بُت درست میکنه با موهای پریشون و هفت قلم مشاطه و ساپورته اَی آخ ، جلوی چشمان خون گرفته از شهوت مردان عیاش دنبال جلب مشتری هستن چطور میشه توقع داشت اونا شهوتی نشن و چنین لعبتهایی رو بلند نکنن ؟ تو هم برو قر کمرتو بده اراذل برن تو غش و ضعف برات اصلاح طلب جونی
    • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      57 30
      خدا لعنت کنه منحرفین رو ولی اگر این رقص و آواز خوانی زنان در دولت اسبق بود مراجع و علما صدای وا اسلاما سر داده بودند و مسببین این مراسم رو جز کفار بحساب می اوردند و خواستار اشد مجازات میشدند
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      57 13
      با اتئیست ها و لیبرال ها بحث کردن اب تو هاون کوبیدنه. بیخود و بی جهت با این طیف های از خدا بی خبر جدال نکنید وقتی عقل تو کله شون نیست میخواید چیو ثابت کنید؟ فقط یک بار باید با این جماعت جنگید و برای همیشه اینها رو از صفحه روزگار به اربابان عبری غربی عربی شون ملحق کرد.اینها زبان خوش نمی فهمند منطق اینها در سالهای نه چندان دور و طی کودتاهای نافرجام 84و88معلوم شد.
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      22 5
      اون زن چادری ها اون وسط چی می گن . خجالت نمی کشن دارن مسخره شون می کنن با این کارا بعد نشستن دست می زنن...
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 7
      خوب به جای اینکه حرص بخورید همه با هم زنگ بزنید شهردارای تهران و به مسئول برگزاری این مراسم اعتراض تون رو بگید . همت کنید زنگ بزنید نترسید
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      39 6
      اجرای مراحل مقدمانی سند 2030 توسط افسادطلبان
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      6 32
      جاوید اصلاحات دمتون گرم تا زنده ایم اصلاحاتی ایم
    • سلام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
      6 2
      11) و چون به آنان گفته شود: در زمین فساد نکنید، گویند: جز این نیست که ما اصلاحگریم. 12) بدانید که آنان فسادگرند، ولى خود درنمى یابند. ( آیات 11 و 12 سوره بقره ) برین این صفحه سوره بقره رو بخونید دقیقا شرح حال اصلاح طلباست.
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    مشرق جان دنبال چی هستی اینا اگه اینکارا رو نکنن جای تعجبه تو ظاهر اینکارارا رو میکنن ببین در خفا جیکار میکنن
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      34 16
      ... هم باید برقصه
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      46 39
      چندتا از فرزندان سران حزب ا.. را بگویید که تفکرات شما را قبول داشته باشند . حداکثر در نسل دوم تغییر را می بینید سخنی هست که می گوید بچه های ما همانی می شوند که هستیم نه آنکه دوست داریم با خودتان روراست باشید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      75 73
      خدایی این اصلاح‌طلب ها روول کنن ازاروپاییهابدترن. دلم برای جوونهایی میسوزه که ازاول انقلاب تاالآن جان عزیزشون رودرراه خداوبرای وطن وناموس ونگهداشتن حرمتهاواجرای فرامین خدادرزمین فداکردن. ننگ برهمه ما روزی درپیشگاه خدابایدجواب تمام این اعمال روبدیم
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    مشرق جان عوض اینکه به نجفی گیر بدی ببین ایشون در پست شهرداری چه خدمات گرانسنگی برای تهران انجام داده مدیریت شهری در وقوع زلزله؟!!!!!!! مدیریت در هنگام بارش برف و برف روبی؟!!!!! مدیریت پروژه های در دست ساخت در تهران ؟؟؟؟؟!!!! و.... حالا هم رفته داره تفریح میکنه البته اینقدر بیکاره نجفی چون دغدغه ای نداره برای ساماندهی تهران فقط یه جمله خدا لعنت کنه کسایی که باعث ترویج رقص و اواز و... در جامعه میشن خدا پدر و مادر قالیبافو بیامرزه دیگه مثل قالیباف نداریم البته باید کسانی پاسخگو باشند که اعضای این شورای شر را ببخشید شورای شهر را رای دادند
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      ما که راضی هستیم یکی از مطالبات جدی ما تهرانیا آزادیه جنسی و لخت شدن زنان است در خیابانها. و اینکه مذهبیارو مجبور کنن به حق اکثریت مردم تهران احترام بزارن تا کی قراره اقلیت به اکثریت حکومت کنه و زورگویی کنه مردم رای دادن که شاهد امثال همین مراسمها باشن شاهد بازتر شدن فضا و اصلاح از درون باشن اگه اینم نتیجه نده و رای دادن تاثیری نداشته باشه و در هر حال مذهبیا زورشون بچربه اونوقت ملت از صندوق رای عبور میکنن که خبر خوبی نخواهد بود
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      52 29
      آخه اونجا هم بلد نیست کار بکنه یا کیشه یا خوابه یا داره رقاصی تماشا میکنه
    • IT ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      41 10
      اقای 9:11 شما بعید میدانم تهرانی باشی مثل اکثر ساکنین مهاجری دوما ماهم راضی نیستیم تهران 90درصد بودجه مملکت را ببلعد سوما درست میگی اینده این قضایا احتمال زیاد با جنگ خاتمه میابد ما اماده ایم با توکل بر خدایمان و کمک همپیمانانمان میلیونها ازاده و مسلمان منطقه و جهان بعلاوه ارتش هسته ای روسیه و چین به لحاظ استراتژیک و شما با کد خدایتان و دوستان منطقه ایتان داعش و عربستان اماده باشید
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      14 8
      به IT ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ اینکه دیگر جز جنگ راهی نمانده درست است اما بیخود به روسیه و چین دل نبند.
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    الحق که افسادطلب برازنده طیف سیاسی به اصطلاح اصلاح طلبه! میخوان مملکت رو به لجن فساد بکشن و بعدش بگن نظام ناکارآمده. خدا به حق خون شهدا هر کسی رو که دنبال اشاعه هرگونه فساد و فتنه در این مملکت هست رو لعنت کنه.
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      اگه رقصیدن چهارتا دختر تو یه مراسم و خوانندگی زن به فساد کشیدنه کاش همه کشورای دنیا فاسد بشن و نسل شما عقب مونده های داعشی کنده بشه
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      به IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ما فقط همین یک تکه زمین را از کل دنیا داریم که آن را با خون صدها هزار شهید گرفته ایم و مفت تقدیم شما نخواهیم کرد. خون ما از شدت خشم در آستانه فوران است. یک برخورد جدی داشته باشید...
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      48 65
      با بررسی اقدامات خلاف شئونات مذهبی افرادی وابسته به جناحی خاص در مدت 6 ماه گذشته و انواع سخنرانی های توهین به دین و ائمه و اعتقادات مردم مشخص است که برنامه ای توسط معتقدان به فرقه های انحرافی و وابسته به یهود در حال اجرا است. کم کاری برای خدمت رسانی به مردم و ایجاد نارضایتی بطور عمدی بخش دیگری از اهداف این وابستگان به یهود است.
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      34 52
      برداشت این است که رواج فساد به خواست دشمنان دین اسلام و یهود برای مقابله با اعتقادات مذهبی مردم و توسط افرادی که ادعای مسلمان بودن و جناحی برخورد کردن را دارند دارد اجرا میشود که در باطن هدفشان زدن ریشه اسلام و مسلمین است.
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      50 48
      کتاب تماس دکتر حسن عباسی را دانلود کنید و بخوانید. کلیپ سخنرانی دانشگاه پلی تکنیک دکتر حسن عباسی رمز گشای این گونه حوادث است. با این روند توهین به مقدسات توسط برخی مدعیان ظاهراً بعد ها هم باید منتظر بدتر از این سنت شکنی ها هم بود.
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      40 58
      در این حاشیه سازی ها ظاهراً پای عوامل وابسته به صهیونیست ها در میان است. میخواهند افتضاح دستگیری جاسوس های وابسته به اسرائیل را که با برخی مسئولان رابطه داشته اند را به حاشیه ببرند.
    • حامد IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      60 54
      این آقائی که تفکر مخالفبن رقص را داعشی می داند باید بداند که اگر صاحبان همین تفکر نبودند نمی دانیم چه اتفاقات و عواقب شومی در انتظار جامعه ما بود
    • محمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      44 62
      بهتره بگیم رقص نجفی در فضای بی غیرتی. اف بر مروجین فساد و عادی نشون دهندگان گناه. دارن به صورت خزنده همه شرع و دین رو میزارن کنار. توجیهشون هم اینه که اونا بچن، خوب لا مذهب تو گنده بک که بچه نیستی که داری رقص رو نگاه میکنی یعنی با این توجیه ها میشه هر گناهی رو به اسم بچه بودن انجام داد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! خدا لعنتشون کنه.
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      29 10
      ظاهراً اصلاح طلبها طرفدار لولیتا و سوء استفاده از کودکان هم هستند
  • GB ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری تهران!!! با پارتی شغل بهت بدن بعدش همایش هم برگزار کنی که چطور شد شایستگی استخدام رو داشتم
  • سید IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    اصلاح طلبان تهوع آور مروجین فساد و هرزگی به صورت رسمی!
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      79 67
      اینها طرفدار فرقه های انحرافی و وابسته به یهود هستند. این نحوه رواج فساد به خواست دشمنان دین اسلام است.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    خواهش می کنم عکس این وطن فروشان و دیوسان سیاسی را نزنید قیافه شان هم ادم را اذیت می کند تا بماند حرفشان
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      67 39
      برای رضایت بابا بن سلمان این توهین به مقدسات را انجام میدهند.
  • d.f IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    برادر کار آقای نجفی درست نبوده است اما رقص دخترکان تو جلسه بسیار شبیه رقصهای آیینی است.لطفا واقع بین باشید. یا رقص محرک ندیدید یا کار اینا براتون خیلی شاخ بوده.
    • ناشناس IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      29 63
      اشتباه منفي دادم
    • ناشناس IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      98 65
      اسلام و زن مسلمان رو ميبرن زير سوال اون وقت توقع داريد زن مسلمان ابزار خريد و فروش قرار نگيره واقعا متستفم حسن روحاني اصلاح طلب
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      48 41
      آره. ما چشمهایمان مثل شما هرز نیست.
    • غلام ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      39 20
      برادر من همونطور که اسلام رحمانی و غیر رحمانی نداره رقص هم آئینی و غیر آئینی نداره؛ پدر اسلام رو همین قرائت های بدعت گونه درآورده
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
      6 0
      بله اولش آیینی هست ولی بعدش که کسایی مثل شما با خودش بینی مضاعف این اتفاق رو معمولی جلوه دادید نوبت به مدل بدترش هم میرسه
  • عبدالرحمن IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    و علی الاسلام السلام قد بلیت الامه براع مثل راع روحانی و امثالهم کاالنجفی. شهدا شرمنده ایم. اماما شرمنده ایم. ...
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    شمر و معاویه هم نماز می خواندند اما چه کردند
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      50 18
      برخی برای دین ستیزی در کشور مامور هستند و از اعضاء فرقه های انحرافی و شیطان پرست هستند.
  • SE ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    اصلاح طلبها بزودی قمارخانه و فاحشه خانه هم باز میکنند منتها با ریش و چادر مشکی مدیریت میکنند. تف بر شما منافان بدتر از امویان حرامزاده
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      46 20
      همین الان هم راه انداخته اند. صبور باشی خواهی دید
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      39 17
      موافقم
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      32 18
      افرین
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    من ميدومنم كه شما مشرقي نويسها انسانهاي بسيار بي پدر مادري هستيد والسلام جيگلي جيگلي
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      با تو که پدر و مادرت آمریکا و انگلیس هستند کاری ندارند
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      83 57
      بی پدر و مادر کسیه که میسوزه و فحش میده
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      33 25
      مدتی است که دین ستیزی در میان برخی مدیران هم متأسفانه شایع شده؛ حتی در صحبتها و کردارشان علنی شده که به نظر بنده ماهیت آن راضی نگهداشتن اجانب برای مقابله با دین و اعتقادات مردم است. برخی به اجانب یکروز اصل و اساس دین را در سخنرانی هایشان مورد حمله قرار میدهند. یکروز یک مهره بی ارزششان را به دیدار بهایی ها میفرستند. یکروز تبلیغ رقاصی مهره بی ارزششان با انتشار خبرش در رسانه ها اتفاق می افتد. و برخی با علنی کردن این جلسات لهو وعب دهن کجی به مردم و اعتقادات مردم را کامل میکند.
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      25 18
      حتی خود آمریکاییها هم گوینده جیگیلی جیگیلی را یک هرزه بدنام می دانند
    • سردار ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 14
      اشتباهی رای مثبت دادم به اون کسی که گفت : «بی پدر و مادر کسیه که میسوزه و فحش میده» منفی؛ رای من به این شخص منفیه؛ منفی منفی منفی ...
  • SE ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    67 53
    شما شایسته باطلاق لجن هستید شما را چه به حوض کوثر ضمنا آن... های مثلا و ظاهرا چادری کی هستند
  • SE ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    87 42
    بزودی مثل ترکیه بانوان محجبه اصلاح طلب به همراه شوهران معلوم الحال شان به تماشای زنان نه دهم برهنه رقاص رقص عربی تماشا میکنند.
    • rahim IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      6 5
      انشاا...
  • اسماعیل IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    انا لله وانا الیه راجعون.خداوند نیامرزد مروجین وبانیان بی دینی در کشور را ، کشوری که با خون جوانان و عنایت الهی و دعای امام زمان (عج )پابر جا مانده است
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      61 50
      برخی برای دین ستیزی در کشور مامور هستند و از اعضاء فرقه های انحرافی و شیطان پرست هستند.
  • عقب افتاده از فساد IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    75 55
    خدا از کسانی نگذرد که تحت تاثیر ماهواره و بی بی سی به لیست سیاه فرقه ضاله اصلاح طلبان رای دادند و شورای شهری ساختند که بجای حقوق شهروندان مستضعف تنها در فکر پرکردن جیب خود و حزبشان هستند و بجای رسیدگی به اوضاع شهر بدنبال تبرئه آشوبگران و دراویش قاتل و عوض کردن نام خیابانها با چاشنی ضدانقلابی هستند ...باور کنید خود این فریب خوردگان به سختی پشیمانند اما غرورشان و شاید تمایلشان به فساد و بی بند وباری اجازه نمیدهد حرفی بزنند اما خدا که ناظراست و قطعا همه ما پاسخگوی حرفها انتخابها و سکوتهایمان خواهیم بود حتما حتما
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    34 32
    وقتی از ... بی تربیت یک اغتشاشگر ....قهرمان می تراشید باید هم عباس عبدی از این حرفها بزند.
  • SE ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    19 5
    جای حامیانشان خالی است
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    56 25
    از بی عرضگی حزب اللهی ها است این گونه مراسم چند تا خیابان آن طرفتر از ... برگزار می شود مگر غیر از این است. وقتی همه استهاله شده اند ذکر این گونه اخبار توسط شما بی عرضه ها چه فایده دارد. درود بر امام و شهدا
  • سردار ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    73 22
    رئیس اینا همون کسیه که قول داد تمام تحریم های غیر هسته ای را هم بردارم (البته هنوز هسته ایش هم برنداشته) ؛ با بی شرمی تمام به ملت قولی میده که از پسش برنمیاد ؛ فقط به خاطر چند روز ریاست!
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      68 4
      لعنت خدا بر فریب دهندگان مردم
    • GB ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      22 50
      فریب دهندگان مردم؟! رای دهندگان به اینها با چشم باز بین "شکم و زیر شکم" و "عزت و مقاومت" اولی را انتخاب کردند. مگه نیومدند تو خیابان ها و رقاصی کردند؟ مگه نیمدند شب امضای برجام همین کارها را کردند و از گروه رای دهندگانشون صدایی در نیومد؟ هم اینها فاسدند و هم تعداد قابل توجهی از رای دهنگان به اینها هرزه طلب هستند.
    • GB ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      18 34
      خدا لعنت کند به مروجین فساد و مسئولین مروج فساد یا بی خیال په در این دولت چه در دولتهای قبل به همان معنایی که آیات زیر در سورۀ نور می خواهد هشدار بدهد: إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿۱۹﴾ كساني كه دوست دارند زشتيها در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكي براي آنها در دنيا و آخرت است، و خداوند مي‏داند و شما نمي‏دانيد. وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ رَءُوفٌ رَحِيمٌ ﴿۲۰﴾ و اگر فضل و رحمت الهي شامل حال شما نبود و اينكه خدا مهربان و رحيم است (مجازات سختي دامانتان را فرا مي‏گرفت). يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ وَمَنْ يَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ مَا زَكَى مِنْكُمْ مِنْ أَحَدٍ أَبَدًا وَلَكِنَّ اللَّهَ يُزَكِّي مَنْ يَشَاءُ وَاللَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ﴿۲۱﴾ اي كساني كه ايمان آورده‏ ايد از گامهاي شيطان پيروي نكنيد هر كس قدم جاي قدمهاي شيطان بگذارد (گمراهش مي‏سازد)، چرا كه او امر به فحشاء و منكر مي‏كند، و اگر فضل و رحمت الهي به سراغ شما نمي‏آمد احدي از شما هرگز پاك نمي‏شد ولي خداوند هر كه را بخواهد تزكيه مي‏كند و خدا شنوا و دانا است. ترجمه آیة الله مکارم
  • SE ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    84 38
    مانند امویان رفتار میکنند ژست پیرو سید الشهدایی هم میگیرند. اف بر شما
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 14
      شما فقط شعار بده جای نواب صفری و دیکتاتور صفری ما خالیست
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      29 15
      به IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ نه عزیزم. جایشان خالی نیست. از همینجا به قوه قضاییه و دادستانی اخطار می کنم اگر آنها به وظیفه خود عمل نکنند کسانی هستند که آماده اند بند میم وصیت نامه امام خمینی را اجرا کنند.
  • شیطان IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    85 70
    رقیصدن زنان برای مردان هنر است. فحشا هنر است. چند شوهری هنر است. طلاق هنر است. اعتیاد و دود هنر است.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    21 14
    از ... عجیب نیست تازه به اصلش برگشته آقای مهندس ع.ن از همدانشکده ای های ..و... می گوید: ما ... را یک دخترباز قهار می شناسیم او در دوره دانشجویی بشدت مشغول تفریحات سالمی مثل دختربازی بود
  • ایران IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    36 36
    اتش نشانی 125 زنگ بزن
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      17 19
      تو زنگ بزن تا قهوه ای نشدی
  • محمد ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    33 41
    من با موسیقی مخالف نیستم . ولی ببینید اگه به یک عده عقده ای میدان بدهید به چه لجنی می کشند مملکت را البته من دلم به حال این دخترکان کوچک می سوزد که بازیچه خانواده و برخی از (برخی از)مسوولان بی کفایت در رده های پایین و میانی و بعضا بالایی شده اند واقعا بیایید از خداوند بخواهیم عاقبت ما را ختم به خیر کند
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      18 50
      شما ببند
  • اجمدخواجوند IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    29 35
    ای نامردها چرا مارا دعوت نکردید
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      21 26
      فقط لجنها بودند مگر تو لجنی ؟
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      23 6
      اینها در خلوتگاه کیفشان را میکنند. در خلوتگاه بطور حزبی اموال صندوق فرهنگیان را غارت میکنند. در خلوتگاه بطور حزبی کارخانه رشت الکتریک 90 میلیاردی را با 88 میلیارد تخفیف بطور قسطی به 2 میلیارد بهم هدیه میدهند. در جلسات بهائی ها شرکت میکنند. از بهایی های ایجاد شده توسط صهیونیزم دفاع میکنند.
  • محمد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    37 34
    سلام.نمیدونم چرا همه فکر میکنن اسلام به خطر میفته؟ با رباه و رشوه و نزول و دزدی مشکلی پیش نمیاد؟
    • رعنا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 4
      خطرش اینه که برخی آقایون اصلاحطلب با شعار مبارزه با فساد و رشوه و...روی کار اومدن ولی توان مدیریت شهر و کشور رو ندارن . ملت رو با جشن های های کاذب سرگرم می کنند و...
    • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 14
      اونا هم که کار خودتون ريا دزدي دروغ رقص و آواز هم اضافه شد يه عده معلوم الحال
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      0 0
      اشتباه مثبت زدم
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    31 23
    دوستانی که تهران هستند به تابلو ها و تبلیغاتی که در جاهای مختلف مترو هست توجه بفرمایند، تفاوت قبل از اینها با الان محسوس است. قبلا حدیث بود حرف از شهدا بود مناسبتها مسائل دینی و انقلابی بود اما الان رو توجه بفرمایید به شدت رفته سمت مسائل تجاری و توصیه هایی از قبیل اینکه مترو سوار بشید هوا سالم بمونه و ...
  • ت.ی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    58 67
    چرا مغلطه میکنید؟این رقص کاملا آیینی هست.
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      32 21
      اولا که این رقص آئینی نیست. سما اصلا این شکلی نیست بچه جون. دوم هم این که کلا رقص دختران جلوی مردان حرامه اگر خدای خود را قبول دارید
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      43 19
      آیینی؟ حتما آیین بهایی رو میگی
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      18 19
      چرت نگو. رقص معمولیه آئیی مایئئینی هم نداره
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      14 3
      واقعاً که... انگار شما نمی دانید رقص آیینی یعنی چی؟
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      45 15
      رقص رقص آييني و غير اييني نداريم حداقل از خون شهدايي مثل شهيد حججي ها خجالت بکشيد
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      3 4
      راست میگی آیینی است؛ چون رقص معمولی وقاحتش بیشتر می شد!!! واقعاً که!!!
  • US ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    80 63
    به به چشممون روشن! الحمدلله همه مشکلاتمون حل شده بود فقط مونده بود مشکل رقص و اواز که اونم حل شد!
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      40 11
      طرف از پای بساط و دود رفته پای مراسم رقص تا کیفش کوک بشه
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      42 24
      این اصلاح طلبان دارند دین و اعتقادات مردم را به مسخره میگیرند.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      17 6
      خدایا خودت به دادمون برس. این مسئولان مارو به سخره گرفتن. دارن به ریشمون می خندن. بیکاری و گرانی پدر مردم رو در اورده اینا فکر رقص و اواز هستن. خسته شدیم دیگه بقران
  • سلام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    46 44
    بین اون همه آدمی که اونجا نشسته یه مرد با غیرت یا زن با حیا نبوده که اعتراض کنه. همه مثل بت نشستن و مبهوت تماشای رقص هستند . بابا مثل اینکه فراموش کردیم داریم تو کشور اسلامی زندگی می کنیم، فراموش کردیم مسلمونیم، فراموش کردیم پیرو چهارده معصوم هستیم، فراموش کردیم خدایی بالای سرمون هست.فراموش کردیم، فراموش
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 14
      اگر دقت کنید چند تا آدم حسابی و معتقد این بساط رقاصی امیدی ها را ترک کردند.
    • SE ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      10 1
      به IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ لابد می خواسته اند بروند دستشویی. ترک مجلس در اینجا هیچ کار مهمی نیست.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    19 19
    خدا لعنت کند برگزار کنندگان و بویژه زنان دخیل در ماجرا و بعد هم همه مردان بی حیا و از خدا بی خبری که نظاره گر شدند. نیروهای قضایی برخورد قاطع کنند اینجا جمهوری اسلامی است خون پاک شهدای عزیز که یکی از مهم ترین دغدغه هایشان حفظ فرهنگ حجاب و عفاف است همچنان می جوشد. در بین دو مناسبت فاطمی این چه خیانت و کار پلیدی است که کرده اند؟ خدا عذابشان را زیاد کند. به عنوان یک خانم جوان هرگز چنین اعمالی را نمی‌پذیرد و به شدت محکوم می کنم.
  • US ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    9 11
    فقط مونده بود مهمل نیوز دفاع کنه کلکسیون افتخاراتش تکمیل بشه
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    62 38
    این نهایت چیزیه که برای زنها میخواهند رقاصی
    • ب ی IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 58
      فرض میکنیم که تحلیل شما درست باشه.اگه خیلی به تحلیلتون اعتقاد دارید لطفا جواب بدید چرا زن یا دختر ایرانی رقص شده نهایت خواسته اش؟جاهای دیگه براش تفریح گذاشتید؟
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      34 38
      غربیها با پول فراوان در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      14 16
      یعنی از کمبود تفریح رفتند به سمت رقاصی و بی حیایی ؟
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      3 1
      نهایت آرزوی نان ایرانی نیست دارند می کنند نهایت آرزوی زنان ایرانی تا بعد مرحله بعدی رو اجرا کنند
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 5
      چه تفریحی زنان غربی می کنند که زنان و دختران ما نمی کنند ؟
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 25
    نمی خوام نظر بدم چون حالم ازهرچی اصلاح طلب واصولگرا بهم خورد.
  • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    54 46
    بهتره بگیم رقص نجفی در فضای بی غیرتی. اف بر مروجین فساد و عادی نشون دهندگان گناه. دارن به صورت خزنده همه شرع و دین رو میزارن کنار. توجیهشون هم اینه که اونا بچن، خوب لا مذهب تو گنده بک که بچه نیستی که داری رقص رو نگاه میکنی یعنی با این توجیه ها میشه هر گناهی رو با بچه انجام داد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! خدا لعنتشون کنه.
  • سهیلا IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    46 20
    یعنی اگر کسی گمان کرده بوده یا می کند جز این پیش می آمد یا سن و سالش قد نمی دهد به گذشته یا ساده اندیش است.اکبر شاه در زمان پادشاهیش پایه رییزی کرد آنهم با بتون اختناق و حالا نازک کاریش انجام می شود.این کودتای نرم حلزونی نام دارد.امت دیندار باید پرنده ای باشد و این حلزون خانه به پشت را با سنگ بکوبد البته به روش ولایت.
  • امیر IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    18 4
    مطالب به این مهمی رو مثل آدمای توی مترو، روی هم نریزن! وقتی می‌خوای Share کنی ملت هیچ کس نمیاد کل خبر رو بخونه تا به آقای نجفیش برسه... یه خبر جدا براش می‌زدید.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 10
    اتفاقا تحریک شدن چیز خوبیه الان همه کشورها مردم را تحریک میکن به شهوات و سرگرم میکنند و خود حاکمان راحت کارشان را میکنند.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    73 49
    خدا لعنت کند برگزار کنندگان و بویژه زنان دخیل در ماجرا و بعد هم همه مردان بی حیا و از خدا بی خبری که نظاره گر شدند. نیروهای قضایی برخورد قاطع کنند اینجا جمهوری اسلامی است خون پاک شهدای عزیز که یکی از مهم ترین دغدغه هایشان حفظ فرهنگ حجاب و عفاف است همچنان می جوشد. در بین دو مناسبت فاطمی این چه خیانت و کار پلیدی است که کرده اند؟ خدا عذابشان را زیاد کند. به عنوان یک خانم جوان هرگز چنین اعمالی را نمی‌پذیرد و به شدت محکوم می کنم.
  • حسن مرتضي زاده IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    27 8
    واقعاً كه دارن آبروي انقلاب كه دستاورد هزاران شهيد است رو از بين مي برن . امام ميفرموند : نگذاريد اين انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بيفتد...
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    21 19
    اتفاقا کار درستی دارند میکنند الان همه کشورها مردم را تحریک میکن به شهوات و... سرگرم میکنند مردم را و خود حاکمان راحت کارشان را میکنند.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    39 33
    ترویج ابتذال با پول مردم
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 3
    آقای جهانگیری قبل از حرف زدن به دور بر خودت نگاه کن که مبادا تهمتهات متوجه خودت و دوستانت نشه
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    47 39
    باید از این رقص ناراحت بود که خلاف اسلام است
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    50 11
    دسته جمعی خودتون کم عقلیید که منتقدان دولت رو اولا مخالفان اسم میذارید و بعد میگید مخالفان دولت کم عقلند .
  • ح.ر IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    26 31
    چرا حزب‌اللهی‌ها کاری نمی‌کنند؟!
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      18 12
      چون اگر دست به کاری بزنند از طرف همین حکومت برچسب خودسر و غیرقانونی و ضدولایت فقیه می خورند. متدینان در بدبرزخی گرفتار شده اند. از یکسو خیانتها و هرزگی ها را نمی توانند تحمل کنند و از سوی دیگر نمی خواهند کاری کنند که به نوعی خروج بر نظام جمهوری اسلامی تلقی شود. در حقیقت باید اذعان کرد از این نظر متدینان در زمان طاغوت پهلوی آزادتر بودند چون با خیال راحت می توانستند اسلحه به دست بگیرند و مقامات فاسد را به درک واصل کنند.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 15
    لیستی رای بدهید و هر کسی که شایستگی هم ندارد را روانه مجلس و شورای شهر کنید
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    39 10
    شهردار محترم داره برای خودش حال میکنه ... تو بحران ها هم که معمولاً نیست... ملت شما هم با این شهردار ناتوان همراهی کنید
  • فرهاد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    23 50
    وقتی که کاری خلاف قانون انجام نداده اندچرااینگونه به یک شهردارمحترمی مانند آقای نجفی بی احترامی میکنید.همه ان کسانی که درجشن هستندازمسئولان مهم پایتخت میباشندوقانون به انهااجازه داده است شماچراناراحتید
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      16 29
      قانون؟ کدام قانون؟ کدام قانون در جمهوری اسلامی اجازه داده هرزگی باب شود و مسوولان علنا به تماشا و تشویق آن بپردازند؟
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    40 32
    برخی از این طرفداران اشرافیت که به مقدسات و اصول دینی هم توهین میکنند و در عمل با سبک زندگی اشرافی خود موجب توهین و تمسخر اصول اسلامی میشوند، دانش آموختگان فرقه های انحرافی مخالف اسلام و شریعت هستند.
  • ح.ر IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    69 53
    لعنت خدا بر ریشها و چادرها و تسبیح های کثیف ریاکارانه تان! لعنت خدا بر دلهای پر از نفاق و فسادتان! از کسی شرم ندارید لااقل از شهید حدادیان که چند روز پیش بخاطر امنیت شما ابلیسها پاره پاره شد شرم کنید! چرا کسی کاری نکرد توی اون جلسه شیطانی؟! یک باغیرت و مسلمان اونجا نبود؟!!! همه... بودند؟!!! همه بی... و بی... بودند؟!!!!
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 8
      اینها همان اهل شام اند که با کاروان اسرای کربلا آنطور رفتار کردند داد مکش ای دوست که گلوی خود میفشری یا سین به گوش این جماعت نخوان که این ره که ویروی به ترکستان است
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    48 34
    احتمالا ارزوی خانم راکعی اینه که بزودی در راستای تعالی زنان از دیدگاه اصلاح طلبها از زنان بالغ رقاص استفاده بشه
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 3
    از شهردار ... چه توقعی دارید این نجفی
  • تنگستان IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    9 8
    من که خواجه ام. اما شنیدم مردان با دیدن رقص دختران شهوتی میشوند. راسته؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    48 19
    ولی این مراسم یک چیزی کم داشت برای شهرداری محترم قلیون !!!!!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    5 8
    هرکس به شهرداری انتقاد کنه کم عقل است...
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    45 33
    اگه دقت کنید یه خانم بلند شد و جلسه رو ترک کردتوی این فیلم کوتاه. احتمالا افراد دیگه ای هم بودن.سنگر خدا همیشه سرباز داره
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 10
      خیلی هنر کرد؟ باید ای ن جلسه را به هم می ریخت. سکوت جایر نیست. من که به زودی شروع خواهم کرد
  • ناصر IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    53 36
    علت بوجود امدن تمامی این افتضاحات وبی دینی ها ورواج فساد اخلاقی بعهده اینهایی که میگویند اصلاح طلب هستیم این یعنی فساد اخلاقی مگر غیر از این است خدا لعنت شان کند
  • ب ی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    39 60
    اگر چشمی ناپاک باشد لازم نیست دختری جلویش برقصد که تحریک شود و خیره شود.اونایی که الان برای این دخترای معصوم غیرتی شدید خیلی زرنگید تحلیل کنید چرا زنا جاشون رو عوض کردن اومدن جلو که رقص رو بهتر ببینن.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 11
      عجب! ... ای که برای دو زار پول جلوی مردم می رقصد می شود دختر معصوم ! لابد چشم تو پاک است که حاضری یک انسان ابزار تفریح تو بشود. پس چشم ناپاک چیست و گناهکارتان دیگر کیست؟ می شود فهمید چه چیزهایی برای شما عادی است که اینها برایتان مهم نیست!
  • ناصر IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    31 31
    واقعیت خلقت این است که مردان با دیدن رقص دختران شهوتی میشوند
    • ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 11
      از بس چشم نا پاکن
    • SE ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      17 3
      به ناشناس IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ نه عزیزم. لابد شما مشکل فنی داری. برو دکتر.
  • ناصر IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    43 32
    اینطور مواقع مردان هم مثل خر کیف میکنن اصلا اینگار همین حالا شهوتی شدن
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    14 15
    اونکسیکه میگی رقص ائینی هست.. نمی دانم به او چه بگویم؟! این را بدانید آزادی غربی یعنی تفکرحیوانی.. تفکرمامسلمونا برگرفته از قرآن کریم است و نه تعابیر غلط و وقیحانه غربی ها. و از روح خداوندی سرچشمه گرفته.. علت دشمنیه این غربیا باماهمینه .میخوان مارو خوی حیوانیت بدن.. انشاله روزی کشور از اصلاح طلبان بی غیرت پاک بشه
  • CA ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    41 67
    بسیار اجرای زیبایی بود. دم نجفی و گروه اجراکننده هم گرم.
    • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      19 15
      دارن به صورت خزنده همه شرع و دین رو میزارن کنار. توجیهشون هم اینه که اونا بچن، خوب لا مذهب تو که بچه نیستی که داری رقص رو نگاه میکنی یعنی با این توجیه ها میشه هر گناهی رو مرتکب شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
    • SE ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 22
      آبجی و دخترت رو بفرست بِقِرَند و سبیلهات رو هم چخماقی بتابون بالا
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      25 19
      با این حرفت چی میخوای ثابت کنی...میخوای بگی رقاصی خوب هست.....برادر من رقاصی و هرزگی بر اساس دین حرام هست..لجبازی باچه کسی میکنی......بالاخره آخرتی هم هست اونجا که نمیتونی کامنت بذاری این حرفها را بزنی ...فک هر چی هوسباز را خرد میکنند ..البته منظورم شخص شما نیست ..اونایی که فحشا ترویج میدن هست...
  • امید IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    10 8
    هر کی هر جا کار و خدمتی کرد رو سیستم پس میزنه یکی مثل قالیباف که اون هه کار کرد توی شهرداری و تهران رو دگرگون کردحیف بود برا این سیستم......
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    42 40
    تموم کنید این بازی کثیف رو چندتا دختر بچه که در فیلم کاملا گویاست حرکات موزون انجام میدهند
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      10 25
      یعنی تو مشکلی نداری دخترت یا خواهرت جلوی مردا این حرکات موزون ! رو انجام بده و مردان هرزه خمار لذت ببرند
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      10 15
      به IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ نه تنها مشکلی ندارند بلکه موارد زیادی از حوادث مگو در خانواده های بالاشهری رخ داده است که صدایش را در نمی آورند. زن بیچاره رفته دادگاه که به دادم برسید شوهرم می گوید باید جلوی مهمانهایم بی حجاب بشوی و با آنها برقصی! بگذریم از موارد بسیار بدتر.
  • يكي از مومنين IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    35 13
    مگر چه عيبي دارد گناه كبيره انجام گرفته...
    • SE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      14 9
      بله. آن هم بزرگترین گناه کبیره که همان ترویج و عادی نشان دادن گناه است.
  • مهدی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 12
    مگه توقعی هم غیر ازاین از طیف اصلاح طلبها دارید
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    9 10
    هرکسی به شهرداری تهران انتقاد کند می رود به جهنم !!!!!
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      1 1
      بی سواد و ترسو هم هست
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    8 22
    سلام فیلم برا دانلود بزارین با حاله
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 13
    در بهار آزادی جای شهدا خالی!!!!
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 13
    مشرق می دانم این کامنت را دوست نخواهی داشت. اما یادت هست با چیزهایی که یکصدم این مورد هم نمی شد چطور مشایی و احمدی نژاد را می کوبیدی؟ یادت هست یک دختر 5 ساله که در جشن نوروز جلوی احمدی نژاد قر داد چطور خشم همه علمای اسلام را برانگیخت؟ حالا آن کسانی که رگهای گردنشان بالا زده بود کجایند؟ عمارها و با بصیرتها کجایند؟ مداح هایی که حکم قتل دادند کجایند؟ آری. هر که گریزد ز خراجات شام بارکش غول بیابان شود.
    • منتظر IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 4
      احسنت و هزاران تاییدبخصوص بر بصیرت شما.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 7
    خدا لعنت کنه این دولت رو که نا کارآمده و با این چیزها مردم رو میخواد مَشغول کنه .تا از خیانت های پشت پرده که هر روز داره ادامه میده(مثل۲۰۳۰و مذاکره موشکی و مذاکره منطقه ای و......)غافل بشیم .
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      9 2
      دقیقاً زدی تو خال نتوانسته اند اشتغال ایجاد کنند دارند آمار متناقض میدهند و حاشیه سازی میکنند.
    • سردار ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      9 3
      اشتباهی رای منفی دادم ، ببخشید ؛ من هم با شما همکلامم...
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    18 4
    خدالعنت کند هر وطن فروش بی غیرتی را
  • فاطمه IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    14 3
    خدا لعنتشون کنه.هر روز برای مردم یه برنامه دارن.تا ما از مسائل اصلی غافل بشیم
  • محمد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    6 15
    که چی؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 5
      که زهرمار . که لجن به هیکل شما اصلاح طلبان بی غیرت و قرتی
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 6
    سلام مشرقی های عزیز. این فیلم حقیقتا خون به دل خانواده های شهدا و رهبری معظم می کند.
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      2 13
      انشاءالله
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    11 2
    چه ذوقی میکنه نجفی
  • عالی IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    10 4
    آخه از اصلاح طلبان چه انتظاری دارید...
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    8 1
    هر جا فساد هست و نابودی نام ا میدرخشد
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 4
    حیف قالیباف، حیف. مردم تهران چوب ندانم کاری و انتخاباشون رو حالا حالا ها باید بخورند، هر چند از خوردن این چوبا بقیه مردم ایران هم بی نصیب نیستند.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    10 3
    ما با این جماعت نمیدونیم چکار کنیم خودشون با اراجیف و سیاه نمایی و یا آمار دروغ مردم رو ناامید می کنند
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      5 4
      درد و بلای قالیباف بخوره تو سر این شهرداری که تو بحران ها پیدایش نیست...
  • مسعود IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 4
    واقعا ناراحت کننده بود. از آقای نجفی بنده انتظاری ندارم. انتظار داشتم لااقل خانمهای چادری این برنامه را ترک می کردند. صحنه های تحقیر آمیزی است برای جمهوری اسلامی.
  • یحیی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 3
    نفرین خدا بر بر گزار کننده گان اینچنین برنامه هایی که غیرت و شهامت ندارند این اقای نجفی همان کسی است که قانون نظام جدید رو زمانی که وزیر آموزش و پرورش بود از غرب به ایران دیکته کرد که حالا بعد از چند سال نیز دوباره برگشت به حال اولش همان زمان هم وزیر بی کفایتی بود
  • ناشناس IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 4
    ای شهدا برای ما حمدی بخوانید که شما زنده اید و ما مرده … واقعا به کجا داريم ميريم
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    17 3
    وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ. أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    41 6
    خاک بر سرتان ای بی غیرتان بی حیا
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    6 5
    این افراد حامی و گسترش دهنده فرهنگ اهل بیت خواهند بود و یا ضد آن عمل خواهند کرد!؟
  • احمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 12
    اولا در جواب اون گوسفندی که میگه خون شهدا خون شهدا نکن باید بگم اگر شهدا نبودند الان 10 تا برادر خواهر حرام زاده داشتی که هر کدام به یک لهجه صحبت میکردند .عراقی .مصری .اردنی .سودانی .همین شهدا بودند که نزاشتن این اتفاق بیفته حمال . تو آزادی رو اینطوری معنی میکنی که خواهرت هم بره پیش نجفی برقصه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 3
    از رئیس شورای شهر تهران بپرسید چرا روی عملکرد این چ نینی شهردار تهران نظارتی ندارد
    • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 3
      اینا دستشون تو یه کاسه است اخوی ، فکر میکنی نجفی رو کی آورده؟؟؟
    • SE ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      11 3
      خودشان هم بله
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    8 5
    لازم است برخی به این نکته توجه کنند که: *آزادی رو دینی مثل اسلام آورده که بالاترین و کاملترین انسانهایش، زنانش هستند..زنانی مثل حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب (س)*
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    11 9
    مقدمات لازم جهت بلاهای بعدی کم کم داره آماده میشه..از ماست که بر ماست..
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 3
    اسلاح طلبای کثیف
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 5
    از اصلاح طلبان غرب زده انتظار دیگری نیست
  • حمید IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    10 4
    کشور ما را برخی از همین اصلاح طلبان بی خاصیت بدبخت کردند. وقتی که اشرافی گری را در جامعه برخی از همین ها رواج دادند تا اینکه رفته رفته کار به جایی رسید که اهداف ضدارزشی را دنبال کردند... این دست کارها در راستای همین اقدام ضدارزشی قرار دارد
  • سربدار IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    9 7
    درود بر کسانی که این مجلس لهو و لعب را ترک کردند و درود بر کسانی که به این مجلس لهو اعتراض کردند درود بر دلسوزان اسلام و درود بر کسانی که با اعمال و رفتار و کردارشان نهی از منکر کردند
    • SE ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 11
      بیخود درود نفرست. ترک کردن مجلس هیچ تاثیری بر برگزارکنندگان آن ندارد. می بایست در این مجلس فریاد می زد و آن را به هم می ریخت.
    • سردار ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 6
      درود بر شما دلسوز اسلام .
    • سردار ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      14 3
      حالا همین ترک کردن مجلس هم انجام بشه ، فریاد زدن پیشکش. نداریم همچی آدمی. والله ما هم خوشحال میشیم ، اگه فریاد زننده ی مجاهدِ آمرِ به معروف و ناهی از منکر داشته باشیم
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 4
    داد و بیداد نداره که ،چرا راه دوری میرید آن مردمی که اینها را انتخاب کردند شریک جرمند و در گناه آنها شریکند
    • سردار ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      10 2
      احسنت علی آقا. بگو حالا چه کار کنیم. نمیشه که مملکتو ول کرد.
  • حسین IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    8 9
    بنده مخالف این اتفاق هستم. قطعا مسئولین مربوطه پیگیری موضوع را خواهند نمود.
    • SE ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 2
      پس بنشین تا پیگیری کنند! اینها هنوز فجایع رخ داده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان را پیگیری نگرده اند.
    • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      5 6
      دوست عزیز! اگه نشسته بودیم که اینجا نظر نمیذاشتیم، قطعا هرجا که نیاز به بچه‌ها باشه اقدام لازم و قاطع میکنیم، اما دوست عزیز نیاز به شلوغ کاری و سیاسی کاری نیست که این آفت ماست. به هرحال منم دلم میسوزه ...لطفا کمی بگیر موضوع رااا
  • پوریا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 5
    وای به حال آن کسانی که باعث شدند برخی که شایستگی نداشتند در شهرداری و شورای شهر و مجلس به روی کار بیایند
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    10 6
    ببیین اینها رو کی گذاشته سر کار؟ مشخصه جمعی از تهرانی ها ! تحقیق کنید دخترکهای مظلوم وزرا و پرزدنت مرحوم کسی نبوده باشه؟ اگه حضور داشتند مطمئن باشید از ضعیفه های فرقه ضاله وهابی هم در این مجلس شادی بشکنک میزدند. مبارک فرقه محترم اصلاح طلب انشاء ا... به پای هم پیر بشند خیلی زود . میله اهنی توی چشم و چند ساچمه توی بدن این بی ... باید بره نه اون جوان پاک با غیرت
  • حساميتو IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 23
    كسايي هم كه با ديدن رقص دختران زیبا شهوتي ميشند هم مشكل از مغز خراب ام الفساد خودشونه. خاك بر سرتون
    • حساميتو IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 12
      خاك بر سرت مشرق
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 5
      شاید هم تو مشکل فنی داری. برو دکتر
  • عبدالله IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 6
    برخی از این مسئولین جاشون تو اردوگاه اشرفه با نفاق اینجا جا خوش کردند
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 4
      اینها از سال 60 برای ترور مخالفانشان همچون شهید آیت - شهید دیالمه - شهید بهشتی و شهدای محراب از منافقین استفاده کرده اند. منافقین و اینها در قضیه سال 88 همصدا و در کنار یکدیگر برای براندازی در خیابانها بودند. خون 17500 شهدای ترور به پای این نوکران کدخدا و وابستگان به صهیونیست ها نوشته شده است. گناه اینها از منافقین بازیچه حزب بعث عراق و صدام بیشتر است.
  • مالک IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 7
    اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ‬‎
  • مهران IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    44 42
    حالا 4 نفر دختر هم رقصیدن چیزی از من و شما کم و زیاد شد مملکتی که با 30 سال پشتوانه انقلاب و با نظر شما تندروهای افراطی با رقصیدن 4 نفر دختر به ویرانه تبدیل بشه همان بهتر که نظر ندید همین شماها آبتون نیست وگرنه شناگر خوبی بودید برید بقیه مملکت رو نگاه کنید کلابرداری ؛ دزدی بیت المال ؛ غارت جیب مردم به هر بهانه ای اینها فساد نیست معلومه از نظر شما نیست بخاطر اینکه 4 نفر دختر چشم شماهارو بسته
    • احدی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      15 23
      اونی که باید داشته باشی نداری غیرت
    • ناشناس IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      11 10
      اون فساد و دزدي و بقيه چيزا هم کار شماست ديگه برو يه کم مطالعه کن
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 8
      همه ی اینکارا توسط افسادطلبای اصلاح طلب انجام می گیره
    • حزب الله IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      16 8
      خدا وکیلی(البته اگر به خدا معتقدهستی) غارت اموال مردم توسط چه طیفی بوده ؟؟ چرا اینقدر وقیح و پررو هستید؟؟/یا اینقدر غرق در رقص و ماهواره و شهوترانی هستی که در عالم هپروت مثل معتادان خودت را پاکترین و بامعرفتترین آدم فرض کرده ای؟؟؟ الان ثروتمندان پس از انقلاب در بالای شهر تهران و شهرک غرب و...از چه طایفه ای هستند؟؟/ خودت هم بهتر میدانی تمام سگ بازان و بی دینان و قرتی ها و....ضد مذهب و مخالف ارزشها هستند اینقدر دروغ گفته ای که خودت هم باورت شده ...مثلا اگر ما چشممان را به برهنگی زنان ببندیم و آنها را مثل حیوانات دست آموز برده شهوترانی امثال تو کنیم تمام مشکلات مملکت حل میشود؟؟/ شما ببین !!صددرصد دزدها هم فکر و هم مرام امثال تو هستند و به بهانه های مختلف به قشر مذهبی توهین میکنند ....واقعا اینقدر خریت و حماقت را چگونه یکجا داری؟؟؟/
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    28 20
    چقدر زود نارحت میشوید و غیرتی پس لطف کنید سری به چند کیلومتر اون طرف تر یعنی امارا ت بیندازید و خودفروشی صدها دختر ایرانی را در بغل برادران عرب مسلمان بیبینید
    • سردار ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 20
      آره فیلم «لاتاری» هم در همین رابطه ساخته شده ولی متاسفانه داوران جشنواره هیچ امتیاز مثبتی به آن ندادند!
    • SE ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      16 6
      اتفاقا همین حضرات اصلاح طلب فیلم لاتاری را بایکوت کردند که موضوع آن همین فروش دختران ایرانی در امارات بود....
  • ناشناس CA ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 36
    ایران برای همه ایرانیان، هر کی از خدا میترسه بره بیرون از کشور
    • ناشناس IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      24 16
      نه فعلا تو بي غيرت بايد بري بيرون البته تو رو جاي ديگه هم فکر نکنم راه بدن پس بمير به دردت
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 4
      بله موافقم ایران برای ایرانیان نه دیکتاتورهایی مثل تو که ااگر کسی خلاف نظرشان حرف بزنه بگن برو از کشور بیرون
  • ابوذر IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 6
    تهرانی ها اینجور شهردار ی رو دوست دارن
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 6
      نه والله ما که نه به این لیست رای دادیم نه خوشمون میاد فقط خانواده های بی بند و بار از این شهردار خوششون میاد
  • منتظر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    19 25
    متأسفانه شاهد روزهایی هستیم که برخی انقلاب را با اشاعه ضدارزش ها به انحراف می‌کشند. .. باید با آن ها برخورد جدی شود
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    11 4
    شاباش شاباش ...
  • یاسر IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    22 19
    خون 400 هزار شهید برای امنیت ما و جامعه و انقلاب وارزش های دینی و ملی ریخته شد که این کارهای ناشایست و بی بندوباری را شاهد نباشیم... گیریم این کارها را هم کردید مشکلات کنونی در مدیریت شهری رو چطوری می‌خواهید حل کنید...
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      4 0
      مشکلات مدیریت شهری را اینها پای ...حل میکنند.
  • احدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 15
    کثیف تر و بی حیا تر از این اصلاح طلبها باز هم خودشان این اون آزادی هستش که روحانی وعده آن را داده آقای نجفی تماشای رقص زنان عین بی غیرتی اینم به کاراهای فرهنگی شهرداری اضافه کن اینها فقط قبح زدایی در کشور را در دستور کار دارند
  • جواد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    5 13
    حالا متوجه اسلام لیبرالی که مُخَنّث درنسبت باحق وباطل-حلال وحرام است ،شدید؟ چراکه مسیحیت لیبرال - اسلام لیبرال مبنایش تثلیث است؛ این تثلیث ریشه اش کجاست؟ یهود تثلیث را وارد پیروان عیسی بن مریم(ع) کرد؛ ومسیحیت رارقم زد. به عملکرد اروپائیان ازقرون 11تا17 میلادی توجه نمائید؛ جنگ های صلیبی و سپس جنگ مذهبی سی ساله بین کاتولیک وپروتستان(اصلاح طلبان مسیحیت)بوجودآوردند،و نتیجه آن نصف شدن جمعیت اروپای آنروزبودتوجه نمائید؛ ودین الله را ازمان حضرت آدم(ع)تا حضرت خاتم (ص)رابه انحراف کشاندند؛ یهود این تثلیث را ازکجاآورده ؟ الثالوث مصرباستان فرعونی به قرآن کریم سورهالمائده آیه73- سوره النساءآیه171 -سوره الفجرآیه10 مراجعه فرمائید. حالا متوجه دکترین شیطان شدید؟ حالا متوجه برگزاری رفراندوم شدید؟ حالا متوجه متنه داعش شدید؟ حالا متوجه فتنه ها شدید؟ البته کورخوانده اند جنگ بین اصلاح طلب و اصول گرا راه بیاندازند،ودکترین شیطان را ماننداروپا اجرائی کنند.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    31 4
    رقاصی و هوس بازی کجا .............چادر خاکی کجا.....هوسبازان کجا.............جگر گوشه پیغمبر کجا........جالبه روز زن به خاطر تولد حضرت فاطمه هست......لطفا گم بشید یه نام دیگه برا هوسبازیتون پیدا کنید
  • ناصر عسگری IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    10 4
    آنها که دلشان لک زده برای اینجور اعمال و دنبال اصلاحات و اصلاح طلب هستند.بهتر است این تغییر را همچون رضاخان از خانواده خودشروع کنند وآنهارا برای شاد کردن و لذت بردن مردم روی صحنه بیاورند
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 4
    با پول کارگران خط مترو ۶ شهرداری رفتند این جشن مبتذل رو راه انداختند ۷ ماه است این کارگران حقوق نگرفتند . آقای نجفی اگر مسلمانید که شک دارم هستید پول این بیچاره ها رو دم عید بدید
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      9 4
      اینها میخواهند ظاهراً برای طرح زوج و فرد هم پول بگیرند. چشم طمع اینها به جیب کل مردم تهران است که تا جیب مردم را خالی نکنند دموکراسی کامل نخواهد شد.
  • م IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 6
    آقای نجفی چرا به اون آشغالا اعتراضی نداشتید؟
  • عربهای افغان IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    2 19
    آخ جون رقاصی دختران ایرانی کاش من اونجا بودم
  • م IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    17 8
    حداقلش خوب بود ذات کثیف بعضی ها مشخص شد؟
  • دهاتی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    17 7
    از کوزه همان برون تراود که در است گلی به جمال مردم فهیم پایتخت نشین با انتخاب اعضای شورای شهر !!! خودتون در یک رای گیری دموکراتیک اعضای شورای شهر را انتخاب کردید و اون ها هم این اقا را گذاشتند شهردار حالا به چی اعتراض میکنید ؟؟ به انتخاب خودتان ؟؟!!
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    13 24
    نمی توانی با افکار شیعه دو سوم ملت را از خدمت به کشور کنار بزنی
    • US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      9 6
      خدمت ؟!!!! كدام خدمت؟!!!! ان حزب الله هم الغالبون اين يعني افكار شيعه
    • US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 2
      خدمت ؟!!!! كدام خدمت؟!!!!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 5
    هه وقتی زن معاون ق یک استان بی حجابه وقتی مدیر استانی یک دانشگاه شبها به در دیوار خانه ی دختران دانشجو دیگر از این دخترکان نوجوان انتظاری نداشته باشید !!
  • دهاتی IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    16 3
    پایتخت نشین های رقص ندیده این چه افتضاحیه ؟؟؟ میخواهید گناه کنید لااقل چند تا هنرمند دعوت می کردید نه این جماعت را !!! که خسر الدنیا و الاخره بشید !!
  • US ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    8 15
    خیلی‌ زیبا و شاد بود. کسانی که دچار هیجانات جنسی‌ میشوند اینجاها نیایند. / امضا خواجه ولش کن
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 3
      وکسانی که منقلب میشن نباید برن این جور جاهایی
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      0 0
      درست نیست توی این فضای شاد ,فقط شما شاد باشی!ضررت میکنه!!!
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    18 5
    بوی تعفن و فساد و ..... در در دنیا پیچیده .
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 16
    از خون شهدا مایه نزارید. با خون شهدا کاسبی راه میندازید.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    58 34
    یا خدا نخود مغزا چقدر پیام گذاشتن
  • US ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    3 6
    انشألله در کلاس‌های دانشگاههای خوب و سالم ایران این گناهان پلید بخشیده میشود.
  • ا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    52 27
    لعنت بهت مشرق که فقط جو الکی میسازی مگه ما چه گناهی کردیم باید مثل افغانستان زندگی کنیم شورشو درآوردین دیگه اه
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      11 17
      اتفاقا در افغانستان هم آمریکایی های عزیزتان این برنامه ها راه انداختند چه جور... جرم شما هم این است که بعد چهل سال نفهمیده اید در این کشور انقلاب اسلامی شده است و ارزشهای دیگری بر آن حاکم شده است. نفهمیده اید چه تعداد مومن خون دادند تا این حکومت برقرار شود. شما هم اگر خیلی مایلید ایران را پس بگیرید باید بهای مشابهی بپردازید.
  • حزب الله IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    33 23
    خدایا خداوندا!!! ما چه گناهی کردیم که به بلای خانمانسوز و غیرت سوز فرقه منحوس اصلاح طلبان دچارمان کردی؟؟!!! تمام اصلاح طلبان خائن گوشهایشان را بازکنند و بدانند :"سکوت ما هم حدومرزی دارد ما همانهایی هستیم که شاه را بیرون کردیم هشت سال در مقابل جهان زورگویی ایستادیم در مقابل اربابتان(آمریکا)با قدرت ایستادیم و ایستاده ایم ..درسوریه ولبنان و...پوز اسرائیل و عربهای بزدل و ارتش های غربی و داعش را به خاک مالیدیم شما که عددی نیستید و رفیق راهتان سگها و همنشینانتان رقاصه ها و شرابخواران و سیاست بازانتان عده ای ترسوی دنیاطلب میباشند که با کوچکترین نعره فرزندان خمینی شلوارشان را خراب میکنند پس خیلی روی صبرو سکوت ما حساب نکنید که کم کم دارید شور مزخرف گویی و غربزدگی و شهوت پرستی را درمیاورید ......ما به شهدا مدیونیم و مطمئن باشید در این راه از جانمان هم خواهیم گذشت اما شما بخوبی میدانید که بدون پشتوانه اربابانتان هیچ هستید هیچ!!!!!!!
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      22 27
      گناه شما ترک امر به معرو و نهی از منکر است یعنی همان گناهی که ستمگران را مسلط می کند.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      16 26
      آفرین به غیرت شما. پیشنهاد می کنم جوانان مومن و حزب اللهی تجمعات اعتراضی جلوی شورای شهر و شهرداری برگزار کنیم. آتش به اختیار باشیم و سکوت نکنیم.
    • مریم US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      5 0
      جرات دا ری امر به معروف کن .. شلوارت رو میکشن رو سرت......... کسی که تو جامعه اسلامی با کلی درس دینی و قرآن درس خونده یعنی اطلاع نداره ؟؟؟ نیاز به امر به معروف داره؟؟؟؟؟؟ کاملا اطلاع دارن و مغرضانه عمل می کنن... الان هم تو اینترنت افرادی مثل ... کلی سخنرانی روشنگرانه دارن... اما نصیب شون فقط فحش و تخریب شخصیت شون است....... مثال عرض می کنم من فقط غیر ممستقیم به یه دوستام گفتم سگ نخرید برای بچه هاتون............ بعد یه فیلم براشوون گذاشتم که تو فیلم های هالی.. برای غربی ها ترویج بچه میشه .. به ما که می رسه تو شبکه هاشون میگن سگ عشق بی حد و حصر...... ارز از کشور خارج میشه نتیجه اش فقط این شد که بعدش کلی نیش و کنایه بهم زدن و بعد هم رابطه شون رو با هم قطع کردند!! البته خوشحالم چون نیاز به همچین دوستانی نداشتم
  • محسن IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 50
    ظاهرا چون غالب مجلس خانم ها بودن، با این توجیه که رقص زن برای زن اشکال نداره، این کار رو کردن. اما بالاخره نجفی و چند تا مرد دیگه که هستن. اگر با این نوع رفتار مسامحه بشه مطمئنم که بعدا بارها و بارها تکرار خواهد شد. اون موقع خواهید دید که در جمع کاملا مردانه خانم ها میان و با وضع بدتری میرقصن. بسیاری از هنجارهای جامعه اسلامیمون همینجوری شکسته که الان در یک چنین وضعیتی هستیم.
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      9 4
      جهت اطلاع شما رقص زن برای زن هم حرام است.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 12
      این توجیه شون هم غلطه کی گفته رقص زن برای زن اشکالی نداره ؟!!!!!! رقص فقط و فقط در یه مورد جایزه رقص زن برای شوهرش همین اینقدر که گناه عادی و همگانی شده که فک میکنیم حرام نیست و ناخاسته دین رو تحریف میکنیم
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    33 51
    حیف به اون جوانهایی که پرپر شدن...
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    17 11
    اینا غلط کردن اصلاح طلبن اینا یه مشت اسهال طلبن
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      13 5
      عالی بود
    • باران IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 9
      عالی بود
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 5
      به اسهال توهین نکن ارزش برخی از اسهال هم کمتره
  • هاشمی IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    22 23
    شاید شما بخواهید باین تفکرات غیر دینی بخواهید کشور را شبیه اندلس کنید ولی انشاالله کار به انجا نمیرسه جوانان حزبالله نمیگذارند کام شما شیاطین با این خیانتهای فرهنگی شیرین بمانند انشاالله در اینده خیلی چیزها براتون مشخص میشه وقدرت ایمان به خدا را در وجود جوانان ومومنان ولایتمدار خواهید دید حتی اگه همه ما شهید شویم شما به ان ارزوهای پلیدتان نخواهید رسید.لازم باشه زنان مان هم به صحنه مبارزه حق بر علیه باطل خواهند امد
  • محمد IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    26 49
    یه پیشنهاد صادقانه دارم برای کسایی که با دیدن رقص و زیبایی زنان تحریک شهوت جنسی ندارند و موافق همچین ازادی ها و برهنگی ها هستند ، این که خودشون رو به پزشک یا سکسولوژیست معرفی کنند. قصد توهین ندارم... اما واقعا مریضند چون ذاتا انسان یا حتی حیوانات با دیدن زیبایی جنس مخالف تحریک میشوند. این یه مساله عادی و ساده پذیرفته شده در بین سکسولوژیست های غربی هست. کسی که این مریضی را دارد ممکنه به دلایل مختلف دچار این بیماری شده مثلا شاید ذاتا و مادر زادی مبتلاست یا در شهوترانی زیاده روی کرده و از راه حلال نبوده و یا فرهنگ و محیط تربیت او به گونه ای بوده که احساسات و شهوت او را کشته و دیدن این صحنه ها بر او ظاهرا بی اثر است. خلقت خدا ین گونه است. برای ارضای شهوت و لذت بردن نباید از حدود الهی تجاوز کرد که ثمری جز هلاکت ندارد. ان شاالله خدا این مملکت و مردم و انقلاب و رهبر عزیزش رو بر اجرای حدود موفق کنه. و ظلم منافقان و مسولان خائن رو از سر انقلاب و اسلام کوتاه کند.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      7 24
      دمت گرم.
  • فاطمه زهرا IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    18 8
    خدایا فرج مولایمان امام زمان رو زودتر برسان.ما دیگر طاقت نداریم.خودت همه چیز وهمه کس را اصلاح کن.وبه راه راست هدایت نماوعاقبت همه مارا ختم به خیر بگردان.الهی آمین یا رب العالمین
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      9 3
      به خدا اگر امام زمان همین الان بیاد دستگیرش میکنید اونوقت ما باید بریم از امام زمان محافظت کنیم. فکر کردید بیاد الکیه. پوست از کله ی همتون میکنه
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    23 21
    باطن اصلاحات جز این نیست بی توجهی به احکام شرعی...
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 40
    خیلی حرکتشون زشته. برای نجفی متاسفم. واقعا اصلاح طلبان غرب گرا چقدر عقده ای هستن. آخه این همه تمایل به خودنمایی برای چیه؟؟
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      12 17
      برای خشنودی ترامپ و بابا سلمان جونشون
  • US ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 47
    فقط آتش به اختيار جواب مي دهد مردم انقلابي تهران اگر به اين نداي رهبري جواب بدهند پيروزند و گر نه بايد شاهد يكي بد تر از اين ها باشند و بدانيد كه شما مردم انقلابي پيروزيد اين وعده ي قران است كم من فئة قليلة غلبت فئة كثيرة اين دفعه نبايد كوتاه آمد
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      16 23
      موافقم و اگر سکوت کنیم چیزی جز پشیمانی ندارد. جوانان مومن و حزب اللهی بیاییم تجمعات اعتراضی در مقابل شهرداری و شورای شهر را شروع کنیم.
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      4 3
      مردم تهران باید از شهردار شکایت کنند مثلا یک طومار با امضای چند هزار نفر را امضا کنند یا در فضای مجازی اعتراض کنند...
  • م.ج IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    20 18
    این همه نظر دادن در فقط مشرق نشان میدهد ، ترتیب دهندگان پروژه ی شرکت چند آغا !!!! در مراسم زنانه به هدفشان رسیده اند و هدف دور کردن اذهان از ناکارآمدی تعمدی دولت اصلاح واعتدال دولت تبخیر امید است مثل حرفهای ناسزاگونه ی روحانی و نوبخت و جهانگیری وامثال او مثل کسی که صدایی ازش در حمام صادر شد وهی به تشت ضربه میزد غافل از اینکه بوی گندش حمام رو بداشته بود
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      8 17
      نه عزیزم. اشتباه استاد ازغدی را شما تکرار نکنید. اتفاقا برنامه و کار اصلی اصلاح طلبان لاییک سازی ایران است و خیلی هم دوست دارند که فق دید شما فقط در اقتصاد و عمران خلاصه شود.
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      3 2
      آفرین خوشم آمد. حق گفتی
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      1 2
      واقعاً برخی آدم ها هم "آغا" هستند. توهین نباشه بعضی انگار زن صفت هستند، اراده ندارن از خودشون. وقتی در جمعی اشتباه رو می بینند نه اینکه حتی اعتراض کنن بلکه با تعجب همراه هستند، هویت اصلی اینها همین هست. آدم ها هرجور که باشند بالاخره یک روز از قالبی که اون روبازی می کنند خارج میشوند، واقعیات رو نشان میدهند. هرچند قبل از عینیت یافتن این دست مسائل شما با توجه به فرزندان آن ها بسیار زودتر متوجه واقعیات خواهید شد، اطرافیان ما را بهتر میشناسند.
  • US ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    34 52
    من به عنوان خواهر دو شهيد كوتاه نمي آيم بايد جلوي شهرداري تظاهرات كنيم نجفي بايد عوض شود چون اين جشن سخيف به اسم مبارك حضرت زهرا بوده و اين يك توهين بزرگ است كوتاه نمي آيم
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      10 19
      خواهر گرامی من بابت این برخوردهای دین ستیزانه از جانب جیره خواران فرقه های انحرافی وابسته به صهیونیست های کودک کش از شما عذر خواهی میکنم. این وابستگان به صهیونیست ها هدفشان توهین به اسلام و لجبازی و دهن کجی به مردم کشورمان است. دیروز طرفداری از جشن رقاصی سعد اباد و سکه ریزان رقاص ها و دفاع از دختران کشف حجاب کرده در بالای تابلو برق داشته اند و امروز هم بساط رقاصی و پایکوبی با پول بیت المال براه می اندازند. فعلا باید صبر کرد تا نیات پلیدشان را بیشتر آشکار کنند.
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      14 5
      نه برادر صبر جایز نیست. نباید خیال کنند غیرتمان در مقابل حرمت شکنی ها از دست رفته. حتی اگر به ما برچسب تندرو و خودسر بزنند نباید کوتاه بیاییم. باید تجمعات اعتراضی را جلوی شورای شهر و شهرداری شروع کنیم. آتش به اختیار باشیم.
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    18 3
    اصلاح طلبها نشان داده اند که مدیریتی ناکارآمد دارند
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    14 5
    یه عده از بهترین و لایق ترین مردم این مملکت رفتند جونشون را در راه اسلام و امنیت فدا کردند اون وقت بعضی‌ها در امنیتی که به وجود آمده علنا ترویج بی بندو باری می کنند و خودشون هم با بی حیایی در آن شرکت می کنند...
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    12 1
    آقای عباس عبدی خودش در دهه اول انقلاب بازجو بود. حتی امیر انتظام گفته است که عبدی از او بازجویی میکرده. . . حالا عباس عبدی مدعی شده !!!!!!!
  • تبریز ه AE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    15 4
    سلام علیکم.اخه اینا مگه خانم فاطمه زهرا را می شناسند برا خانم حرمت نگه بدارند. اینا با اینا خوشند.واقعا برای شهردار پایتخت خجالت اور هست که اجازه داده همچین مجلسی برپا بشه.اگه واقعا دین دار بود اجازه نمیداد.واقعا براش متاسفم. اینا میخواند ابروی نظام بره. ولی تا نفسمون هست نمیزاریم این نظام مقدسمون خدشه دار بشه. نمیزاریم کوچکترین اهانتی به شهدای عزیزمون بشه.نمیزاریم کوچکترین اهانتی به ولایت بشه. اگه واقعا به دین اهمیت میدند بیایند از اشتباهاتشون عذر بخواهند.اگه اسیر نفسشان نیستند بیایند عذر بخواهند.واقعا متاسفم به یک شهردار پایتخت مجلس رو ترک نکرده.اینا فکر کنم این اسم این مجلس رو میزارند روشنفکری یا ازادی. این روشنفکری نیست در ضمن مگه ما ازاد نیستیم.عزیزان ازادی رو قران و اهل بیت ع برای ما بیان کرده.
  • محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    21 8
    لعنت خدا بر اصلاح طلبان لیبرال.......
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    18 5
    حقش بود آقای نجفی هم بره وسط . مگه این چیزها برای اصلاح طلبها افتخار نیست ؟
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    22 12
    اون مادرها و پدرهای اصلاح طلبی که با غرور در چنین مراسم موهن و مستهجنی لم میدن و قر کمر دختر قند عسلشون و ورودش به دنیای رقاصی و عیش و عشرت رو نگاه میکنن و تو غش هم میرن . دخترانی که الآن بی حجاب با مینی ژوپ جلوی یکمشت مرد گنده آتیش میسوزونن فردا که بزرگتر شدن در پارتیهای آنچنانی اصلاح طلبی چه غوغایی میکنن
  • آرش IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    29 3
    کارگرای مترو چند ماه حقوق نگرفتن،وبشون میگن درصورت اعتراض اخراج میشن، اونوقت این شهردار ملعون مراسم رقص راه انداخته! آدم یاد جشن هنر شیراز میوفته!
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    7 4
    خدابه شما رحم کنه که این طور دست به قبح زدایی زدید
  • NL ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    6 1
    خوشم مياد اصلاح طلبها خوب بلدن حواس همه را پرت کنند از مسائل اصلی و معضلات و مشکلات جامعه!!!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    21 6
    من که محاله اجازه بدم دخترم بره برای مرد غریبه برقصه .............. نمی دونم بعضی ها چطور غیرتشون اجازه می ده .................... به نظر شما فردا می شه این دخترا رو جمع کرد ؟ نه والله ، نه بالله .......
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      10 6
      والا من که عکسهایی ازهمین دخترکان میبینم که عقده گشایی والدینشان را نشان میدهد ...دختری که مثل عروس آرایشش کرده و تولد 5سالگیش را جشن میگیرد ...کار جالبی نبود که رخ داد متأسفانه
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    11 5
    امروز بخش انقلابی چه خواص چه عوام جدی ورود نکند قطعا شاهد امثال جشن هنر شیراز در جمهوری اسلامی خواهیم بود چون اینا الان دارن واکنش هارو تست می زنن .
  • ایرانی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    11 4
    البته از دولت اصلاحات که زیربنای آن با فساد سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و خیانت شکل گرفته انتظاری بیش از این نیست...
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    11 6
    متأسفیم برای این شهرداری که این همه بی فرهنگی رو شاهد بودیم و به یک صورتی در تنور جنگ نرم دشمن هیزم ریختند...
  • سحر IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    1 6
    تا دیر نشده این تلگرام کوفتی باید فیلتر شود.کاملا واضح است که مردم در این مدت ۳ سال که تلگرام مد شده عوض شده اند.اگر به موضوع دقیق نگاه کنیم کاملا برنامه ریزی شده است.مذهب و انسانیت و فرهنگ شهادت در حال فراموشی است.
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    2 7
    مردم دیندار و کسانی که به خدا و آخرت باور دارن راهشونو از اصلاح طلبان کثیف جدا کنن... اینا نا مسلمان و خائن به خون شهدا هستن...
  • محمد سجاد فرهنگ IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    3 6
    خدا لعنتشون کنه. ای دشمنان اسلام. شما ها حضرت زهرا میشناسید!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ حضرت زهرا مقابل نابینا حجاب داشتند. خون به جگر امام زمان و حضرت زهرا کردید. شماها دشمن اسلامید.
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    4 8
    ننگ بر شما با این کارتان حرمت خون شهدا را می‌شکنید ما برای انقلاب و حفظ آن هزینه های بسیار کرده ایم نباید به همین راحتی اجازه دهیم ارزش های انقلاب با این حرکات جلف و زننده کمرنگ شود
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    2 1
    مردم کار عمرانی ، خدماتی و حالا شهرداری رو ببینن ،
  • تهران IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    5 8
    خدا لعنت کند دشمنان دینش را
  • محمدباقر- کرج IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    7 6
    سخنگوی کاخ سفید یکی دوماه پیش از طرح دولت ترامپ برای افرادیکه که درایران بدحجاب وبه برهنگی ختم میشود حمایت کرد و به نظر میرسد مسئولین روشنفکر غربی ولیبرال این موضوع را در حال مدیریت وترویج دادن آن میباشند لذا برخورد قوه قضائیه با این اشخاص در بدو کار ضروری وقاطع باید باشد
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    5 6
    متأسفانه امروز به نام آزادی هر نوع بی ارزشی و ضدارزشی را رواج می دهند باید قاطعانه در این میدان ورود کرد
  • آریو سوئد IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    6 8
    این است سرنوشت طهران در آخر الزمان.
  • ایرانی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    9 6
    اقای روحانی بی اخلاقی ها را چه کسانی ترویج میدهند؟
  • متقی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    4 7
    اینها نه پایبند به شرع هستند نه به قانون پایبندی دارند.... شرکت کردن در مجلس لهو و لعب و رقص حرام است حالا چه دختر بالغه و چه به قول خودشان زیر 10 سال...
  • ارسلان IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    3 5
    ترویج ضدارزش‌ها بخشی از فرهنگ لیبرال‌هاست که نمونه اش رو در فیلم می بینیم... شرم آوره... غیرت نعمتی است که نصیب هر بی سر و پایی نمی شود...
  • حسام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    5 5
    از آدمی که با آزاد گذاشتن قلیون می خواد توریست جذب کنه و اصلا فکر سلامت افراد جامعه نیست نباید توقع پاسداری از فرهنگ و عفت زنانه رو داشت. از کوزه همان برون تراود که در اوست.....
  • م. شریف IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    1 1
    وا اسلاما
  • امیرحسین IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    4 1
    درود بر کسانی که غیرت برای دین خدا دارند ننگ بر کسانی که به تعبیر قرآن میخواهند منکرات در جامعه اسلامی انتشار یابد.
  • ایران IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    0 1
    اسلام دین آزادگی است نه دین ابتذال و ولنگاری ، شما بی غیرتان و بولهوسان می خواهید رقاصی کنید چرا به نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها میزنید شما چه سنخیتی با اهل بیت پیامبر اکرم صلی االله علیه وآله دارید؟فقط نام اسلام را به یدک می کشید و اهل نماز و روزه اید هنر کردید ؟ معاویه،یزید و دیگر جنایتکاران به اهل بیت هم اهل نمازو روزه ر بودند....
  • اسماعیل IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    0 0
    این طفل معصوم ها چه گناهی دارند؟ آینده اینها چی می شه ؟ میگن دوره آخر زمان که میشه مردم در تشخیص خوب از بد دچار مشکل می شن .
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
    0 0
    خطر: عملیات فریب!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس