ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا انفجار نیویورک را دستمایه‌ای برای پیشبرد طرح منع مهاجرتی و درخواست اشد مجازات برای محکومان تروریستی قرار داد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انفجار ایستگاه اتوبوس در نیویورک، آن را نشان‌دهنده نیاز فوری برای تصویب اصلاحات قانون مهاجرت در کنگره دانست.

به نوشته وبگاه روزنامه «واشنگتن پست» ترامپ طی بیانیه‌ای ضمن توصیف انفجار در نیویورک به «تلاش برای حمله کشتار جمعی» گفت مظنون این حمله از طریق مهاجرت خانوادگی به آمریکا آمده که برای امنیت ملی آنها خطرناک است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از سیستم مهاجرپذیری آمریکا مدعی شد این سیستم به افراد خطرناکی که به اندازه کافی مورد بررسی و تحقیقات قرار نگرفته‌اند اجازه ورود به ایالات متحده می‌دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه خواستار «اشدّ مجازات» برای محکومین حملات تروریستی و حتی در مواردی مجازات «اعدام» برای آنها شد.

رسانه‌های آمریکایی روز دوشنبه از زخمی شدن دست‌کم دو نفر بر اثر انفجار یک بمب لوله‌ای در داخل یک تونل متروی نیویورک خبر داد. 

گزارش‌ها حاکی است عامل این انفجار شهروند ۲۷ ساله بنگلادشی بوده که از هفت سال قبل در آمریکا سکونت داشته است. وی بر اثر این انفجار به شدت زخمی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس