کد خبر 790433
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
ترامپ

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا به پایین‌ترین حد خود یعنی ۴۲ درصد نزول پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، طبق نتایج جدیدترین نظرسنجی «هاروارد-هریس»، تنها 42 درصد از مردم آمریکا از عملکرد «دونالد ترامپ» بعنوان رئیس‌جمهور کشورشان راضی هستند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که این آمار سه درصد از آماری که در ماه سپتامبر منتشر شد، پایین‌تر است.

نظرسنجی هاروارد-هریس نشان داد که 51 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که واکنش ترامپ به توفان «ماریا» بدتر از واکنش وی به توفان‌هایی است که کشورهای خلیج‌فارس را هدف قرار داده است.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که میزان رضایت از شیوه مدیریت ترامپ در مسائل اقتصادی بیش از 50 درصد است و میزان محبوبیت وی در اداره مسائل تروریسم، 50 درصد است اما تنها 38 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از توانمندی ترامپ در مسائل مربو به مهاجرت و امور خارجی رضات داشتند.

این گزارش ادامه می‌دهد، 60 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی می‌گویند که آمریکا در مسیر اشتباه است و 62 درصد نیز معتقدند که اقتصاد کشور آمریکا «قوی» است.

41 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، ترامپ را مطلوب و 56 درصد او را نامطلوب می‌دانند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 29 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از عملکرد جمهوری خواهان در کنگره راضی هستند.

بر اساس این گزارش، در مجموع، 42 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند که ترامپ باید استیضاح و برکنار شود. 43 درصد نیز می‌گویند اقدامی نباید علیه ترامپ صورت گیرد و 15 درصد نیز معتقدند که کنگره می‌بایست، رئیس‌جمهور آمریکا را سرزنش کند.

نظرسنجی آنلاین هاروارد-هریس در بین تاری 14 تا 18 اکتبر در میان 2 هزار و 159 رأی‌دهنده آمریکایی برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس