کد خبر 821672
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
دنیزلی نمایه

نشریه ترکیه‌ای فاناتیک اعلام کرد مصطفی دنیزلی هدایت تیم تراکتورسازی را پذیرفته است.

به گزارش مشرق، نمایندگان باشگاه تراکتورسازی امروز مجددا برای تعیین جانشین یحیی گل‌محمدی و مشخص کردن وضعیت سرمربی تیمشان راهی ترکیه شدند تا  جدی‌تری از قبل با مصطفی دنیزلی داشته باشند و در صورت عدم توافق با وی، با ارسون یانال دومین گزینه مد نظرشان صحبت‌هایشان را پیش ببرند.

شانس بالای مربیان ترکیه‌ای برای حضور در تراکتورسازی مورد توجه رسانه های این کشور نیز قرار گرفته و حالا یکی از نشریات معتبر ترک خبر داد توافق پیرامون این موضوع صورت گرفته است.

نشریه ترکیه‌ای فاناتیک اعلام کرد مصطفی دنیزلی هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را برعهده گرفته و مجددا به لیگ برتر ایران باز خواهد گشت.

این نشریه در کنار عنوان نمودن جایگاه جدولی تراکتورسازی و وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، تایید کرده مذاکرات روزهای اخیر باشگاه ایرانی با دنیزلی به نتیجه رسیده و سرمربی اسبق پرسپولیس با قراردادی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار تا پایان فصل هدایت سرخ پوشان تبریزی را عهده‌دار شده است.

امروز در اخبار آمده بود که باشگاه تراکتورسازی پیشنهادی ۳۰۰ هزار دلاری به همراه آپشن‌هایی که مبلغ قرارداد مصطفی دنیزلی تا پایان فصل را به ۵۵۰ هزار دلار هم افزایش می‌دهد به او ارائه کرده ولی نشریه ترکیه‌ای فاناتیک خبر از توافق ۴۰۰ هزار دلاری بین طرفین داده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس