کد خبر 843594
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
ترامپ و اوباما

دونالد ترامپ امروز سه شنبه در توئیتی خطاب به رئیس‌جمهور سابق آمریکا، به باراک اوباما لقب «متقلب» داد.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه حملات لفظی به رئیس‌جمهور سابق این کشور و مواضع او، باراک اوباما را «متقلب» خواند.

دونالد ترامپ امروز سه شنبه را با حملات لفظی به رئیس‌جمهور سال‌های 2008 تا 2016 آمریکا و رسانه‌هایی که آنها را «اخبار جعلی» می‌خواند، آغاز کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ابتدا، شبکه‌های سی‌ان‌ان، ان‌بی‌سی، ای‌بی‌سی و سی‌بی‌اس این کشور را  اخبار جعلی خواند و مدعی شد که آنها دستور کار «متعصبانه و بیماری» دارند.

 او در توئیتی دیگر نوشت: «آیا این حقیقت را ملاحظه کردید که شما تنها در صورتی در سی‌ان‌ان صاحب شغل خواهید شد که بیان کنید کاملا ضد ترامپ هستید؟».

حملات لفظی امروز ترامپ، شامل رئیس‌جمهور سابق آمریکا هم شد

 رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: «از (موسسه نظرسنجی) راسموسن به خاطر نظرسنجی منصفانه‌اش تشکر می‌کنم. محبوبیتم (بین رای دهندگان احتمالی) به 50 درصد رسید که بیشتر از محبوبیت اوبامایِ متقلب در  برهه زمانی مشابه در دولتش است».

پیشتر در خبرها آمده بود که طبق یک نظرسنجی تازه در آمریکا، میزان محبوبیت ترامپ در بین رای دهندگان احتمالی این کشور به 50 درصد رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    0 0
    اوباما خائن بود
  • US ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
    0 0
    اوباما هر چی بود انسان معقولتری بود از تو
    • US ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
      0 0
      اوباما گند زد به امریکا و ایران اوباما با نقشه برجام توان هسته ای ما رو کنترل کرد تا ترامپ بزنه دخلمون رو بیاره...طبق نقشه...الان امریکا در فکر شبیخون جدیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس