کد خبر 837624
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
احمد توکلی نمایه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:در موضوع موسسات غیر مجاز، از روسای فعالی و قبلی بانک مرکزی، مدیر عامل ثامن الححج، وزیر تعاون وقت که بدون صدور مجوز به موسسات اعتباری اجازه فعالیت داده است،شکایت کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه مطالبه گری احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هدف از بهره برداری از سامانه مطالبه گری تسهیل کار مهم امر به معروف و  نهی از منکر است، گفت: امیدواریم با بهره برداری از این سامانه مردم بتوانند بدون دغدغه و اضطراب حقوق خود را از حکومت مطالبه کنند.

بیشتر بخوانید:

دومین سوال از روحانی درباره موسسات مالی کلید خورد +متن

سیف: موسسه غیرمجاز فعال نداریم

وی با بیان اینکه با استفاده از این دست رویکردها برای مقابله با فساد مشارکت عمومی افزایش پیدا میکند، گفت: بعد از مطالبه گری عمومی حکومت خود را در معرض نقد میبیند و این امر منجر به پاسخ گویی بیشتر دولت میشود.

وی در خصوص ضمانت اجرایی این دست مطالبه گری ها گفت: اگر مطالبات عمومی از پشتوانه قانونی بهره مند بود و کارمندان و مدیران تعمدا از اجرای آن سر باز زده باشند، بر اساس ماده 576 قانون مجازت اسلامی فرد متخلف 1تا 5 سال از خدمت منفصل خواهد شد.

عضو مجمع تشخصیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تاکنون برای تحقق مطالبات از برخی دستگاهها شکایت شده است، گفت: در موضوع موسسات غیر مجاز، از روسای فعالی و قبلی بانک مرکزی،  مدیر عامل ثامن  الححج، وزیر تعاون وقت که بدون صدور مجوز به موسسات اعتباری اجازه فعالیت داده است، شکایت کرده ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس