کد خبر 825638
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
پوچتینو

سرمربی تاتنهام مدعی شد ترجیح می‎دهد کشاورزی کند تا هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد تا به این ترتیب به سرمربیگری در رئال مادرید چراغ سبز نشان بدهد.

به گزارش مشرق، زین‎الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در بازی‎های اخیر نتوانسته تیمش را به خوبی هدایت کند و تیم فوتبال رئال مادرید در لالیگا شانسی برای موفقیت ندارد، در جام حذفی هم حضور ندارد و تنها امیدش به لیگ قهرمانان اروپا است که اگر در آن هم موفق نشود احتمالا کار سرمربی فرانسوی در این تیم به اتمام رسیده است.

اما یکی از گزینه‎های کار در این تیم مائوریسیو پوچتینو، سرمربی حال حاضر تاتنهام است که سابقه کار کردن در اسپانیول را هم دارد. پوچتینو حتی اخیرا در گفتگویی در را به روی رئال برای ارائه پیشنهاد هم باز گذاشته است و گفته هیچ کس نمی‎داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

او اما از ۳ تیم به عنوان تیم‎هایی که هرگز در آن‌ها کار نخواهد کرد نام برده است: هرگز در بارسلونا و آرسنال کار نمی‏‌کنم چون در اسپانیول بودم و حالا هم در تاتنهام کار می‎کنم. من در نیول بزرگ شدم و هرگز سرمربی روساریو سنترال هم نخواهم شد. این تصمیم من است. ترجیح می‎دهم در زمینم در آرژانتین کشاورزی کنم تا در این تیم‌ها مربی باشم. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مبارک IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    0 0
    حیف از زیدان اسطورهای که همیشه در یادها خواهد ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس