کد خبر 817888
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
بارسلونا

بعد از جذب کوتینیو، آبی‌واناری‌ها چشم به خرید یک بازیکن دیگر از آمریکای جنوبی دارند.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا بعد از قطعی کردن قراردادش با فیلیپه کوتینو، اکنون آماده نهایی کردن مذاکرات خود برای خرید یری مینا است، بازیکن کلمبیایی که به عنوان دفاع وسط برای تیم پالمیراس برزیل توپ می‌زند.

طبق ادعای مارکا باشگاه بارسلونا با پرداخت 12 میلیون مورد نظر پالمیراس برای فروش مینا موافقت کرده است و این بازیکن 23 ساله به زودی در نوکمپ به هواداران آبی‌و اناری‌ها معرفی می‌شود.

در همین حال رادیوی کاتالونیا پا را فراتر گذاشته و حتی تاریخ معارفه یری مینا را هم اعلام کرده و مدعی شده است که او چهارشنبه هفته جاری به صورت رسمی قراردادش با بارسلونا را امضا خواهد کرد.

با توجه به خروج قریب الوقوع خاویر ماسچرانو که گفته می‌شود در پایان فصل به چین می‌رود، بارسلونا به فکر خرید یک مدافع جدید افتاده است و به نظر می‌رسد که مدافع کلمبیایی پالمیراس بازیکن مورد نظر کاتالان‌ها است.

او در دو سال حضورش در پالمیراس، 22 بازی در لیگ برزیل انجام داده و 4 گل هم به ثمر رسانده است که این آمار سبب شده است او مورد توجه استعدادیاب‌های باشگاه بارسلونا در آمریکای جنوبی قرار بگیرد.

علاوه بر ماسچرانو، انتظار می‌رود که بارسلونا در ژانویه یا ماه ژوئن امسال برای انتقال قطعی یا قرضی بازیکنانی مانند جرارد دئولوفئو، الیکس ویدال و آردا توران اقدام کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس