کد خبر 830852
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
ساکت

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اصلا قرار نبود آشپزی کنار تیم ملی فوتسال باشد چرا که میزبان متعهد است براساس استانداردها امکانات لازم را فراهم کند.

به گزارش مشرق، محمدرضا ساکت در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال بعد از بازگشت از چین تایپه همراه با قهرمانی در جام ملتهای فوتسال آسیا گفت: ابتدا باید از عزیزان رسانه تشکر کنم،‌انها هر زمان و هر لحظه همراه ما هستند و فوتسال را تنها نگذاشته‌اند. تیم فوتسال هماهنگی و هارمونی خوبی به لحاظ فنی،  اجرایی و مدیریتی دارد و شرایط خوبی با تلاش‌های ناظم‌ا لشریعه،‌علی صانعی بوجود آمده است. علی کفاشیان،‌سلیمانی، اعضای هیات رئیسه و مهدی تاج هم تلاش می‌کنند تا این موفقیت‌ها تداوم داشته باشند. 

وی افزود: می دانید کسب قهرمانی سخت و سخت‌تر از آن حفظ قهرمانی است، نگاه ویژه‌ای به تیم ملی فوتسال شد و در مرکز ملی امکانات را زیرساخت‌های بهتری فراهم شد. با نو کردم کفپوش که همان شرایط کفپوش مسابقات را دارد بازیکنان 3-2 ماه در این کفپوش تمرین کردند. در برخی از موارد هم استانداردهایی وجود دارد که میزبان باید آنها را رعایت کند، خود ما وقتی میزبان مسابقات می‌شویم این تاییدیه‌ها را از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گیریم، مشکلاتی وجود داشت که بعد از مرتفع نشدن آنها نسبت به رفع آن اقدام کردیم. تیم ما با قدرت و توان نتیجه گرفت و در روزهای آغازین سال 2018 موفقیت بزرگی بدست آورد که متعلق به ورزش و فوتبال ایران است. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی درمورد اینکه گفته می‌شود علی کفاشیان و مهدی تاج بجای آشپز به چین تایپه رفتند عنوان کرد: میزبان متعهد است غذای استاندارد اینترنشنال را برای میزبانی تهیه کند، باید بوفه بین‌المللی زده می‌شد که آنها نتوانستند به تعهداتشان عمل کنند، این حرف واقعیت ندارد،‌ اصلا قرار نبود آشپزی کنار تیم باشد چرا که میزبان متعهد است براساس استانداردها امکانات لازم را فراهم کند. 

وی تاکید کرد: البته ما در این مورد مراتب اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم و آنها هم تلاش‌شان را کردند که شرایط را بهتر از قبل کنند که فکر می‌کنم این اتفاق هم رخ داد. 

ساکت در خصوص اینکه بعد از بازگشت تیم ملی از کرواسی لباس‌ها از تن ملی پوشان در فرودگاه خارج شده و علی کفاشیان از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرده است، گفت: صحبتی که شب گذشته مطرح کردم همین بود که الان آن را تکرار می‌کنم،‌ما برای مسابقات چهار سبد لباس داریم و وضعیت به اینگونه است که وقتی فصل تمام می‌شود مجددا این لباس‌ها تغییر می‌کند اما در این بین البسه از بازیکنان گرفته می‌شود و بعد از شستشو به آنها تحویل داده خواهد شد. 

وی درخصوص وضعیت البسه تیم ملی گفت: به نظرم در این مدت موضوع دوباره داشت تحت‌الشعاع یکسری از مسائل قرار می‌گرفت و اینگونه رفتارها زیبنده ضرب آهنگ ملی نیست، این مسائل برای زمانی است که قرارداد اسپانسری بین فدراسیون و شرکت آدیداس بسته شده بود اما وقتی قوانین و جزئیات قرارداد تغییر کرد طبعا ارائه خدمات هم دستخوش تغییرات می‌شود، آن زمان آدیداس قرار بود اسپانسر سه ساله تیم ملی باشد و همینجا هم اعلام می‌کنم که روز گذشته البسه ما در جام جهانی مورد تایید فیفا قرار گرفته است. 

ساکت درخصوص اینکه نقش یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی در جام جهانی وجود دارد یا خیر، گفت: البته قرار نبود این موضوع رسمی اعلام شود ولی روز گذشته نماینده شرکت آدیداس لباس‌های همه تیم‌هایی که تحت قرارداد این شرکت هستند را به مقر فیفا برد و پس از ارائه تاییدیه آن را هم گرفت. فیفا برای نقش یوز ایرانی روی لباس موافقت کلی خود را ارائه کرده و البته مجموعه بازاریابی فدراسیون نیز در حال مذاکره با شرکت آدیداس است که هر جایی که نیاز باشد این طرح چاپ شود اما چیزی که مشخص است این است که یوز ایرانی مورد تایید قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: پیش از این قرارداد ما با آدیداس به صورت اسپانسرینگ بود اما وقتی آنها از این قرارداد سر باز زدند و اعلام کردند که شرایط تجاری را در ایران نمی‌توانند انجام دهند نحوه عقد قرارداد تغییر کرد و خوشبختانه آنها حالا طبق قرارداد جلو رفته و تایید البسه تیم ملی را هم از فیفا گرفتند.

ساکت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرانجام قرارداد ناظم‌الشریعه با فدراسیون چند ساله‌ است، گفت: از اینکه شما دغدغه سرمربی تیم ملی را دارید ممنون هستم،‌چون او فردی بی‌حاشیه و توانمند است و هارمونی فکری خوبی بین او و آقای صانعی وجود دارد، طبیعتا کمیته فوتسال همه باید به جمع‌بندی برسد ولی در کل عملکرد ناظم‌الشریعه برای ما مطلوب ارزیابی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس