کد خبر 828165
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
زمانی و شفر

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید وینفرد شفر در انتخاب 40 نفر بازیکنی که برای جذب به او معرفی شدند حساسیت و وسواس به خرج داد.

به‌ گزارش ‌مشرق، حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره‌ی تحولات این تیم پس از سپردن هدایت آبی پوشان پایتخت به وینفرد شفر، تصریح کرد: امروز با کمک خدا و با برتری که مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم می‌توانیم به رده سومی که پیش‌بینی کرده بودیم برسیم. سعی می‌کنیم با برتری برابر ذوب آهن و صعود به رده سوم خود را به حریفان بعدی‌مان بیشتر نشان دهیم.

زمانی درباره صعود استقلال به فینال جام حذفی، گفت‌: ما گرمی این جام را در دستان خود حس می‌کنیم. فکر می‌کنم تنها بدشانسی می‌تواند کاری کند که جام حذفی را از دست بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت نایب قهرمانی در جام حذفی امکان تمدید قرارداد با شفر وجود دارد یا خیر؟ گفت‌: خیر. این گونه نیست. ما از شفر و عملکردش راضی هستیم. تحولی که شفر در تیم  استقلال ایجاد کرد برای خودمان نیز قابل پیش‌بینی نبود. من احساس می‌کردم که چنین تحولاتی صورت بگیرد اما از تاثیرگذاری شفر روی تیم ما بیشتر از چیزی بود که حتی من فکر می‌کردم. خیال هواداران‌مان قطعا راحت باشد که جام حذفی سهم استقلال است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اظهار نظر مدیرعامل این تیم مبنی بر این که شرط تمدید قرارداد با شفر کسب یک جام است، توضیح داد: نه. نمی‌شود این طور گفت‌. به‌ هر حال ما جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داریم که قطعا شفر برنامه‌های را برای این مسابقات خواهد داشت. جام حذفی نیز به یک قدمی‌اش رسیده‌ایم و ان‌شاء‌الله بعد از فتح آن، آن را به هواداران هدیه خواهیم کرد.  

زمانی در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره جذب هافبک هجومی مدنظر استقلالی ها که امروز (یکشنبه)‌ به تهران آمد، گفت‌: اگر بررسی‌ها و تست‌های پزشکی این بازیکن موفقیت آمیز باشد، قطعا با او قرارداد امضا خواهیم کرد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

آشنایی با هافبک خارجی مدنظر استقلال +عکس و فیلم

او درباره‌ی به طول انجامیدن جذب یک بازیکن خارجی توسط باشگاه استقلال، ادامه‌ داد: بازیکنان زیادی یعنی حدود 40 نفر  به شفر معرفی شدند، اما ایشان وسواس زیادی برای جذب بازیکن داشتند که شفر از بین اینها انتخاب می‌کرد که به نظر من روش خوبی بود. اگر قرار بود ما برای جذب بازیکن هزینه کنیم حداقل بازیکنی باشد که ارزشش را داشته باشد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره ناراحتی شفر از حضور دلالان و مدیر برنامه‌های غیر قانونی، تصریح کرد: تعدادی از دلالان که همان بهتر است نام دلال را بگذاریم زیرا آنها نام مدیر برنامه را خراب کرده‌اند، منافع ملی و کشور برای‌شان اهمیتی نداشت. ما می‌دانیم که آنها خیلی جاها خرابکاری انجام می‌دهند و باشگاه در همین راستا با آنها برخورد خواهد کرد.

زمانی درباره مهدی قائدی، گفت‌: حال قائدی خوب است و امیدواریم هر چه‌ زودتر بتوانیم او را به تهران منتقل کنیم. ان‌شاء‌الله بتواند درمانش را ادامه‌ دهد و چون جوان است بتواند خودش را به ادامه‌ مسابقات و همراهی با تیم برساند.

او  هم‌چنین در ادامه صحبت‌های خود درباره برخورد با قائدی، ادامه‌ داد: چیزی که برای قائدی اتفاق افتاده است مورد تایید ما نیست. به همین دلیل ما برای برنامه‌های خود چنین اجازه‌هایی را به جوانان نخواهیم داد. آنها سرمایه‌های ما هستند. نباید به راحتی بگذاریم که تحت چنین شرایط خاصی آنها به خطر بیافتند.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان صحبت‌های خود، افزود: این هفته‌ جلسه هیات مدیره خواهیم داشت و قطعا درباره این مساله صحبت خواهیم کرد و مسائلی مطرح خواهد شد که درباره آنها تصمیم گیری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیسه سوراخ IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    0 0
    بپا دستت نسوزه بنده خدا میخواد تا هفته 25 به صدر جدول لیگ هم برسه توهم زده فکر کنم زیادی ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس