کد خبر 834808
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
ترامپ

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد میزان رضایت از عملکرد ترامپ به پایین‌ترین سطح از زمان ورود به کاخ سفید رسیده است.

به گزارش مشرق، میزان محبوبیت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین نظرسنجی به نازل‌ترین سطح از زمان ورود به کاخ سفید کاهش یافته است. 

در این نظرسنجی که موسسه SSRS برای شبکه خبری سی‌ان‌ان انجام داده میزان رضایت از عملکرد ترامپ به ۳۵ درصد رسیده که ۵ درصد افت نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد و پایین‌ترین رقم از زمان آغاز ریاست‌جمهوری او محسوب می‌شود. 

این نظرسنجی، اما نشان می‌دهد هم‌حزبی‌های ترامپ از عملکرد او رضایت دارند. در مجموع، ۸۰ درصد از طرفداران حزب جمهوری‌خواه از عملکرد او ابراز رضایت کرده‌اند. برای دموکرات‌ها این رقم تنها ۵ درصد گزارش شده است.  

با وجود این، حتی حمایت از ترامپ در میان هم‌حزبی‌هایش هم به پایین‌ترین سطح رسیده است. رضایت ۸۰ درصدی هم‌حزبی‌های ترامپ، یک درصد از ماه گذشته پایین‌تر است و با آمارهای مربوط به اواخر ماه سپتامبر سال گذشته میلادی برابری می‌کند. 

یافته‌های این نظرسنجی در شرایطی منتشر شده‌اند که رسانه‌های آمریکا در هفته‌های گذشته چندین پرونده از ناکارآمدی‌های دولت او را افشا کرده‌اند. به عنوان مثال رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند برخی از کارکنان ترامپ هنوز فاقد صلاحیت‌های امنیتی هستند. شماری از نزدیکان ترامپ هم بعد از متهم شدن به خشونت خانگی علیه زنان از سمت‌هایشان استعفا کرده‌اند. 

عملکرد ترامپ در نظرسنجی‌ها کماکان از روسای جمهور پیشین خود ضعیف‌تر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس