کد خبر 818009
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
بارسلونا

باشگاه بارسلونا برای ۲۲ بازیکن برزیلی از فصل ۹۴-۱۹۹۳ نزدیک به نیم میلیارد یورو هزینه کرده است.

به گزارش مشرق، فیلیپه کوتینیو به شهری رفت که پیش از این با حضور در اسپانیول به خوبی آن را می‌شناخت و با باشگاهی قرارداد امضا کرد که برزیلی‌های زیادی در آن پا به توپ بودند. در طول ۱۲۰ سال ۳۰ بازیکن برزیلی برای آبی اناری‌های بازی کردند (بیشترین بازیکن خارجی در این تیم).

از فصل ۹۴ – ۱۹۹۳ حضور برزیلی‌ها در این باشگاه بیشتر شد. در آن فصل روماریو با بارسلونا قرارداد امضا کرد. مهاجم برزیلی از آیندهوون به اسپانیا رفت و با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون یورو به این تیم پیوست. او تنها بازیکن برزیلی نبود که از آیندهوون به بارسلونا رفت. رونالدو نیز در فصل ۹۷-۱۹۹۶ با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به تیم کاتالانی پیوست. در این فهرست، نام بازیکنان دیگری دیده می‌شود که بارسا برای جذب آن‌ها هزینه زیادی کرده است. دنی آلوس با ۳۶، نیمار ۸۰ و پائولینیو با ۴۰ میلیون یورو به آبی اناری‌ها پیوستند.

گاهی اوقات امضای قرارداد با بازیکنان برزیلی نسبت به هزینه انجام شده در حد انتظار نبوده است. بازیکنانی همچون انریکه (۱۰ میلیون یورو)، کریسن (۱۴ میلیون یورو)، جووانی (۲۰ میلیون یورو) و راکمبک (۵ میلیون یورو) در این فهرست قرار می‌گیرند.

در مجموع آبی اناری‌ها از فصل ۹۴-۹۳ با ۲۲ بازیکن برزیلی قرارداد امضا و برای آن‌ها ۴۸۲.۵ میلیون هزینه کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس