کد خبر 807510
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
زیدان

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید برای سفر تیمش به خاور میانه تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است.

به گزارش مشرق، با وجود آنکه پیروزی 5 بر صفر شب گذشته (شنبه) رئال مادرید در خانه برابر سویا، روحیه بازیکنان و اوضاع رختکن این تیم را بهتر از قبل کرده است، زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها تأیید کرد که لیست تیمش را برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌های جهان تغییر نمی‌دهد و به این ترتیب خسوس وایخو از این فهرست جا ماند.

زیزو پیش از این نام 23 نفر از بازیکنانی که با او به ابوظبی سفر می‌کنند را اعلام کرده بود اما انتظار می‌رفت که او تغییراتی در این لیست اعمال کند. با این حال او پس از پیروزی شب گذشته مردانش برابر سویا تأکید کرد که هیچ تغییری در این لیست به وجود نخواهد آمد و این یعنی که هم گرث بیل هم رافائل واران که هر دو به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بوده‌اند، به امارات سفر خواهند کرد. وایخو نیز با وجود آنکه در لیست بازیکنان رئال مادرید جایی ندارد، همراه با این تیم به امارات سفر خواهد کرد.

زیدان امیدوار است که برای بازی تیمش در مرحله نیمه نهایی بتواند روی کمک بیل و واران حساب کند چرا که آنها هفته گذشته تمرینات‌شان را در کنار دیگر بازیکنان از سر گرفتند. زیدان درباره بیل و واران به خبرنگاران گفت: آنها همراه با ما سفر خواهند کرد. وضعیت آنها را باید روز به روز بررسی کرد اما روز سه‌شنبه من فکر می‌کنم که بتوانند به صورت عادی در کنار ما تمرین کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس