کد خبر 817151
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
انصارلله فیلم لحظه شلیک موشک بالستیک خود را منتشر کرد

حملات موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عمق عربستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه حملات عربستان، مواضع ارتش سعودی و مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در شهر الموسم در جیزان را با یک فروند موشک زلزال 2 هدف قرار دادند. این حمله موشکی ساعاتی پس از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران منصور هادی و ائتلاف متجاوز سعودی در پی حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صورت گرفت.

این در حالی است که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های یمن پیش از این یک موشک بالستیک کوتاه برد را با موفقیت علیه یک هدف در عمق خاک عربستان آزمایش کرد.

از سوی دیگر تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو نظامی سعودی را در دو پایگاه الدفینه و الشبکه در جیزان به هلاکت رساندند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین مواضع ارتش سعودی در پایگاه رأس الحبره در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه المخروق در نجران عربستان را هدف حمله موشکی خود قرار دادند که در پی این حمله، یک انبار سلاح متجاوزان سعودی منهدم شد.

نیروهای یمنی همچنین پایگاه الخشباء در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

مواضع نظامیان سعودی در کوه سبحطل در شهر الربوعه در عسیر نیز هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

در مقابل نظامیان سعودی حملات موشکی و توپخانه‌ای خود به مناطق مختلف بخش رازِح در استان صعده را گسترده‌تر کردند.

همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چاه‌های آب بخش سحار در جنوب استان صعده را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی همچنین ساختمان اداره امنیت بخش ناطع در استان البیضاء را هدف قرار دادند که این ساختمان به طور کامل تخریب شد.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو منطقه المهامشه و الیتمه در استان الجوف را با هدف پشتیبانی از پیشروی‌های گسترده مزدوران منصور هادی به سمت مواضع نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در بخش الخب و الشعف بمباران کردند.

درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران منصور هادی در منطقه الموشج در جنوب بخش الخوخه در استان الحدیده همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که جنگنده‌ها و قایق‌های ائتلاف متجاوز سعودی مناطق مختلف بخش الخوخه را با هدف پشتیبانی از پیشروی مزدوران منصور هادی را هدف قرار دادند.

حملات عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. هدف رژیم سعودی بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت و در نتیجه سلطه بر این کشور است.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون 10363 یمنی به شهادت رسیده‌اند که 2066 نفر از آن‌ها کودک و 1574 تن از آن‌ها زن هستند.

همچنین از ابتدای حملات عربستان به یمن، 21233 شهروند این کشور مجروح شده‌اند که 3025 نفر از آن‌ها کودک و 2508 تن از آن‌ها زن هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    1 0
    درود بر انصار الله مرگ بر آل سعود
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
    1 0
    فقط آزادی شهر مخا آنهم با حملات شبانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس