کد خبر 821471
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امشب برای انجام مذاکره با سرمربی ترکیه‌ای مدنظر این باشگاه راهی این کشور خواهد شد.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی بعد از قطع همکاری به یحیی گل‌محمدی مصطفی دنیزلی و الکساندر نوری را به عنوان دو گزینه مدنظر باشگاه برای بر عهده گرفتن هدایت تیم معرفی کرده است.

در همین راستا قرار است مصطفی آجورلو امشب راهی ترکیه شود و با مصطفی دنیزلی مذاکرات نهایی را انجام دهد. برخلاف اینکه اعلام شده بود آجورلو دیروز به ترکیه سفر کرده او امروز راهی این کشور خواهد شد.

* با توجه به شرایط موجود و مشخص نشدن سرمربی جدید این باشگاه دردیدار مقابل مشکی‌پوشان مجتبی حسینی دستیار اول یحیی‌ گل‌محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

* وضعیت امید عالشاه و فاخر تهامی برای بازی با مشکی‌پوشان  مشخص نیست و احتمال دارد این دو بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانند در این بازی هم تیم خود را همراهی کنند.

* فرزین گروسیان که در نیم فصل اول و چند بازی ابتدایی نیم فصل دوم وظیفه حراست از دروازه تراکتورسازی را بر عهده داشت عملکرد بسیار بدی از خود ارائه کرد و کار به جایی رسید که باشگاه تراکتورسازی تصمیم به قطع همکاری با این بازیکن گرفت. گروسیان البته راضی به جدایی نشده و اعلام کرده تا پایان قراردادش در تراکتورسازی می‌ماند اما او دیگر جایی در تفکرات مربیان این تیم ندارد و به احتمال زیاد فقط کنار تیم تمرین خواهد کرد و نقشی در برنامه‌های تیم نخواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس