کد خبر 804249
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
خداداد عزیزی

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در قرعه‌کشی جام جهانی 2018 در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما اگر مراکش را ببریم شانس صعود خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، خداداد عزیزی راجع به قرعه‌کشی جام جهانی 2018 و هم‌گروه شدن تیم ملی ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش اظهار داشت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم اما از یک اتفاق مهم نباید غافل شویم اینکه بازی اول تیم ملی با مراکش است. ما اگر بازی اول را ببریم هر چند این دیدار نیز سخت است اما این شانس را خواهیم داشت که در دیدار مقابل تیم‌های ملی اسپانیا و یا پرتغال امیدوار به کسب امتیاز باشیم.

وی افزود: یک نکته را نباید فراموش کنیم که تیم ملی ایران در بازی‌هایی که در چند سال اخیر داشته خیلی خوب دفاع می‌کند و این برگ برنده ما می‌تواند باشد و موضوع دوم اینکه کی‌روش از پرتغال می‌آید و شناخت خوبی از فوتبال سرزمین مادری‌اش دارد و مدت‌ها هم در رئال مادرید حضور داشته و اطلاعاتش از فوتبال اسپانیا کافی است. ساختاری که کارلوس کی‌روش برای فوتبال ایران فراهم کرده می‌تواند مقابل این تیم‌های بزرگ جهان که بسیار تهاجمی هستند کمک‌حال شود.

بازیکن سابق تیم ملی تأکید کرد: فراموش نکنید که در دوره قبلی جام جهانی تیم ملی ساختار دفاعی بسیار مطلوبی مقابل آرژانتین از خود به نمایش گذاشت و در ضدحملات به شدت این تیم را اذیت کرد. من در بازی اخیر دوستانه تیم ملی مقابل روسیه در ورزشگاه حضور داشتم و از نزدیک دیدم که تیم ملی ایران چه ساختار خوبی در دفاع دارد و در خط حمله نیز بازیکنان جوان و با استعدادی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد شما امیدوارید ایران از گروه مرگ صعود کند، گفت: من امیدوارم که بازی اول‌مان در جام جهانی 2018 مقابل مراکش ببریم اگر این تیم را شکست بدهیم خیلی می‌توان به آینده امیدوار بود اما چنانچه مقابل آنها به مساوی یا شکست منجر شود اعتقاد دارم که کارمان تمام است. (بهتر است از گروه لفت بدهیم باخنده).

خداداد گفت: به هر حال اسپانیا و پرتغال مقابل هم باید صف‌آرایی کنند و این احتمال زیاد است که آنها مقابل یکدیگر به تساوی رسیده و یا امتیازهایی از دست بدهند پس شکست دادن مراکش خیلی می‌تواند کمک حال ما باشد. من می‌پذیرم که تیم ملی ایران با قهرمان جام ملت‌های اروپا و قهرمان جام جهانی هم‌گروه شد و همین موضوع کار را سخت می‌کند اما در جام جهانی بردن بازی اول خیلی به لحاظ روحی و روانی کمک حال تیم خواهد شد.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در واکنش به این سؤال که دوست داشتید در چه گروهی قرار می‌گرفتید، اظهار داشت: ای کاش در گروه A قرار می‌گرفتیم چون اگر با روسیه هم‌گروه می‌شدیم ما صعود می‌کردیم حتی اگر در گروه ژاپن هم قرار می‌گرفتیم شانس صعود داشتیم.

خداداد در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید کی‌روش چه راهکاری را باید در پیش بگیرد تا با قدرت در جام جهانی روسیه حاضر شویم، گفت: به نظر من کارلوس کی‌روش مربی باهوشی است چون تیمی ساخته است که در دفاع فوق‌العاده است من پیشنهاد می‌کنم که تا شروع جام جهانی تیم ملی ایران با سه تیم آفریقایی بازی کند. چون اگر بازی اولمان شاه کلید بازی‌هاست که اگر برنده شویم شانس صعود خواهیم داشت. 

بازیکن سابق تیم ملی در واکنش به حملات برخی از کاربران به صفحه شخصی کافو ستاره برزیلی که قرعه ایران را از گلدان در آورده، گفت: کافوی بدبخت چه گناهی دارد قرار گرفتن ایران در گروه سخت هیچ ارتباطی به کافو ندارد. حالا ما در این قرعه‌کشی قرار گرفتیم، گروه ما سخت است و همچنان شانس داریم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و حتی امتیاز بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ما IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    11 2
    بی فرهنگ ترین ملت دنیا هستیم و اینو به دنیا ثابت کردیم ....همونهایی که عکس های شش متری زرتشت و کورش توی اتاقهاشون هست ...همونهایی که یه فروهر شش کیلویی انداختن گردنشون و از گفتار نیک و پندار و رفتار نیک میگن میرن اینکارها رو انجام میدن . تاسف
  • مانی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    2 0
    ما از نسل کوروشیم !!! فقط بلدیم فحش و ناسزا بدیم !!! ما از نسل کوروشیم !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس