کد خبر 828160
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مهدی قائدی استقلال

یکی از سرنشینان همراه مهدی قائدی در سانحه تصادف جنجالی، گزارش مکتوب راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه را رد کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، در گزارش افسر راهنمایی و رانندگی درباره تصادف بامداد دوشنبه مهدی قائدی با خودروی MVM آمده که در این خودرو 4 سرنشین دیگر همراه این بازیکن استقلال حضور داشته‌اند. یکی از این افراد محمدامین حسن پور است که طبق گزارش راهنمایی و رانندگی هنگام بروز حادثه در صندلی عقب حضور داشته است.

در این گزارش آمده است که مهدی قائدی راننده اتومبیل بوده است.  

محمد امین حسن پور درباره این سانحه اظهارکرد: من قصد صحبت کردن ندارم و در دادگاه صحبت می‌کنم. فقط می‌توانم بگویم که راننده این اتومبیل من بودم و گزارش راهنمایی و رانندگی درباره این سانحه اشتباه است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

ناگفته‌های تصادف مرگبار مهدی قائدی و همراهانش

 در چند روز اخیر اخباری مبنی بر کورس گذاشتن یک خودروی پرادو با خودروی MVM مهدی قائدی منتشر شده و عامل اصلی سرنگونی خودروی MVM را برخورد پرادو از پشت به این اتومبیل اعلام کرده‌اند اما حسن‌پور در این باره اظهارکرد: چنین چیزی نبوده و هیچ خودروی پرادویی در این ماجرا حضور نداشت. ما با هیچ ماشینی کورس نگذاشتیم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سرنشینان خودرو  هنگام حادثه حالت عادی داشتند؟ گفت‌: همه افراد حالت عادی داشته‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    5 16
    بخدا شرم و حیا هم چیز خوبیه؟؟؟طرف رو تخت بیمارستان با مرگ درگیر بوده اونوقت رسانه های ما بجای روحیه و امید دادن بهش دنبال محروم و زندانی کردنش هستن. هر وقت بسلامت اومد بیرون پیگیری کنین... فرهنگمون به کجا رسیده چی بسرمون اومده؟؟؟!
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    8 2
    همه چیز رو مامور راهنمایی و رانندگی بر اساس فیلم تصادف نوشته آقایون استقلای فکر کردن زرنگ هستن و تازه بعد از پنج شش ساعت تصادف رو اعلام کرده بودن به راهنمایی و رانندگی تا بتونن ماجرا رو تحریف کنن ولی خبر نداشتن دوربین ها کل صحنه تصادف رو ضبط کرده بودن..
  • کپل IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    8 1
    الان سخت نگیرن پس فردا با ماشین یکی رو زیر میگیره بعد هم می خوان خون مقتول رو هدر کنن جماعت تازه بدوران رسیده فوتبالیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس