کد خبر 837453
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴
طلا

چهار سارق که با ربودن مرد جوانی، چهار و نیم کیلو طلای همراهش را به‌سرقت برده بودند در جلسه دادگاه حرف‌های عجیبی زدند.

 به‌ گزارش مشرق، سال 94 مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد در حالی که قصد داشته چهار و نیم کیلو طلا را از چهارراه گلوبندک به بازار ببرد هدف حمله 4 مرد خشن قرار گرفته و طلاهایش به سرقت رفته است. او مدعی بود سارقان او را به‌زور سوار خودرو کرده و در یکی از بزرگراه‌های تهران رهایش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دستبرد هالیوودی به طلافروشی +عکس

با شکایت این جوان و اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داد، چهار متهم پس از چند روز دستگیر شدند و در همان بازجویی‌های مقدماتی اتهامشان را پذیرفتند. اما در ادامه، اعتراف هایشان را انکار کرده و مدعی شدند از سوی شخصی برای این کار اجیر شده بودند.

درحالی که تحقیقات برای دستگیری متهم پنجم ادامه دارد صبح دیروز چهار متهم به اتهام سرقت و آدم ربایی درشعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمود کیخواه و با حضور قاضی اسلامی-مستشاردادگاه- محاکمه شدند. اما متهمان در برابر قضات نیز اتهاماتشان را انکار کرده و هر کدام در جلسه دادگاه داستان جدیدی را طرح کردند تا بتوانند خود را تبرئه کنند.

یکی از آنها مدعی شد هرگز شاکی را ندیده و او به اشتباه دستگیر شده است. دیگری ادعای مرد جوان برای همراه داشتن 4 و نیم کیلو طلا را رد کرد و متهم سوم و چهارم نیز ادعا کردند آنها تنها دستور گرفته بودند و درباره بسته همراه شاکی اطلاعی نداشتند. در پایان این جلسه قضات وارد شور شدند تا باتوجه به مدارک موجود در پرونده و اظهارات شاکی و متهمان، حکم خود را صادر کنند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس