زیدان

مارکا 2 سرمربی موفق حاضر در لیگ برتر را گزینه های اصلی جانشینی زیدان می داند.

به گزارش مشرق، اگرچه رئال مادرید طی 2 سال حضور زیدان موفق شد 2 بار لیگ قهرمانان را فتح کند، اما فوتبال صنعت نتیجه گرایی است و نتایج فعلی تیم زیدان هرگز مناسب نیست.

رئال مادرید در حال حاضر عملا شانسی برای فتح لالیگا نداشته و در کوپا دل ری نیز به دست لگانس حذف شده است. همچنین نمایش های اخیر این تیم باعث کاهش امید تکرار قهرمانی در اروپا، با توجه به قرعه دشوار برابر پاری سن ژرمن شده است.

در چنین شرایط تغییر سرمربی یکی از راه حل های موجود است و مارکا در گزارشی عنوان کرده که یورگن کلوپ و مائوریتسیو پوچتینو، 2 گزینه اصلی برای انتصاب به جای زین الدین زیدان هستند.

پوچتینو گزینه محبوب مدیریت رئال مادرید به شمار می آید و نمایش های دورتموند تحت هدایت یورگن کلوپ در برنابئو، رئال مادرید را در گذشته تحت تاثیر خود قرار داده است.

اگرچه سرمربی آرژانتینی تاتنهام با این تیم قرارداد دارد، اما بند خروج احتمالی در آن گنجانده شده است؛ اما فراموش نکنیم فلورنتینو پرز رابطه خوبی با دنیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام دارد؛ اما در مورد کلوپ باید گفت که علیرغم نتایج پر فراز و نشیب، او در حال اجرای پروژه ای هیجان انگیز در لیورپول است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس