کد خبر 8343
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۶

معاون فرهنگي و تبليغات ستادکل نيروهاي مسلح، گفت: جزئيات و پشت پرده حادثه تروريستي مهاباد به زودي اعلام مي‌شود.

به گزارش مشرق، اهم اظهارات سردار سيد مسعود جزايري معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح، رادر ادامه به نقل از فارس بخوانيد.

* مردم هوشيار و آگاه کشور ما مستحضرند که سپاه در عرصه‌هاي مختلف توانمندي‌هاي خود را به خوبي نشان داده است و بيشترين برخوردها را با نهادهاي تروريستي و دشمنان مردم در نقاط مختلف کشور انجام داده است، آنچه که عيان است، نقش سپاه پاسداران و نيروي مقاومت بسيج و هم‌چنين برادران ارتش در بسياري از برهه‌هاي تاريخي انقلاب ما درخشان و روشن است.
* تروريست‌ها، عده‌اي از مردم مهاباد را شهيد و به خاک و خون کشيد‌ند؛ سپاه پاسداران براساس وظيفه ذاتي خود در يک اقدام به موقع و قاطع با توجه به اشراف اطلاعاتي و امنيتي که در منطقه دارد، موفق به شناسايي تعداد قابل توجهي از تروريست‌ها شد و آنها را در يک اقدام غافلگيرانه و شجاعانه به سزاي عمل‌شان رساند.
* در اين عمليات سپاه پاسداران اجازه نداد که تروريست‌ها چندان از مرزهاي کشور دور شوند که اين يک توفيق مضاعف بود و نقاط تاکتيکي آن به موقع اعلام خواهد شد.
* مردم شهيد پرور کشور ما به خصوص شهر مهاباد به مسائل اطلاعاتي و امنيتي توجه لازم را دارند؛ بنابراين مي‌دانند که بسياري از اوقات دستگاه‌هاي مسئول نظامي‌،‌ امنيتي و اطلاعاتي براي اينکه بتوانند عوامل دشمن را تا آخرين نفر شناسايي و دستگير کنند نمي‌توانند اطلاعات خود را به سرعت منتشر کنند؛ لذا خانواده‌هاي محترم شهداي مهاباد صبور باشند تا اطلاعات لازم و شفاف اين حادثه در موقع مقرر به خدمت مردم عزيز کشور به خصوص شهر مهاباد رسانده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس