کد خبر 824317
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
گرو

یکی از بازیکنان مد نظر باشگاه استقلال که در نهایت به این تیم اضافه نشد درخواست عجیبی از مسئولان این باشگاه داشت.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال هفته‌ها است که به دنبال جذب یک مهاجم هستند ولی تا امروز موفق به خدمت گرفتن بازیکن مد نظرشان نشده‌اند.

استقلالی‌ها که ۳ مهاجم خارجی را تا امروز مد نظر قرار داده بودند با هرکدام از آنها به شکل‌های مختلف مذاکره کرده و خواستار حضورشان در تهران شدند اما یکی از این بازیکنان درخواست بسیار عجیبی از مسئولان باشگاه استقلال داشت که در نهایت حضور وی در این تیم منتفی شد.

الحاجی‌گرو مهاجم مد نظر وینفرد شفر بعد از مذاکرات مختلف با مسئولان استقلال پذیرفت که به تهران سفر کرده و در تست‌های پزشکی شرکت کند اما در ادامه وی در تماس با مسئولان باشگاه استقلال درخواست عجیبی از آنها داشت.

وی در تماس تلفنی قبل از آنکه بخواهد به ایران سفر کند از مسئولان استقلال خواست تا یک خانه مجلل برای همسر وی در دوبی اجاره شود و این بازیکن هم در مواقع لزوم بلافاصله به کشور امارات سفر کند! همین موضوع باعث شد تا استقلالی‌ها قید حضور الحاجی گرو را بزنند و حتی شفر نیز وقتی درخواست این بازیکن را شنید با حضور او در استقلال مخالفت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    9 55
    اگر طاهری سرپرست سابق پرسپولیس بود شرایط وی رامیپذیرفت همانطور که سه بازیکن بی کیفیت اوکراینی راباتحمل چند هزاردلار برای پرسپولیس آورد وحتی یک بازی انجام ندادند وبازیکن سرشناس وشایسته پرسپولیس رضاییان راصرفا بخاطر لجبازی برانکو مفت ازدست داد
    • مربی همین بازیکن IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
      20 4
      وجالبتر اینجاست که زمان آقای طاهری شما چهارتا از همین تیم نوش جان کردید ومن الله توفیق
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    27 2
    چقدر بدبخت شدیم که یک آفریقایی حاضر به زندگی حتی موقتی در تهران نیست ... واقعا شرم آوره ،!
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    5 2
    ببین کارمون به کجا کشیده.چی بودیم و چی شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس