زیدان

رئال مادرید یک فرصت عالی برای کاهش فاصله نسبت به بارسا را از دست داد و در زمین بیلبائو متوقف شد.

به گزارش مشرق، با این تساوی فاصله رئال با بارسا همان 8 امتیاز باقی ماند تا حاشیه امنیت بارسلونا دست نخورده بماند.

زیدان در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« از بازی تیم راضی هستم ولی از اینکه نتوانستیم گل بزنیم، ناراحتم. به خصوص به خاطر بازیکنان که همه تلاش خود را کردند. با این نمایش خوب، بی انصافی است که به گل نرسیدیم. امشب شایسته برد بودیم ولی توپ نمی خواست وارد دروازه شود. از روند بازی تیمم راضی هستم ولی از نتیجه نه. بازیکنان از لحاظ بدنی فوق العاده بودند و فقط گل نزدیم.»

نگرانی از وضعیت خط حمله:« نگران نیستم ولی بسیار آزرده خاطرم. بازیکنان هم به خاطر این بدشانسی ها ناامید شده اند. وظیفه من به عنوان مربی این است که مثبت فکر کنم. بازی با همین روش، بالاخره نتیجه خواهد داد. فصل قبل بازی های زیادی را در دقایق پایانی پیروز شدیم ولی امسال توپ های مان وارد دروازه نمی شوند. باید مثبت فکر کرد و امیدوار بود که این روند تغییر کند.»

8 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا:« دلیلش فقط گل نزدن های ماست. هم در این بازی و هم برابر اتلتیکو شایسته پیروزی بودیم ولی گل نزدیم و هر دو بازی مساوی شد. با تنها یک گل الان فاصله ما نسبت به بارسا 4 امتیاز بود. فرصت های زیادی خلق می کنیم ولی گل نمی زنیم.»

اخراج راموس:« در هر صورت تصمیم داور بود و باید پذیرفت. سرخیو بسیار عصبانی است چون اعتقاد دارد که شایسته دریافت کارت نبود.»

قرار گرفتن در رتبه چهارم:« این یک مشکل نیست بلکه یک واقعیت است و باید پذیرفت. بارسا، والنسیا و اتلتیکو به شایستگی بالاتر از ما قرار دارند ولی 6 ماه تا پایان فصل باقی مانده و این شرایط را تغییر خواهیم داد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس