مرادخانی

برخی شنیده‌ها حاکی از جدایی علی مرادخانی از معاونت هنری ارشاد است و گفته می‌شود سیدمحمدمجتبی حسینی جایگزین وی در این سمت خواهد بود.

به گزارش مشرق، زمزمه جدایی علی مرادخانی از معاونت امور هنری وزارت ارشاد قوت گرفته و به نظر می‌رسد این مدیر که شهریور سال 92 به معاونت هنری آمد، پس از 4 سال با این مجموعه خداحافظی خواهد کرد. 

گفته می‌شود سیدمحمدمجتبی حسینی عضو هیات مدیره و مدیر عامل موسس کتابخانه و موزه ملی ملک، جایگزین مرادخانی در سمت معاون هنری وزیر ارشاد است. در کارنامه حسینی همچنین دبیری شورای ارزشیابی هنرمندان وزارت ارشاد به چشم می‌خورد. 

با انتخاب حسینی برای معاونت هنری و با توجه به این که او سابقه فعالیت اجرایی چندانی در حوزه هنر ندارد، باید دید آیا می‌تواند در این پست دشوار و یکی از پرحاشیه‌ترین معاونت‌های وزارت ارشاد دوام بیاورد یا خیر.

دفتر هنرهای تجسمی، دفتر موسیقی، اداره کل امور هنرهای نمایشی، مرکز آموزش و توسعه فعالیتهای هنری و کار گروه مد و لباس پنج بخش اصلی معاونت امور هنری ارشاد را تشکیل می‌دهد که با توجه به زمزمه جابه‌جایی علی مرادخانی باید منتظر ماند و دید مدیران این نهادها نیز تغییر می‌کنند یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس