کد خبر 833027
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
نفتالی بنت

عضو ارشد کابینه رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه این رژیم هرگز داعش را تهدیدی موجودیتی یا استراتژیک نمی‌دید، گفت: «شما نباید داعش را از بین ببرید تا ایران جای آن را بگیرد.»

به گزارش مشرق، «نفتالی بنت» وزیر آموزش و عضو ارشد کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، خواستار آغاز تقابلی همه‌جانبه با تهران شد.

بنت طی سخنرانی در همایش «عروتص شوع» با بیان اینکه اسرائیل به اتفاقات در جنوب و شمال نگاهی اشتباه و انزواگرایانه دارد، مدعی شد سرمنشأ این اتفاقات، از ایران است.

بیشتر بخوانید:

عطوان: اسم ایران نتانیاهو را دیوانه می‌کند

نتانیاهو در مونیخ هم از ایران گفت

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وی با ادعای اینکه حزب‌الله در لبنان، نیروهای مردمی در سوریه و حماس در غزه دست‌نشانده ایران هستند، گفت آنها تا آخرین قطره خون خود با اسرائیل خواهند جنگید.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه طی ۳۰ سال گذشته اسرائیل با این گروه‌ها در جنگ بوده، تاکید کرد که اکنون زمان آغاز تقابل همه جانبه – اقتصادی، دیپلماتیک، اطلاعاتی و از طریق دیگر ابزارها – علیه ایران است.

نفتالی بنت با اذعان به اینکه اسرائیل هرگز داعش را به چشم یک تهدید موجودیتی یا استراتژیک ندیده است، افزود: «شما نباید داعش را ازبین ببرید تا ایران جای آن را بگیرد.»

وی در ادامه ادعاهای بی‌پایه خود گفت: «رویکرد ایران، ایجاد گذرگاهی برای رسیدن به مدیترانه است. ما باید این گذرگاه را نابود کنیم و این کاری است که انجام می‌دهیم. گفته‌ایم به ایران اجازه نمی‌دهیم در سوریه تثبیت شود و آن را ثابت می‌کنیم.»

ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی درباره تلاش ایران برای تاسیس پایگاه نظامی در سوریه و کارخانه‌های تولید موشک در لبنان طی هفته‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. همچنین تل‌آویو در ماه‌های اخیر هشدارهای مکرری درباره احتمال وقوع درگیری جدید با حماس در غزه یا حزب‌الله در لبنان داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    1 1
    مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس