کد خبر 829775
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰
سارق

سارق موتورسوار وقتی متوجه شد که همدستش به دست مردم گرفتار شده برای یک لحظه صورتش را به عقب برگرداند، اما موتورش با مانع ایجاد شده در پیاده رو تصادف کرد و او بعد از سقوط جان باخت.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۱صبح دیروز رهگذرانی که در حال عبور از خیابان قزوین بودند با شنیدن فریاد کمک خواهی زنی رهگذر متوجه شدند که دو موتورسوار قصد سرقت گوشی تلفن همراه او را داشتند که با مقاومت زن جوان ترک نشین از روی موتور سقوط کرده و راکب از محل فرار می‌کند.

همزمان مأموران کلانتری ۱۵ رازی با تماس رهگذران از ماجرا با خبر شده و در محل حاضر شدند. در حالی که بررسی‌ها در جریان بود خبر رسید راکب موتورسوار هنگام عبور از پیاده رو مقابل بیمارستان فارابی با مانع برخورد کرده و بعد از سقوط جانش را از دست داده است.

در بررسی‌های بعدی معلوم شد که موتوسوار فوت شده همدست سارقی است که به دست مردم گرفتار شده است.

 همچنین در تحقیقات معلوم شد که او هنگام فرار برای اطلاع پیدا کردن از سرنوشت همدستش برای یک لحظه از روی موتور در حال حرکت به عقب نگاه می‌کند که در برخورد موتور با مانع ایجاد شده در پیاده رو سقوط کرده و جانش را از دست می‌دهد. مأموران تجسس کلانتری همچنین در بررسی میدانی به رفتارهای پسری که در صحنه تصادف حضور داشت مظنون شده و او را بازداشت کردند.

تحقیقات بعدی نشان داد که این مظنون هم از همدستان سارقان است که برای اطلاع از سرنوشت همدستانش میان تجمع کنندگان حاضر شده است. 

سرهنگ بیرانوند رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی گفت: متهمان بازداشت شده که ۲۰ تا ۲۴ ساله هستند و اعتراف کرده‌اند که سوار بر دو موتور از مراجعه کنندگان به بیمارستان فارابی سرقت می‌کردند.

وی گفت: تحقیقات از متهمان در جریان است. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    29 0
    از دست هرکی فرار کنی از دست خدا نمیشه فرار کرد!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    14 0
    خدایا دمت گرم
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    8 0
    نمی دانید شبها اطراف بیمارستانها این اراذل با قمه چه جور دزدی می کنند و هر کس حرفی بزند با قمه قطعه قطعه می کنند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 0
    همه جوان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس