کد خبر 832434
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
نتانیاهو

«نتانیاهو» که پیش از این با نمایش یک نقاشی بچه گانه در مجمع عمومی سازمان ملل خود را مضحکه جهانیان کرده بود، اینبار در کنفرانس امنیتی مونیخ تکه ای آهن پاره را به نمایش گذاشت.

به نقل از سایت کنفرانس امنیتی مونیخ، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل،  با نمایش تکه ای آهن پاره در کنفرانس مونیخ گفت: این قطعه ای از پهپاد ایرانی است؛ آقای ظریف این را می شناسی؟ مال شماست!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) با تکرار ادعاهای بی‌اساس همیشگی علیه ایران، گفت حکومت ایران می‌خواهد امپراطوری از تهران تا طرطوس ایجاد کرده و دریای خزر را به مدیترانه وصل کند.

نتانیاهو طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به توافق هسته‌ای ایران، مدعی شد، توافقی که قرار بود باعث صلح و امنیت جهانی شود، رژیم ایران را جسورتر کرده و شمارش معکوس برای زرادخانه هسته‌ای ایران را آغاز کرده است.

وی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به حادثه مونیخ در المپیک سال 1972 که طی آن 11 ورزشکار اسرائیلی در فرودگاه مونیخ کشته شدند و همچنین هلوکاست، گفت: «ایران (اما) آلمان نازی است، تفاوت‌های زیادی دارند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه آزادی دینی یهودیان در ایران نقض می‌شود، افزود: «ایران بارها تمایلش برای نابودی اسرائیل را اعلام کرده است...ایران می‌خواهد بر منطقه مسلط شود...ایران می‌خواهد دنیا را تحت کنترل خود بگیرد.»

نتانیاهو با بیان اینکه حکومت ایران انتخاب کرده یک «آرمان» باشد، مدعی شد: «اگر ایران به سلاح هسته‌ای تجهیز شود، بسیار خطرناک‌تر چیزی که هم‌اکنون است، خواهد بود...توافق هسته‌ای ایران را میانه‌رو نکرده بلکه ببر خطرناک ایرانی را در منطقه و جهان رها کرده است.»

وی با اشاره به حمایت‌های ایران از حزب‌الله در لبنان، حماس در فلسطین، انصارالله در یمن و دولت بشار اسد در سوریه، گفت: «ایران مشغول بلعیدن خاورمیانه است.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه نفوذ ایران در منطقه باعث نزدیکی بی‌سابقه کشورهای عربی و اسرائیل شده است، افزود: «و به نظرم این باعث رسیدن به صلح با آنها خواهد شد. شاید در نهایت هم توافق سازش با فلسطینیان را درپی داشته باشد.»

نتانیاهو در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود گفت: «اگر ستیزه‌جویی ایران ادامه یابد و به تشکیل امپراطوری از تهران تا طرطوس و متصل کردن دریای خزر به دریای مدیترانه ادامه دهد، اسرائیل نیز خطوط قرمزی دارد که در صورت نقض شدن آنها، اقدام خواهد کرد.»

وی با اشاره به حادثه شنبه گذشته (وارد شدن پهپادی به حریم هوایی فلسطین اشغالی، حمله جنگنده‌های اسرائیلی به سوریه و سپس ساقط شدن یکی از آنها توسط پدافند هوایی سوریه) گفت اسرائیل اجازه نمی‌دهد ایران حلقه محاصره اطراف آنها را تنگ‌تر کند

نخست وزیر رژیم اسرائیل، با تکرار ادعای تمایل ایران برای تاسیس پایگاه نظامی در سوریه، تاکید کرد: «در صورتی که لازم باشد، علیه آن اقدام می‌کنیم، نه فقط علیه گروه‌های مورد حمایت ایران، بلکه علیه خود ایران اقدام (نظامی) می‌کنیم».

نتانیاهو سپس از شوی تبلیغاتی جدید خود علیه ایران رونمایی کرد. او تکه آهنی از زیر تریبون بیرون آورده و مدعی شد این تکه‌ای از پهپادی است که شنبه گذشته وارد حریم هوایی آنها شد،‌ پهپادی که به زعم او ساخت ایران است.

وی در ادامه با ادعای اینکه «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران «با سخنوری دروغ می‌گوید»، خطاب به او گفت: «اگر می‌خواهی پیامی به تهران ببری، به آنها بگو عزم اسرائیل را آزمایش نکنید.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد مشکل و دعوایی با مردم ایران نداشته اما بسیار مصمم هستند که ستیزه‌جویی حکومت ایران را خنثی کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • امیر IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    22 1
    رژیم صهیونیستی بداند که حمله به ایران دو چیز می‌خواهد یکی جرأت و دیگری قدرت که هیچ کدام در وجود تو کودک‌کش نیست
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    13 1
    شما بی وجودها فقط قدرت کشتن کودک های مظلوم رادارید؛ بیایید وارد جنگ شویم تا به شما ثابت کنیم که ظلم هیچ وقت پایدار نیست... به امید نابودی رژیم منحوس صهیونیستی
  • مجتبی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    4 0
    قابل توجه کسانی که از عظمت انقلاب اسلامی ایران بی خبرند. علارغم اینکه از شنیدن مزخرفات نتانیاهو اعصابم بهم ریخت اما از اقرار واضح او مبنی بر قدرت ایران خوشحال شدم مشخص است ترس وجود اسرائیل غاصب را برداشته و مطمئنم که با همین ترس نابود خواهد شد .
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    3 0
    شماهم بگید که ما با مردم یهود مشکلی نداریم با تفکر اسرائیلی و غاصبی سران شما مشکل داریم
    • BE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
      1 0
      درود بر شما
    • BE ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
      1 0
      باز یه دسته بیل الم کرد این نتان یابوی بچه کش؟
  • GB ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    1 0
    تکه های اف 16 رو هم باید میبردیم اونجا مثل این مردک نشون میدادیم برای دیگران جوالدوز میبسندند برای خودشون سوزن سخته
  • BE ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    1 0
    والا به خدا این روانیه بیچاره/خدایا شکرت دشمنان حق را ترسو و بزدل آفریدی،درود بر عظمتت یا الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس