کد خبر 837642
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
سیف و روحانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به وضعیت مدیریتی و عملکردی آقای سیف، چرا رئیس‌جمهور او را برکنار نمی‌کند؟

به گزارش مشرق، حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عکلکرد بانک مرکزی اعتراض کرد و گفت: چرا رئیس‌جمهور سیف را برکنار نمی‌کند؟

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 15 اسفند) پارلماندر تذکری از عملکرد بانک مرکزی نسبت به پرداخت بدهی سپرده‌گذاران موسسات اعتباری انتقاد کرد و گفت: عملکرد نادرست بانک مرکزی باعث شده که صد هزار میلیارد تومان از سرمایه مردم در موسسات اعتباری از بین برود.

وی با بیان اینکه عملکرد نامناسب بانک مرکزی باعث شده که میلیون‌ها سرمایه‌گذار، در موسسات اعتباری، دچار استیصال شوند، اظهار داشت: بلاتکلیف گذاشتن نرخ ارز باعث شده که ارزش پول ملی کشور زیر سوال برود؛ این وضعیت باعث شده قدرت خرید مردم کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

شکایت از روسای فعلی و قبلی بانک مرکزی

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس اضافه کرد: متأسفانه مسئولان بانک مرکزی از شبکه‌های مختلف صداوسیما حرف‌هایی می‌زنند که به آن عمل نمی‌کنند.

حاجی‌دلیگانی با انتقاد از بدعهدی دولت در رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسات اعتباری، تصریح کرد:  قرار بود تا پایان بهمن، وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی تعیین تکلیف شود، اما هنوز سپرده‌گذاران بلاتکلیف هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مدیریتی و عملکردی آقای سیف،  چرا رئیس‌جمهور او را برکنار نمی‌کند؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    2 0
    رفیقن
  • طاهری IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    2 0
    حاجی بانک مرکزیه ها مگه کم جائیه اصل معدنه طلاست عمرا کسی اونجارو ول کنه بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس