کد خبر 825959
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
مجید فرهانی

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نحوه خدمات رسانی شهرداری در زمان بارش برف مطلوب نبود گفت: علیرغم پیش بینی های انجام شده در خصوص برف روبی، مدیریت شهری غافلگیر شد.

به گزارش مشرق، در پی بارش سنگین برف در تهران و عدم عملکرد مناسب شهرداری در مدیریت شهری در زمان برف و بارش مجید فرهانی عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران انتقادات خود به نجفی را بیان کرد:

مجید فراهانی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نحوه خدمات رسانی شهرداری در زمان بارش برف مطلوب نبود گفت: علیرغم پیش بینی های انجام شده در خصوص برف روبی، مدیریت شهری غافلگیر شده به خصوص در مناطق جنوبی و مرکزی خدمات مطلوبی ارائه نشد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ بحران در مدیریت بحران

نجفی: مشکلی نداشتیم جز تردد و رفت و آمد

مشروح تذکر فراهانی به شرح زیر است:

از خدای بزرگ و مهربان سپاسگزارم به خاطر تمام نعمت‌ها و بارش نزولات آسمانی که در این شرایط خشکسالی و بحران بی‌آبی، مهربانی و رحمت خود را همچون همیشه نسیب ما ساخت و از شب گذشته تا امروز صبح برف و باران را چاره‌ساز نمود. لیکن چه بگوییم که آنچه مشکل‌ساز است مدیریت و نحوه برنامه‌ریزی ماست که مشکلات متعددی در حوزه خدمات شهری ایجاد نموده است. بسیاری از مردم از شب گذشته امکان تردد در شهر نداشتند، درختان بسیاری شکسته‌اند و بر روی خودروهای پارک شده افتاده‌اند. اما حضور مدیران و عوامل مدیریت شهری و مدیریت بحران جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات فوق رضایت بخش نبوده و اندک گزارش شده است. این در حالی است که همه ساله در سال ۹۴، ۹۵و ۹۶ بیش از ۳۰میلیارد تومان هر ساله اختصاص به برف‌روبی و پرداخت پیمانکاران برف‌روب شده است.

علیرغم این پیش‌بینی‌ها متاسفانه مدیریت شهری غافلگیر شده و خصوصا در مناطق جنوبی و مرکزی خدمات شایسته‌ ارائه نشده است. در مقام نماینده مردم شریف تهران ابتدا به خودم به عنوان شورای شهر تذکر می‌دهم و از شهروند معزز تهرانی عذرخواهی می‌کنم. به سهم خودم تمام تلاشم را می‌کنم تا در بارندگی‌های بعدی مدیریت شهری با برنامه‌ریزی و مدیریت برازنده‌تر در خدمت گذاری شایسته‌تر به شهروندان حاضر باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
    21 2
    چه رویی دارید شما اصلاح طلبهای بی ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس