کد خبر 804248
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه‌های کرستوفسکی سن‌پترزبورگ، کازان و موردوویا به میدان خواهند رفت.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2018 روسیه ساعتی قبل در مسکو برگزار شد و تیم ملی ایران در کنار اسپانیا، پرتغال و مراکش در گروه B قرار گرفت.

تیم ایران دنخستین دیدار خود را مقابل مراکش در ورزشگاه «کرستوفسکی» در سن‌پترزبورگ برگزار خواهد کرد. این ورزشگاه که در اختیار تیم زنیت است، گنجایش 68 هزار و 134 نفر را دارد و در سال 2017 برای میزبانی از جام کنفدراسیون‌ها باز شد. هزینه یک میلیارد دلاری برای ساخت این ورزشگاه باعث شده تا کرستوفسکی در جمع گرانترین استادیوم‌ها جهان قرار بگیرد.

دومین دیدار تیم ایران که با اسپانیا است، در ورزشگاه کازان برگزار می‌شود. این استادیوم که گنجایش 45 هزار و 379 نفر را دارد، ساخت آن در سال 2010 آغاز شد و در جولای 2013 به پایان رسید.

سومین دیدار تیم ملی در مرحله گروهی با پرتغال است که قرار است در ورزشگاه «موردوویا» در شهر سارانسک برگزار شود. کار ساخت این ورزشگاه با گنجایش 45 هزار و 15 تماشاگر هنوز به پایان نرسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    0 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس