قلب غوطه شرقی دمشق آزاد شد

شهرک راهبردی بیت نائم در قلب غوطه شرقی، مناطق غربی ( جوبر، عین ترما) را به شرق غوطه ( النشابیه) متصل می کند.

به گزارش مشرق،  نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، شهرک راهبردی « بیت نائم» را در قلب غوطه شرقی پاکسازی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از تلاش نیروهای سوری برای تثبیت مواضع در شهرک بیت نائم خبر داد و گفت: درگیری های سنگین در حومه شهرک به شدت در جریان است.

نقشه میدانی غوطه شرقی سوریه
نقشه میدانی غوطه شرقی دمشق

وی با بیان این که شهرک بیت نائم، مناطق مرکزی غوطه شرقی را از غرب به شرق متصل می کند، افزود: نیروهای تحت فرمان سهیل نمر و گارد ریاست جمهوری عملیات آزادسازی این شهرک را جنوب غرب شهرک اوتایا و غرب شهرک حوش صالحیه آغاز کردند.

گزارش دیگری از مشرق را در این باره بخوانید:

غده سرطانی دمشق ۸ روز پس از شروع عملیات ببرهای سوریه/ آزادسازی ۲۵ درصد غوطه شرقی دمشق/ ۳۰ منطقه دیگر در اشغال تروریست‌ها + تصاویر و نقشه میدانی

براساس اطلاعات به دست آمده در جریان پاکسازی این شهرک، دهها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند؛ با پاکسازی های صورت گرفته امنیت شهرک های اوتایا و حوش صالحیه تامین شد.

به گزارش مشرق، شهرک راهبردی بیت نائم در قلب غوطه شرقی، مناطق غربی ( جوبر، عین ترما) را به شرق غوطه ( النشابیه) متصل می کند.

همزمان یگان موشکی و توپخانه ارتش سوریه در پاسخ به حملات خمپاره ای تروریست ها، مناطق اشغالی را در شهرک های « دوما، مزارع الریحان، عین ترما، جوبر، حرستا و...» هدف قرار دادند.


از حومه شهرک اوتایا خبر می رسد، گروهی از عناصر تروریستی «جیش الاسلام» درصدد مین گذاری منطقه بودند تا از پیشروی نیروهای ارتش سوریه جلوگیری کنند اما نیروهای سوری موفق به رصد تحرکات تروریست ها شدند و حدود 15 تن از آنان را به هلاکت رسانند.  

بیشتر بخوانید:

شهرک راهبردی « اوتایا» در غوطه شرقی دمشق آزاد شد +نقشه میدانی و عکس

نیروهای  سوری در حال حاضر از محورهای مزارع «عب دوما» و «بیت نائم» عملیات جدیدی را برای پاکسازی مناطق «الشیفونیه، مسرابا، بیت سوا، حوش الاشعری، حوش قبیبات و محمدیه» در دستور کار قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    61 3
    عجب خبری حال کردم مبارک است انشاء الله خدا رزمندگان ما را در جبهات جنگ در پناه خود حفظ کند و تروریستها را نابود کند من مرتب پیگیر نقشه آبی در غوطه شرقی هستم و امیدوارم زودتر تمام منطقه آزاد بشود بعد نوبت تکفیریها در ادلب است تا مردم فوعه و کفریا هم نجات پیدا کنند خسته نباشید رزمندگان خدا قوت
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
      11 3
      قبل از شمال و ادلب بهتر یه خورده مرکز رو درست کنن مثل اطراف دمشق و حمص و یه خورده هم به فکر جنوب باشن بعد ادلب
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    34 2
    دمتون گرم خدا خیرتون بده بخاطر پوشش سریع اخبار با جزئیات و نقشه ؛ به امید آزادسازی کامل غوطه و بعد فوعه و کفریا
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    33 2
    یا مهدی صاحب زمان ادرکنی خدا قوت رزمندگان مدافع اهل بیت نفس آخر می کشد این سلفی ها بی دین
  • محمد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
    32 2
    الشفونیه هم پاکسازی شد
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
      10 0
      الحمدلله
  • مهدی IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
    9 0
    الحمدالله .نصرمن الله وفتح الغریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس