فیلم خفه گی

مجریان این شبکه اصرار دارند بگویند فیلم‌ خفه‌گی در خارج از کشور اکران شده و با نقدهای مثبت و بحث انگیز منتقدان جهانی مواجه شده و با این همین دستاویز اقدام به پخش تیزرهای مختلف فیلم خفگی می‌کنند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - سال گذشته  مجموعه شبکه‌های  GEM  دراقدامی هماهنگ، اقدام  به پخش تیزرهای فیلم‌های در حال اکران کرد. با پخش تیزر و تبلیغات فیلم‌های در حال اکران، سینمای ایران برای چند وقتی متشنج شد. سینماگران هر گونه رابطه با شبکه های ماهواره‌های را تکذیب می‌کردند اما روند پخش تیزرها متوقف نمی‌شد.  در نهایت  دادستان تهران حکم به توقیف فیلم «عادت نمی‌کنیم» ابراهیم ابراهیمیان داد ، روند پخش تیزرهای سینمای ایران متوقف شد. پس از گذشت التهابات سال  گذشته در ترفندی تازه، به بهانه معرفی آثار سینمایی، تیزرهای فیلم‌های در حال اکران، از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش می‌شود  اما نمونه قابل اعتنا  پخش تبلیغات فیلم خفگی فریدون جیرانی توسط شبکه ایران اینترنشنال است. با اینکه فیلم در خارج از ایران، اکرانی نداشته اما مجریان برنامه‌های ظاهرا فرهنگی اصرار دارند که این فیلم‌های در خارج از کشور اکران شده و با نقدهای مثبت و بحث انگیز منتقدان جهانی مواجه شده و با این همین دستاویز اقدام به پخش تیزرهای مختلف فیلم خفگی می‌کنند.

شایان ذکر است که شبکه ایران اینترنشنال، مانند شبکه gem ، شبکه‌ای برای سرگرمی و پخش فیلم وسریال نیست و شبکه‌ای کاملا سیاسی است. «فرامرز دادرس» که خود را کارشناس اطلاعاتی معرفی می‌کند و سابقه فعالیت در ارتش رژیم پهلوی را دارد، با حضور در یکی از تلویزیون‌های اپوزیسیون با اجرای «سعید بهبهانی»، اخیرا پشت پرده تلویزیون تازه تاسیس «ایران اینترنشنال» را افشا کرد.

دادرس با بیان اینکه «ایران اینترنشنال» بودجه خود را از طریق سعودی‌ها تامین می‌کند، اذعان کرد: «افرادی از سلطنت‌طلب‌ها و مجاهدین (منافقین) با پول سعودی‌ها رسما علیه ایران دروغ‌پراکنی می‌کنند. حاضرند آمریکا به ایران بمب اتم بزند تا رژیم سرنگون شود و آن‌ها به قدرت برسند...»این کارشناس تلویزیون «میهن تی‌وی» درباره دست‌مزدهای نجومی عوامل تلویزیون «ایران اینترنشنال» هم گفت: «... این افراد را با حقوق‌های کلان استخدام کردند تا دروغ بگویند... به یک خبرنگار و مجری تهیه خبر سالانه ۹۰ هزار پوند (بیش از ۳۷۰ میلیون تومان) حقوق می‌دهند و برای افراد رده بالاتر بیشتر هم می‌دهند. این‌ها با اسرائیل رابطه دارند و به هم نان قرض می‌دهند...»

«فرامرز دادرس» همچنین درباره دشمنی بسیاری از عوامل رسانه‌های بیگانه با ایران و ایران، تصریح کرد: «... رابطه این تلویزیون‌ها با اسرائیل گسترده است. چند روز پیش «منوشه امیر» که یک صهیونیست تندرو و تنفرش از ایران و ایرانی زبانزد است، بعد از تعطیلی رادیو اسرائیل به تلویزیون «صدای آمریکا» پیوسته و «فرنوش رام» دیگر مجریِ بسیار بی‌سواد این رادیو هم به «رادیو فردا» ملحق شده است...»

حالا باید منتظر ماند وببینیم دست اندرکاران فیلم خفگی چه پاسخی برای تبلیغات مویرگی خود در این شبکه معاند دارند؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    14 1
    باید ادب بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس