کد خبر 804262
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:مهمترین نکته برای تیم ما این است که با اشتیاق، احترام و غرور بازی کند و جام جهانی را با افتخار ترک کند.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی اظهار داشت: به شخصه خوشحالم که در این گروه قرار گرفتم چون در گروهی هستیم که از بهترین‌ها هستند. هر دو تیم جایگاهی ویژه برای من دارند.

وی افزود: انتظار بازی‌های سختی را می‌کشیم و خودم انتظار نداشتم با این دو تیم در یک گروه باشم.وقتی در گروهی هستیم که اسپانیا حضور دارند و قهرمان جام جهانی شده و پرتغالی که قهرمان جام ملت‌ها شده منطق می‌گوید این قرعه خوبی برای من نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این گروه اسپانیا برای ایران قوی تر است یا پرتغال گفت: در اولین قدم باید با مراکش بازی کنیم و خودمان را خوب آماده کنیم، برای دو بازی آینده اما مهمترین نکته برای تیم ما این است که با اشتیاق، احترام و غرور بازی کند و جام جهانی را با افتخار ترک کند. بدون شک اسپانیا و پرتغال اولویت‌های این گروه هستند مگر اینکه همین دو تیم مرتکب خطا شوند که من بعید می‌دانم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه در خصوص اینکه چه چیزی از اسپانیا باعث هراس شما(تیم ملی ایران) می‌شود گفت: از همه چیز! کیفیت، شدت و ریتمی که دارند.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی با لوپتکی سرمربی تیم ملی اسپانیا داشته است یا خیر گفت:بله من با او صحبت کردم.بعد از قرعه کشی با او حرف زدم.من به او گفتم آرام، آرام باش (خنده)!

به گزارش فارس تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B‌رقابت‌های جام جهانی 2018 با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    45 14
    "بدون شک اسپانیا و پرتغال اولویت‌های این گروه هستند مگر اینکه همین دو تیم مرتکب خطا شوند که من بعید می‌دانم" این جمله نا امید کننده از مربی تیم ملی بعیده! هر چقدر هم گروه سخن باشه نباید روحیه مون رو از دست بدیم و خودمون رو از پیش بازنده بدونیم
    • IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      40 2
      فکر کنم با این کارش خواسته غرور اون ها رو بیشتر کنه تا ایران رو دست کم بگیرن، کی روش کارش درسته.
  • علی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    42 11
    بیشتر به مسخره کردن خودمون شبیه تا جنگ روانی
    • بهرام IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      5 4
      شاید جلو اسپانیا به مشکل بخوریم و شکستمون بدن ولی جلو پرتقالی که از آرژانتین جام جهانی قبل ضعیف تر است شاید بتونیم امتیاز بگیریم و مراکش رو هم که مطمئن هستم شکستم میدیم و شانس دوم صعود باشیم چون الان وضعیت تیممون با این نتایجی که کسب کرده امیدوار کننده است شاید هم شگفتی خلق کردیم اسپانیا رو بردیم البته اگه یه اتوبوس خوب کیرش تدارک ببینه جلو دروازه
    • بهرام IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      4 1
      شاید جلو اسپانیا به مشکل بخوریم و شکستمون بدن ولی جلو پرتقالی که از آرژانتین جام جهانی قبل ضعیف تر است شاید بتونیم امتیاز بگیریم و مراکش رو هم که مطمئن هستم شکستم میدیم و شانس دوم صعود باشیم چون الان وضعیت تیممون با این نتایجی که کسب کرده امیدوار کننده است شاید هم شگفتی خلق کردیم اسپانیا رو بردیم البته اگه یه اتوبوس خوب کیرش تدارک ببینه جلو دروازه
    • وی IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      4 3
      کینه شتری امثال شما از کی روش معلوم نیست کی می خواد برطرف بشه..شما هوادار فوتبال ایران نیستین..دشمنین
  • حبیب IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    3 4
    خیلی شانس بیاریم برابر مراکش با دفاع اتوبوسی مساوی بگیریم یا حداقل یک گل بخوریم وگرنه در برابر اسپانیا و پرتقال مثل آب خوردن باختیم . باید با سیستم 8-1-1 بازی کنیم .
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    6 1
    حالا هم مثل سالهای قبل یک امتیاز کافیه.
  • ناشناس IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    6 2
    طرف پولشو گرفته و گفته بعد جام جهانی میخوام برم خو معلومه اصلا براش اهمیتی نداره، حداقل از الان نباید اینطور بگه، یعنی عرضه مساوی گرفتن از اسپانیا و پرتغال رو هم نداری؟؟
  • صداقت IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    5 10
    کیروش با بازی کردن مقابل تیم های ضعیف قصد داشت امتیاز ایران در رنکینگ فیفا بالا برود، تا در آسیا در رده نخست قرار گیرد. این کار باعث شد ایران در سید سه قرار گرفته و در گروه مرگ بیفتد. البته شاید بد نباشد پس از باخت به هر سه تیم گروه که بدترین نتیجه تاریخ ایران را رقم می زند. از دست کارلوس کیروش راحت می شویم.
  • محمود IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    3 0
    این کجاش جنگ روانی بود. معلومه که ازحالا خیلی ترسیده ولی به مرور زمان ترسش ریخته و براش عادی میشه
  • سید محمد مصطفوی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    12 1
    چراااااااااااا آخه انقدر ناامیدی؟ماایرانی ها عادت داریم شاخ غول رو بشکنیم از تاریخ تا الان رو بریدبخونید.
  • 1 IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    5 0
    جنگ روانی نبود اصلا!
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    5 0
    در دوره‌ی قبل وقتی کاستاریکا با تیم‌های ایتالیا، انگلیس و اروگوئه هم گروه شد کسی روی این تیم حسابی باز نمی‌کرد و همه از صعود ایتالیا و انگلیس سخن به میان آوردند، اما در نهایت همین دو تیم بودند که حذف شدند و کاستاریکا به عنوان سر گروه و اروگوئه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند.
  • ابراهیم IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    2 5
    من که ازهمین الان خیالم راحته چون مطمنم تو گرروهمون چهارم میشیم
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    0 0
    ایران سه تاشون رومیبره.اسپانیا رو 2بریک میبریم.پرتغال رویک هیچ میبریم.مراکش رو هم 3بر2 میبریم.خیالتون راحت..بابا مگه آدمخار هستن که بترسیم! ازکشور اونا یازده آدم میادتوزمین ،ازکشورماهم یازده آدم ، چرا ازشون بترسیم؟ مرد و مردونه هرنفر یکیشون رو بگیره ،اونوقت ببین چه غلطی میتونن بکنن!@@

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس